קורקינט חשמלי אמין – איך בוחרים?

ובכן, שוק הקורקינטים אכן נמצא במגמת עלייה חדה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים זונחים את רעיון השימוש ברכב ועוברים לקורקינט עקב שלל היתרונות הברורים שיש לו – במיוחד בתחומי הערים הגדולות כגון תל אביב, הרצליה או חיפה.

עם זאת, בחירת קורקינט חשמלי אמין עלולה להיות יותר מורכבת. ישנן המון חברות גדולות שנמצאות בארץ ולכן המגוון עצום. ישנם כמה פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם רצים לרכוש קורקינט חדש כי בסופו של יום מדובר על השקעה כספית שאתם מעוניינים לבצע ולקבל תמורה איכותית עבור כספכם.

חברת “סיטי ראנר” הינה הכוכב העולה בכל הנוגע לתחום זה. חברתנו מספקת לכם מגוון דגמים איכותיים, בגדלים שונים, צבעים מיוחדים ואלמנטים לנסיעה שהופכים את כלי הרכב הזה למוצלח ביותר בשוק הקורקינטים.

מה כדאי לדעת לפני רכישת קורקינט?

  1. מטרות הקורקינט – לפני הרכישה, כדאי להבין בעצמכם בשביל מה אתם צריכים את הקורקינט. האם אתם תשמשו בו בבסיס יומי בכדי להגיע למקום העבודה? האם מדובר על מאות מטרים בודדים שעליכם לעבור אתו בכל יום או שמה כמה ק”מ? האם משקל נשיאת הקורקינט במצב מקופל חשוב לכם מפני שאתם גרים בקומה גבוהה ללא מעלית או שאתם מסוגלים להסתדר עם קורקינט עוצמתי יותר? כמה ביוקורות יש על מידת האמינות של הקורקינט אותו בחרתם? שאלות אלה הן שאלות מכווינות והם יגרמו לכם להבין באיזה דגם כדאי לכם לבחור.
  2. תקציב – לאחר שהבנתם מה מטרות הקורקינט עליכם להבין מה סדר גודל ההשקעה. קורקינט חשמלי אמין הוא אינו דבר זול ולכן עליכם לקחת זאת בחשבון. כמובן ישנם פערים כספיים בין הדגם הבסיסי לבין הדגמים בדרגות הגבוהות וזאת מפני שיש להתחשב בגודל הסוללה, אלמנטים של נוחות כגון כיסא ויכולת הנסיעה.
  3. נסיעת מבחן – בכדי לא להשאיר מקום לספק, חברתנו מציעה לכם נסיעת מבחן איכותית בכדי שתוכלו לחוש בכלי, להרגיש את החומרים השונים ממנו הוא עשוי, להתרשם מהיכולות המדהימות של ועוד. התהליך של נסיעת המבחן יעזור לכם להחליט איזה דגם כדאי לכם לבחור ואין ספק שלחוש את הקורקינט במו ידכם ולבצע עליו נסיעת מבחן עדיף מאשר לנסות ולרכות אותו על סמך נתונים יבשים בלבד.

בטיחות לפני הכל

קורקינט חשמלי אמין יכול לשרת אתכם היטב אך אין ספק שלפני כל נסיעה עליכם לשמור על בטיחותכם. מעבר לכך שהחוק דורש באופן ברור חבישת קסדה, מומלץ להצטייד במיגון רגליים ומרפקים במקרה של נפילה. חל איסור מוחלט על פי רשויות החוק לבצע שיפורים בכלי הרכב כגון שדרוג המהירות, הרכבת אביזרים בלתי חוקיים ונסיעה בדרכים שאינן מותאמות לקורקינטים.

מעבר לבטיחותכם האישית ולכל הולכי הרגל שמסביבכם, אתם עלולים לקבל קנס כספי גבוה במידה ופעלתם בניגוד לחוק. שמרו על עצמכם והיו מודעים לכל הסובבים אתכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן