מתנות מותאמות באופן אישי

כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור אהובינו. לראות אותם מחייכים ומעריכים את מה שאנו מעניקים להם במתנה.  אך ככל שהזמן עובר זה מרגיש יותר ויותר קשה למצוא מתנה שבאמת תרגש ! אך עם קצת מחשבה והרבה יצירתיות אפשר למצוא מתנה מקורית ומותאמת אישית לכל אחד בחיינו, בין אם זה הגבר שלך, האישה שלך, הילדים שלך או סבתא וסבא או אפילו לדודה שלך שיש לה כבר הכל!

רואים שהשקעתם מחשבה

היתרון בלתת לאדם מתנה שהינה מתנה מותאמת אישית היא שהיא תתקבל באהבה, לא משנה איזה סוג מתנה זו, כי בסופו של יום המחשבv וההשקעה שהבענו במתנה היא החשובה באמת, ולהשקעה הזו תהיה השפעה מיוחדת על אהובינו כי המתנה באה ישירות מהלב!

באמצעות מתנות אישיות נוכל לבנות קשר אישי חזק יותר

כאשר אנו מעניקים מתנה למישהו עם התמונה שלו או ראשי התיבות שלו או שמו – אנו מעניקים לו משהו שהוא מעבר למתנה פשוטה שיכלנו לקנות בכל חנות מתנות – אנו מעניקים ליקירנו מחווה אישית המראה הערכה כלפיהם, המתנה הופכת לסוג של קשר בינינו לבין המקבל לרוב באמצעות תמונה משותפת וזה מה על קשר מיוחד בינינו שהופך את המתנה ליחודית.

מתנה מושלמת לכל מאורע

כמה פעמים היינו לחוצים למצוא את המתנה המתאימה לאירוע המתאים? כמה אירועים היו שדרשו מאיתנו להעניק מתנות במהלך השנה ושוב נלחצנו ואותו משפט שחוזר על עצמו… מה אני אקנה עכשיו? זה כבר נדוש, זה כבר קיטשי, את זה כבר הבאתי להם… אותו כאב ראש שחוזר על עצמו.

זהו היופי במתנות מותאמות באופן אישי – הם יתאימו לכל מאורע ולכל סיבה ולכל אחד! לחתונה, ליום הולדת, לסיום קורס, לסיום לימודים, לקידום בעבודה רק תגידו לאיזו סיבה ואנו נוכל להתאים לכם את המתנה המתאימה

כמה רעיונות הדפסה על מוצרים למתנות למאורעים מיוחדים

יום הולדת לסבתא / סבא: הדפסה על כוסות תואמות לסבתא וסבא תמונה של סבא בחצי לב ותמונה של סבתא בחצי לב השני.

יום הולדת לבת הזוג שלך: יום הולדת לבת הזוג היא הסיבה הנפוצה ביותר בה לקוחות בוחרים הדפסה על מוצרים מכיוון וזוגות אוהבים להנציח אחת את השניה על תמונות משותפות ולהדפיס אותם על מוצרים שונים – ההמלצה שלנו : הדפסה על מצעים! המקום האינטימי ביותר של בני הזוג הוא חדר השינה ואיזה רעיון יותר מקורי מהדפסה על מצעים יוכל להמם את בת הזוג שלך כאשר היא נכנסת לחדר השינה ורואה מצעים מודפסים עם התמונות שלכם וכיתוב ענק? תוכל להשתמש בכיתוב אפילו כדי להציע נישואין! הרבה עשו זאת לפניך אל תחשוש!

חתונה: יש חתונה ואתם צריכים להעניק מתנה לחינה? על מגבות אישיות עם רקמה ממוחשבת שמעתם? אנו יודעים להכין מארזי חתן וכלה מרהיבים שתוכלו להעניק מתנה מושלמת לאהוביכם מארזים הכוללים מגבות גוף עם רקמה נעלי בית לאחר מקלחת ומבחר סבונים צבעוניים וריחניים שכיף להתקלח איתם.

שחרור מהצבא: משתחררים מהצבא? צריכים לקנות מתנות למפקדים? מבחר מעמדי תמונה מושלמים כגון הדפסה על אבני בזלת או קריסטלים אלו מתנות מושלמות להעניק למפקדים מכיוון והם מציינים תמונה שלכם ביחד עם הקדשה אישית על מוצר שנראה טוב ורציני מספיק כדי להעניק לאדם מכובד כמו המפקד שלכם.

מתנות אישיות הם הדור הבא של המתנות

לסיכום – כאשר אתם מרגישים אבודים, מסתובבים בקניון ומרגישים שקניתם כבר הכל וכלום לא מרגש! תדעו שכאשר תבחרו להדפיס על מוצרים מתנות אישיות אתם תצליחו להגיע למתנה שתספק אתם בתור מעניקי המתנה וכמובן גם את מי שיקבל אותה – כי הוא ירגיש שהושקעה בו מחשבה ויצירתיות!

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן