מתכננים חופשה בחו”ל? ריכזנו עבורכם 6 טיפים שיש לקחת בחשבון

חופשה בחו”ל היא הזדמנות מצוינת לרענן את השגרה ולנסות דברים חדשים. רגע לפני שאתם טסים, קחו בחשבון תחבורה, אטרקציות, מזג אוויר, החלפת כספים, ביטוח וחיבור לאינטרנט

חופשה בחו”ל היא הפעילות המועדפת על ישראלים בכל הגילאים. קהל יעד צעיר וסקרן הוא הראשון לנסות מקומות חדשים, אבל לא תמיד אנחנו לוקחים בחשבון את הטיפים החשובים. מחפשים דרך לרענן את השגרה? רוצים להתארגן על טיול של פעם בחיים? הנה 6 דברים שתצטרכו לדאוג להם:

  1. חשבו על פתרונות תחבורה

הדרך שבה תבחרו להגיע משדה התעופה למלון ואחר כך מהמלון למקומות הבילוי תשפיע ישירות על היכולת שלכם לעמוד במסגרת התקציב. היכנסו כבר עכשיו לאתר האינטרנט של הרשות המקומית ביעד בו תנחתו, השוו בין סוגים שונים של תחבורה ציבורית ובדקו מה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

  1. תכננו אטרקציות ובילויים ביעד

אל תחכו לרגע האחרון כדי לתכנן לו”ז. קבלו המלצות על אטרקציות ומקומות בילוי והשאירו מרווח גם לחוויות ספונטניות. בחרו אטרקציות שמתאימות לגיל שלכם ואל תשכחו להעלות תמונות לאינסטגרם כדי לגרום לכולם לקנא.

  1. התלבשו בהתאם לתנאי אקלים ומזג אוויר

הטעות הנפוצה של בני נוער וצעירים בטיול בחו”ל הוא לזלזל במזג האוויר. ישראלים כמונו חושבים שבכל מקום בעולם חם ולח, אבל מהר מאוד הם מגלים אקלים הפוך לחלוטין. הפתרון הוא להתלבש בהתאם לתנאי האקלים ביעד ולא להתעצל לבדוק טמפרטורות צפויות כמה שעות לפני שיוצאים לנתב”ג.

  1. החליפו כספים מראש

לא משנה איזה חשבון בנק יש לכם, תמיד כדאי שתחליפו כספים מראש ולא תבנו רק על כרטיס האשראי. היכנסו לדואר כדי לבצע החלפת כספים במינימום עמלות ונסו לשאול את ההורים על שאריות דולרים או אירו שנשארו להם מהחופשה המשפחתית האחרונה. אם אתם נוסעים לחו”ל בקבוצה, נסו לדאוג לגיבוי במקרה של אובדן ארנקים ולחלוקה שווה של ההוצאות.

  1. רכשו פוליסת ביטוח

גם צעירים ובריאים כמוכם צריכים ביטוח נסיעות לחו”ל שיגן עליכם ועל הרכוש. צרו קשר עם סוכן ביטוח או התייעצו עם בני משפחה. השוו בין פוליסות ביטוח נסיעות וודאו שהן מתאימות ליעד בו תנחתו. ההבדל העיקרי הוא בין ביטוח ליעדים אקזוטיים כמו דרום אמריקה והודו לבין ביטוח למדינות מערביות בארצות הברית ובאירופה, אך כדאי לקרוא לעומק את תנאי הפוליסה.

  1. בררו לגבי חיבור לאינטרנט

יהיה לכם קשה מאוד להסתדר בלי אינטרנט ביעד ותצטרכו לברר מראש מה האפשרויות שעל הפרק. בטיול ארוך אחרי צבא תוכלו לקנות סים ולהשתמש בו בעלויות מקומיות, אך בטיולים קצרים יותר יכול להיות שישתלם להגיע עם חבילה מהארץ. השוו בין חבילות אינטרנט של חברות סלולר וכך תוכלו להישאר מחוברים גם במהלך הטיול מעבר לים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן