מה הטעם שלך בטלוויזיה אומר על האישיות שלך?

כמה שעות אתם מבלים ביום מול הטלוויזיה? כמה מסופי השבוע בשנים האחרונות בילית בבינג׳ של סדרות ישראליות וזרות שזמינות לצפיה ישירה בכל שעות היממה? אתם יודעים אילו סדרות אתם אוהבים, אנחנו נעזור לכם לגלות מה זה אומר על האישיות שלכם, ואולי אפילו נצליח להמליץ על סדרה שפספסתם

שולי הלוי

העידן הדיגיטלי הפך את התוכן הטלוויזיוני שאנחנו צורכים למגוון וזמין יותר מאי פעם. ספקיות התוכן מאפשרות לנו צפיה ישירה בסדרות האהובות עלינו, וגם גישה והמלצות לסדרות חדשות שיכולות לעניין אותנו. היום, כשלכל אחד יש משנה סדורה על הטעם שלו בטלוויזיה, כמה מאיתנו באמת עוצרים לחשוב – מה הטעם שלנו בסדרות מעיד על האישיות שלנו? אם אף פעם המחשבה הזו לא עברה בראשכם, זה בסדר, אחרי הכל, למי יש זמן לחשוב כשיש כל כך הרבה דברים לראות?

כוכב החסד

צופים בקביעות בתחרויות כשרון טלוויזיוניות דוגמת The Voice, הכוכב הבא, לאוסטרליה יש כישרון ו/או רוקדים עם כוכבים? כנראה שאתם מצטיינים בשיתופי פעולה ונחשבים מתחשבים יותר. מי מהצופים שמצדד בשופטים ״הטובים״ יותר, נוטה לראות את הצד החיובי בבני אדם אחרים ומציג נטיות אופי של חום ואהדה.

האישה הטובה לקרב

אם אתם מחסידי מישל ורוברט קינג, יש מצב שמתחבא בכם פוליטיקאי קטן או אסטרטג מתוסכל. בין אם התחלתם ב-2006 עם In Justice, או קצת אחרי עם האישה הטובה, אתם כנראה מעדיפים לחוות את דרמת בית המשפט ובית המושל מהספה, בלי להתחייב לשנות לימודי המשפטים, ולהתחככות עם בוחרים ומתחרים. אם הפוליטיקה האמריקאית מושכת אתכם ואתם לא יכולים לחכות לעונה הבאה של הטובות לקרב – צפו ב״חסרי מוח״ של הזוג, ותודו לנו אחרי זה.

במה אתה צופה כשאתה קם בבוקר?

צפייה קבועה בתוכניות בוקר המארחות אנשים מעידה על תכונות אופי חיוביות, ויכולת להאזין ולהכיל בעיות ונקודות השקפה של אחרים. אפשרות אחרת היא שאתם פשוט עובדים מהבית.

צחוקים איתכם

צפייה בקומדיות משותפת גם היא לכלל האנושות, כשלכל אחד תת הז׳אנר שמצחיק אותו יותר. בין אם אתם אוהבים צחוקים מוקלטים ברקע כמו במפץ הגדול, צריכים הומור ציני יותר כמו ב-ויפ, מעדיפים קומדיות בוגרות כמו גרייס ופרנקי או ישירות ונטולות מסכות כמו אימהות עובדות – אתם אנשים ממש סבבה ושמחים באופן כללי, המעדיפים לבלות את שעות המסך מול מי שמכניס לחיי היום-יום קצת צבע וטוויסטים קלים לעיכול.

למי קראת ד״ר?

אם אתם מהצופים הקבועים בסדרה הבריטית ד״ר הו – אתם נחשבים בקיאים בהוויות העולם, מלאי תקווה ובעלי הערכה לאנושות, וחווים סקרנות כמעט פילוסופית ככל שזה נוגע לזמן, מרחב ומה שביניהם. אגב, אם צפיתם בכל הפרקים ששודרו מאז 1963, הקדשתם לעניין 15 ימים ו-12 שעות מחייכם, נכון ל-2014. או שאתם מגזע הענקים.

זה בסיסי

עוקבים אחרי עלילות שרלוק וד״ר ג׳ואן ווטסון באלמנטרי, הגרסה העכשווית והאמריקאית לעלילות הבלש הבריטי הנודע? זה בטח בגלל שאתם פשוט לא יכולים לחכות בסבלנות עד שבנדיקט קמברבאץ׳ יתפנה מלוח הזמנים העמוס שלו לצילומים של עוד עונה – לכם לעומת זאת יש שפע של חורים פנויים בלו״ז, סקרנות מפותחת ונטייה מעט חשדנית כלפי העולם, יכולת לקרוא תמיד בין השורות וכמובן – דמיון מפותח.

מתח גבוה

אם ז׳אנר הבלש שלכם חורג מההערצה לקאמברבץ׳ ואתם אוהבים תעלומות פליליות מחוק וסדר, בלש אמיתי, שחיתות או חפצים חדים, אתם ככל הנראה אנשים נורמליים לחלוטין; אחרי הכל הדחף לפתור בעיות ולרדת לשורש העניינים משותף לכל בני האדם.

מציצים

מי מכם שצופה בשקיקה בתוכניות ריאליטי מלאות דרמה, מתמלא לפעמים באמפתיה שמפתיעה גם אותו. לא תמיד אתם מסכימים עם הפעולות והאמירות של גיבורי תכניות המציאות האהובים עליכם, אבל גם בסיטואציות האבסורדיות ביותר אתם, והאנתרופולוגים החובבים שבכם, לומדים משהו על רגשות בני האדם. ככאלו, אתם גם נחשבים חברוּתיים ובוודאי מעורבים בחיי היקרים ללבכם.

אימל׳ה! זו בובה!

אם אין לכם בעיה להירדם אחרי צפיה בפרק של המתים המהלכים או העיבוד האחרון לרומן של סטפן קינג – או אם אתם בכלל לא יכולים להירדם בלי זה, אתם כנראה זקוקים לריגושים עם דימויים עזים, ומוצאים אופוריה בחוייות ממריצות אדרנלין.

שערוריה אנטומית

אם אתם צופים בכל אחת מהסדרות שיצאו מבית היוצר של שונדה ריימס, אתם בוודאי מעדיפים לשמור את הדרמות בחיים לעלילות בדיוניות. זה לא משנה אם אתם מאלו שמעדיפים את האנטומיה של גריי על פני המדריך לרוצח, מצופי תחנה 19 או ממבכי ירידתה בטרם עת של תופסת, אין ספק שאתם אוהבים ריגושים – עדיף בעודכם יושבים על הספה עם קערת פופקורן וכוס יין אדום.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן