מדיה במגרש הביתי: האפשרויות ומה שביניהם

פעם הייתה לנו טלוויזיה אחת. היא הייתה רחבה וכבדה למדי, היא שידרה ערוץ אחד (ובהמשך קצת יותר) וככל שהזמן עבר רק שילמנו הרבה יותר על הזכות לצפות בתכנים שקיבלנו. חוץ מזה, היא גם ידעה בעיקר לשדר סדרות וסרטים, מקסימום את מהדורות החדשות. אלא שהיום התמונה שונה לחלוטין ובמקום טלוויזיה עתיקה עם אפשרויות מוגבלות הסלון שלנו הפך למרכז מדיה של ממש. איך זה קרה ומה האפשרויות שלכם?

סטרימרים ומחשבים סלוניים

אם נמשיך לרגע עם שיעור ההיסטוריה, סביר להניח שגם אתם מכירים את המושג VOD. חברות התקשורת הגדולות הציעו לנו את השירות הזה עד היום, לרוב בתשלום – גם אם חלקי בלבד. היום גם המושג הזה שינה את פניו, שהרי היום קל לנו יותר לצפות בתכנים לפי דרישה ובהתאם לרצונות האישיים שלנו. הסטרימרים והמחשבים הסלוניים תרמו לכך לא מעט. אם במקרה פספסתם את שני המכשירים הללו, בהחלט רצוי שתכירו אותם:

  • סטרימר: מכשיר קטן במשקל קל אבל עם יכולות אדירות, וגם עם שם מבטיח (סטרימר = מזרים מידע). בפשטות, כשאתם מצוידים בסטרימר אתם יכולים להעביר מידע ישירות מהמחשב על מסך הטלוויזיה שלכם. המשמעות היא שתוכלו לצפות בתכנים מהמחשב, בלי לעבוד קשה מדי ובעיקר בלי הגבלה.
  • מחשב שולחני: המחשב הנייח הקטן הזה נקרא גם HTPC (Home Theatre Personal Computer) והוא לרוב חזק מאוד, עם זיכרון מרשים ודיסק קשיח לא קטן בכלל. כך, בין אם אתם מקשיבים למוזיקה, צופים בתמונות ובסרטונים שלכם, או מתמכרים לסדרה חדשה – תוכלו לעשות הכל דרך הקופסה הקטנה.

מה אתם צריכים כדי לעשות את זה?

בחירת מחשב שולחני, סטרימר או כל פתרון יצירתי אחר שעולה בדעתכם, היא בחירה שדורשת גם תשומת לב לכמה פרטים טכניים. ההתאמה לצרכים האישיים שלכם (ושל המשפחה) היא כמובן שיקול מרכזי, אבל רצוי לוודא מראש שאתם בוחרים פתרון שמתאים גם לתנאים הקיימים. אחד הנושאים הבסיסיים ביותר הוא, למשל, נושא החיבורים הזמינים כולל הכבלים הנדרשים לצורך החיבור. היום נדיר למצוא מסך טלוויזיה (או מחשב) ללא חיבור כבל HDMI, מה שמחייב כי גם פתרון המדיה שלכם יכלול יציאת HDMI. חוץ מזה כדאי לוודא שיש מספר יציאות USB זמינות כדי שתוכלו להעביר מידע ישירות אל המחשב השולחני (או הסטרימר) שלכם. אם אתם רוצים לצפות בתמונות שצילמתם בטיול האחרון לניו יורק או בסרטונים מהאירוע המשפחתי האחרון, זו בהחלט נקודה חשובה.

תמונה: פוטוליה

מנוי
הודע ל
guest

2 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
גיא

אני קניתי סטרימר שיאומי בגומובייל במחיר סופר שווה
https://www.gomobile.co.il/

סטיב

רכשתי אז את בחנות סלולר במחיר מעולה

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן