חוויות תרבותיות להעשרה בהרצליה

אין כמו להעשיר את חיי השגרה בתרבות. תערוכה מיוחדת, הרצאה מרתקת, מופע מלהיב לכל המשפחה. להרחיב אופקים, לגלות עולמות חדשים, לצבור חומר למחשבה. הרצליה היא זירה תרבותית רוחשת פעילות מהנה באתרי ומרכזי התרבות הבולטים בעיר. יאיר גרבוז מארח, הרצאות בעקבות מקומות מסקרנים ברחבי העולם, הופעות של אמנים מובילים וגם מועדון עם פעילויות תרבותיות מיוחדות לבני נוער. לפניכם מספר המלצות על אירועי תרבות בהרצליה והיכן הם מתקיימים. אל תשכחו לשריין מראש את נוכחותכם ולהביא עמכם חברים.

חוויה קולנועית מסוג אחר
מתי בפעם האחרונה צפיתם בסרט וקבלתם הסבר לגביו? חומר מעניין אודות עולם התוכן, חייו של היוצר, הפרספקטיבה של הדמויות. קונטקסט שגורם לצפייה להיות מרתקת יותר משהיא בלי הרקע לזמן, למקום ולמסרים. הרצועה הקולנועית בבית הספר לאמנות בסיס בהרצליה משלבת בין סרט והרצאה. מבחר סרטים שנבחרו בקפידה מלווים בהרצאה פותחת של מרצים אורחים המתחלפים לפי נושא ואופי הסרט, כאשר הסרטים המוקרנים הינם סרטים ממדינות שונות ושל מגוון יוצרים.

יאיר גרבוז מארח
חוויה תרבותית נוספת בבית הספר בסיס הוא אירוח LIVE של יאיר גרבוז, שכל מפגש מארח אומן אחר. בין אם את  המאייר דני קרמן או את האמן אבנר כץ, אפרת נתן ועוד אמנים בעלי רקע שונה ותחומי יצירה שונים. לרוב, מדובר במפגשים הפתוחים לקהל הרחב בהזמנה מראש. במפגשים אלה גרבוז מראיין את האומן אודות יצירתו, ילדותו, חייו והכל באווירה חברית ונעימה שחושפת את האומן מאחורי האמנות.

מסע מסוג אחר
עיריית הרצליה בשיתוף הקתדרה מקיימת סדרה של הרצאות בהיכל בעיר, בשעות הערב, שתיקח אתכם למחוזות רחוקים. בין אם זו הרצאה שסוקרת את העולם התרבותי, הנופים והאטרקציות המיוחדות של נורווגיה על הפיורדים המרשימים שלה ובין אם זו הרצאה אודות שבטים במקומות נידחים באתיופיה וגם הרצאה אודות המסתורין של בודפשט והדנובה הכחולה. ההרצאות מלוות בהקרנת תמונות מהמקומות היפים – הכוכבים של כל הרצאה.

שמח על הבמה
היכל אמנויות הבמה הרצליה מרבה לאחר מופעים בסגנונות שונים. תיהנו כאן ממגוון הצגות לילדים אחה”צ או בימי שבת בבוקר כמו סבא אליעזר והגזר, הפיל שרצה להיות הכי,  ילדי בית העץ ועוד. כמו כן, הופעות בערבים באמצ”ש בכיכובם של מוסיקאים מובילים כמו רמי קליינשטיין, מופע מרהיב של מיומנה מופעי סטנד אפ בימי שישי בערב ועוד.

בני נוער – זה בשבילכם
מועדון הכוכב השמיני הוא מועדון תרבות מיוחד בהרצליה לבני נוער המרבה לקיים אירועים מיוחדים לבני הנוער בעיר. תוכלו ליהנות כאן מתחרויות בין להקות צעירות, תערוכות של אמנות צעירה, אירוח של יוטיוברים וכוכבי רשת מתחלפים שיספרו על פעילותם יוצאת הדופן ויחלקו מסודותיהם. כמו כן, מופעים של בני נוער מהעיר, מופעי כישרונות מיוחדים ועוד פעילויות באווירה קצבית ומלהיבה.

אז למה אתם מחכים? צאו לבלות בעיר ולחוות משהו חדש.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן