ויזה אלקטרונית להודו

כמה קל לנסוע היום להודו לטיול ארוך, לנקות את הראש ולהחליט בכל יום לאן לנסוע הפעם. ויזה להודות היא היום פרוצדורה הרבה יותר נוחה וקלה ולכן רבים יותר נוסעים לשם בקלות

מאז 2017 חלו שינויים רבים בנוהלי הוצאת הוויזה להודו כך שבמדינות רבות אפשר היום להוציא ויזה ללא בעיות מיוחדות וללא בירוקרטיה מיותרת. מי שנסע לפני שנים למזרח הרחוק יכול לזכור את הזמנים הארוכים שעברו עד שקיבלו ויזה מהשגרירות או הנציגות הדיפלומטית של מדינה במזרח הרחוק. היום אפשר לקבל ויזה בתוך ימים, גם כזאת שמוטבעת בדרכון וגם אלקטרונית במהירות. פשוט היכנסו לאתר ויזה2 ולמדו עוד בנושא.

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את הוויזה הנכונה לכם שתוכלו לנסוע בזמן, ולכן לתכנן את הטיול. הוויזות בדרכון והאלקטרונית נבדלות באפשרויות שלהן. מי שיוצא לטיול ארוך שמתוכנן לחודשים ורוצה לצאת ולבוא מהודו יכול בקלות לעשות ויזה אלקטרונית שמאפשרת מספר בלתי מוגבל של כניסות. הוויזה תהיה תקפה לשנה. בכל מקרה, מומלץ לא להשאיר את הסידורים האלה לרגע האחרון ולדאוג לוויזה בזמן לפני כן, גם אם לא רוצים לבזבז זמן מהתוקף של השנה.

ממשלת הודות מאפשרת למשרדים שונים להוציא ויזות אלקטרוניות בתשלום ובנוחות וזאת כדי להקל על הנוסעים להוציא אותה בזמן ולא להגיע לא מוכנים. את כל ההסברים תקבלו בזמן הוצאת הוויזה כך שאין תירוצים הפעם, תדעו בדיוק מה מותר לכם.

מהי ויזה אלקטרונית?

משנת 2017 מוציאים ויזה אלקטרונית באינטרנט באתרים שונים, חלקם באנגלית וחלקם בעברית, וכל מה שנשאר לעשות הוא לוודא שאכן המשרד שמציע את השירות הוא מורשה להוציא ויזה.

הוויזה האלקטרונית להודו מוצאת לתקופה של 365 יום כאשר השהות ברצף במדינה יכולה להימשך עד 90 יום ביקור שלכם. כלומר, אפשר לצאת ולהיכנס כמה פעמים כל עוד זה עדיין בתוקף של השנה. הקפידו על כך מאוד כדי למנוע אי נעימויות כאלה של הסתבכות עם השלטונות על ויזה ל תקפה. כבר ידוע ששלטונות הודו אינם מקילים ראש בזלזול בנהלים ולא כדאי לנצל לרעה את הכנסת האורחים שלהם.

ויזה אלקטרונית להודו מוצאת על ידכם באינטרנט וויזה בדרכון מוצאת על ידי המשרד פיזית, בדרכון שיש להביא ולקחת בחזרה. כמו כן, ההבדל הנוסף הוא שוויזה בדרכון מאפשרת שהות רצופה של 180 יום בתוך השנה שמותרת לכם.

כיצד מוציאים ויזה אלקטרונית?

נכנסים לאתר באנגלית או בעברית לנוחותכם. מוודאים שזהו אתר שמורשה להוציא ויזה להודו ומבררים את כל הפרטים שעליכם למלא. ממלאים פרטים מלאים ובמדויק כדי למנוע בעיות התאמה אחר כך בכניסה. משלמים המחיר של הוויזה ומחכים כדי לקבל באימייל חוזר את קובץ ה-PDF שמכיל את הוויזה. אתם מקבלים אותה בתוך ימי ומדפיסים אותה משום שזה לא תקף להראות ויזה דיגיטלית בטלפון הסלולרי או בדרך דומה. רק בהדפסה של הקובץ, צירוף שתי תמונות פספורט לדרכון. את הוויזה תציגו בביקורת דרכונים והיא מצורפת לדרכון בנפרד.

מה צריך לדעת על ויזה אלקטרונית?

הכי חשוב הוא לזכור את התאריכים ולשים אליהם לב. אסור לעבור ביום אחד את מה שמותר ויש להבדיל בין כניסה ראשונה למדינה לבין כניסות נוספות. התוקף הוא 365 ימים אבל אם תהיו בהודו ברגע שפג תוקפה זאת בעיה. תצטרכו לצאת מיד ולחדש את הוויזה. כל כניסה שלכם מוגבלת לשלושה חודשים ולכן גם תצטרכו לתכנן את הטיול כך שתוכלו לצאת בקלות ולהיכנס כדי שזה ייחשב לכם. בכל יציאה כזאת אתם מאפסים את המונה ויכולים לחזור לשלושה חודשים נוספים. מה שטוב הוא שתוכלו לחכות רק יום מחוץ להודו אם לא נוח לכם יותר מזה ולא תכננתם טיול ארוך מחוץ להודו כדי לחדש את הוויזה.

רוצים ללמוד מידע נוסף בנושא? היכנסו לאתר או צרו קשר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן