ה-Wix של האימייל מרקטינג פותח שעריו למשקיעים ישראלים

Tribe, מערכת אימייל מרקטינג בפיתוח ישראלי, מציעה לעסקים לחולל ערוץ הכנסה נוסף באמצעות מודל חינמי כמו Wix והמלצות תוכן כמו Outbrain ו-Taboola. כעת, היא מזמינה כל אחד להשקיע 15,000 ₪ בלבד ולקבל מניות ואחוזים בחברה.

בעידן של רשתות חברתיות קל לפספס את העובדה שהאימייל הישן והיציב הוא עדיין מקור הכנסה יציב לעסקים. כולנו בודקים מיילים מספר פעמים ביום. אימייל מספק טראפיק ענקי והזדמנויות לחשיפה. לא רק זאת: השיווק באמצעות המייל, ה-Email Marketing, רושם צמיחה. השוק, שהיקפו מוערך היום בכ-4.51 מיליארד דולר בשנה, צפוי להגיע להיקף של 22.16 מיליארד דולר בשנה עד סוף 2025.

מתעניין בהשקעה>>

בעוד פייסבוק וגוגל הפכו מדיות רוויות, מלאות במפרסמים בתקציבים גדולים, וקשה לייצר באמצעותן חשיפה נכונה ומשמעותית שתבדל על פני אחרים, השיווק במייל היה ונותר האמצעי המועדף ליצירת קשר עם לקוחות והנעת לידים. על אף שמדובר בפוטנציאל שיווקי אדיר עבור חברות שיש ברשותן רשימות דיוור, במקרים רבים הפוטנציאל נותר לא ממומש. הסיבות לכך מגוונות אך אלה העיקריות:

  1. חוסר זמן – עסקים רבים, ככל שהם קטנים יותר, מתקשים למצוא זמן עבור יצירת הקמפיין, כתיבת התוכן, ניהול הקמפיין וניתוח התוצאות.
  2. מחסור ברעיונות תוכן וידע ביצירת תוכן – על מה כדאי לכתוב? כמה לכתוב ואיך? כאשר מדובר בעסקים קטנים לעתים החסם הזה משמעותי ותשלום לאנשי תוכן פוגע ברווחיות הקמפיין.
  3. חוסר ידע טכנולוגי – מערכות הדיוור הקיימות הן מורכבות ועמוסות תכונות ויכולות מרשימות. אלא שעסקים קטנים (וגם בינוניים) לא מתמקדים בלימוד מערכות מורכבות ולכן הם לרוב נמנעים מכניסה לתחום זה או משלמים לחברות שיווק כדי שיבצעו את העבודה בשבילם. מה שעלול לפגוע בהחזר ההשקעה (ROI).
  4. חוסר ידע בעיצוב – מערכות הדיוור הקיימות מנסות לפתור את הבעיה הזו באמצעות תבניות עיצוב מוכנות. הבעיה המוכרת למי שהתנסה במערכות האלה היא כי גם התפעול של תבניות העיצוב האלה מוגבל לאנשים עם ידע טכנולוגי ומי שמבקש לבצע בהן שינויים מגלה לעתים קרובות כי הוא עלול “להסתבך”.
  5. חוסר ידע בניהול השיווק – קמפיין באימייל הוא כמו כל קמפיין אחר. צריך “לנהל” אותו, למטב כותרות וקריאה לפעולה, לנתח את הנתונים ולשנות טקטיקות תוך כדי פעולה. מעבר לכך, בניית אסטרטגיה פרסום במייל לעסקים קטנים מצריכה הצלבות נתונים ממאגרים רבים שאינם ברשות המפרסמים. איך נמנעים מתיוג הדיוור שלכם כספאם? אלה פעולות שמשלבות ידע בשיווק ומי שלא מחזיק בו עלול לגלות שהוא מבזבז את הזמן שלו.

בעוד שיותר מ-85% מהעסקים הם עסקים קטנים ואינם יודעים לעצב, לכתוב ולתפעל את מערכות הדיוור השונות, חברת Tribe הישראלית מציעה כלי שהוא מעין Wix של רשימות הדיוור בשילוב עם אוטומציה של השיווק. החברה פונה הן לבעלי העסקים הקטנים שרובם אינם משתמשים בשירותי הדיוור נכון להיום והן לחברות גדולות המעוניינות לייצר דיוורים יעילים יותר.

Tribe מציעה למשתמשים לבחור בתבנית אימייל על פי הקטגוריה העסקית שלהם, שכוללת לא רק עיצוב מוכן אלא גם תוכן שניתן בקלות להתאמה אישית לבית העסק עצמו. כך הקשר העסקי בין הלקוח לבית העסק מתהדק ומתחזק. נכון לעכשיו Tribe מציעה דיוורים בארבע קטגוריות עסקיות: תזונה וכושר, גני ילדים, טבע ובריאות ווטרינריה, כאשר הודעות הדוא”ל של כל מגזר עסקי מחולקות לשלוש קטגוריות ללקוחות:

  • הודעות גנריות – ימי הולדת, חגים וכו’
  • הודעות מגזריות – הקשורות לסוג העסק ולעולם התוכן בו הוא פועל
  • הודעות אקטואליות – בנושאים הקשורים למועדים ואירועים עדכניים מהארץ, מהעולם ומעולם התוכן של המגזר העסקי

כל מייל נשלח עם לוגו העסק והצבעים המותאמים לו, נוסף על התוכן המגזרי שמתאים לתחום שלו, עיצובים הקשורים אליו (פיצריה תשלח מייל עם עיצוב מותאם ובדיוור של וטרינר יופיעו אלמנטים גרפיים הקשורים לבעל חיים).

כמו Wix, חברת Tribe מציעה מנוי חינמי המשלב פרסומות ומנוי Premium במחיר זול משמעותית מהמתחרות לאלו שמעוניינים להסיר את הפרסומות. במערכת, פותחו אפשרויות חדשניות שמאפשרות להגדיל את אחוזי ההמרה, כמו למשל, Lead Generation שמאפשר למדוורים “לאסוף ליד ממשתמשים” בלחיצה אחת על הכפתור ומבלי לייצר עמודי נחיתה.

במנויים החינמיים המערכת מציעה המלצות תוכן בדומה להמלצות התוכן של Outbrain ו-Taboola (שתי החברות שמוערכות כיום בכמיליארד וחצי דולר כל אחת) וכך, מספקת למפרסמים אפשרויות שיווק ושטחי פרסום חדשים.

המערכת של Tribe יודעת לפלח את פעולות הקוראים לפי פרמטרים מורכבים כמו התנהגות קבועה על-פי רצף לחיצות וצפיות בפרסומים ומודעות שונות. זאת לטובת התאמת פרסומות ממוקדות שיגדילו את הערך עבור המפרסמים ולקוחותיהם.

החברה הישראלית ערכה פיילוט מוצלח עם למעלה מ-1,000 עסקים ברחבי המדינה, ביניהם: עיריית חיפה והחליטה לצאת בקמפיין “השקעות המונים” באמצעות פיפלביז שמאפשר למשקיעים להצטרף בהשקעה של 15,000 ₪ בלבד, לקבל מניות במיזם ולהיות שותפים. בקרוב Tribe מתחילה את פעילותה גם בארה”ב וכעת היא מזמינה משקיעים ישראלים להצטרף להצלחתה.

מתעניין בהשקעה>>

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן