הקפאת שומן בקור – לחטב את הגוף בקלות

שומן מיותר הוא מקור לתסכול רב, ובהתאם פותחו שלל שיטות שמטרתן הן לסלק את השומן. אחת השיטות החדשניות והמעניינות היא הקפאת שומן. בעמוד זה תוכלו לקרוא בדיוק איך מתנהל הטיפול.

באילו אזורים של הגוף ניתן לבצע הקפאת שומן?

הקפאת שומן רלוונטית לאזורים רבים בגוף. בפרט ניתן לבצע את הטיפול המתקדם והאפקטיבי בבטן התחתונה (מקום שבו ישנם תאי שומן רבים יחסית), בבטן העליונה (כדי לשטח כרס מקוממת), במותניים (על-מנת להעלים את הצמיגים המיותרים), בזרועות (כדי למנוע את המראה המידלדל והלא מחמיא), בירכיים שהן רחבות יתר על המידה ובגב.

כיצד מתנהל טיפול המסת שומן בקירור?

המסת שומן בקור מתבצעת באמצעות מכשירים ייעודיים. למכשיר ישנה זרוע שאותה מצמידים לאזור שבו ישנו שומן מיותר, וכתוצאה מכך יורדת הטמפרטורה באותו מקום ספציפי בגוף. בטמפרטורה זו תאי השומן נהרסים ובהמשך עוברים פירוק ותהליכי ספיגה. מאחר שמדובר בהקפאה נקודתית, לא נגרם נזק כלשהו לעור או לרקמה ולכן המטופלים לא חווים כאב משמעותי. בתחילת המפגש ישנה אי נוחות מסוימת, אולם עד מהרה מסתגלים להקפאת האזור וניתן לנצל את זמן המפגש – כשעה או יותר (בהתאם לכמות האזורים המטופלים וכמות הידיות) – לקריאה, נמנום או צפייה בטלוויזיה.

כמה מפגשים נדרשים כדי להגיע לתוצאה הרצויה?

אחד היתרונות המשמעותיים של המסת שומן בקור הוא היעילות הגבוהה שלו. במרבית המקרים תגיעו לתוצאה המבוקשת ב-2-3 מפגשים בלבד, בהפרש של כ-6-12 שבועות בין אחד לשני. כבר לאחר הטיפול הראשון בקור מושג שינוי לעין.

עוד כדאי לדעת שסילוק השומן שהומס מבוצע באופן טבעי על-ידי מערכת הלימפה, ונמשך מספר חודשים, כך שהגוף ממשיך להתחטב. כשמסתכלים על תמונות של מטופלים בשיטת המסת שומן בקור לפני ואחרי הטיפולים ההבדל מובהק, וכמובן שגם הדימוי העצמי משתדרג.

מינימום תופעות לוואי, חזרה מהירה לשגרה

כשבוחרים להקפיא את השומן כדי להיפטר ממנו נהנים מיתרון נוסף – מינימום תופעות לוואי וחזרה כמעט מידית לשגרה מלאה. תופעות הלוואי האפשריות הן אדמומיות נקודתית, חוסר תחושה באזור שממנו סולק השומן ושטפי דם זעירים. ברוב רובם של המקרים התופעות הנ”ל נעלמות מעצמן תוך מספר ימים, ובכל מקרה, בניגוד לשאיבת שומן בניתוח, בשיטה זו אין צורך לפנות פרק זמן ארוך להחלמה.

מה עוד חשוב לדעת על המסת שומן בקירור?

הקפאת שומן היא שיטה שמובילה לשינויים משמעותיים במראה החיצוני, אבל חשוב להדגיש כי לא מושגת באמצעותה ירידה במשקל. למעשה היא מיועדת למטופלות ומטופלים ללא עודף משקל משמעותי. עוד דגש חשוב הוא איש המקצוע שמנצל את איכויות המכשיר החדשני – רק מכשור מתקדם ומקצועי שלרוב נמצא במרפאתו של כירורג פלסטי יכול להבטיח לכם, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים, טיפול בטוח.

עוד על  ניתוחים פלסטיים תוכלו לקרוא בקישור הבא:

https://www.drshabshin.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן