המדריך השלם למופעי חנוכה 2018 – לאן כדאי ללכת? וכמה זה יעלה?

 אילו מופעים תוכלו לראות השנה בחופשת חנוכה 2018 הקרובה? מי ישתתף בהם הפעם וכמה הם יעלו? אספנו לכם רשימה מובחרת של המופעים הגדולים והמומלצים לחג.

 בקרוב זה מתחיל: מבול מופעי חנוכה 2018 גדולים ומופקים היטב, יתחרו כאן זה מול זה בכל אולם פנוי ברחבי הארץ. מיטב הכוכבים והאמנים כבר לוהקו להפקות הענק שהולכות והופכות למושקעות יותר ויותר משנה לשנה.

גם אמנים ידועים שחשבנו שלעולם לא נראה אותם במופע חנוכה, “נשברים” ככל הנראה מהפיתוי הכספי הגדול, ומצטרפים להפקות הגדולות. כך למשל עשה זאת עידן רייכל השנה עם הצטרפותו לפסטיגל וכך עשו גם אמנים נוספים כמו נינט טייב, אדם,  מרינה מקסימיליאן, נסרין קדרי ואחרים. כל הפרטים, בהמשך הכתבה.

אז אילו מופעים יגיעו השנה חנוכה 2018? מהם המחירים? ומי ישתתף? אספנו לכם את כל המופעים הגדולים שמוכרחים להכיר, מתוך הרשימה המלאה המופיעה באתר קצת תרבות שסקר באופן מעמיק את כל המופעים השונים ושם תוכלו לקבל גם מידע על הנחות ואופן רכישת כרטיסים. להלן הרשימה:

פסטיגל פריסטייל

הפסטיגל נחשב למופע המושקע ביותר בחנוכה והוא ידוע כזה שמלהק אליו את הכוכבים הגדולים ביותר. בשנה שעברה היו אלה עומר אדם וסטטיק ובן אל שכיכבו בפסטיגל. השנה זה יהיה עידן רייכל נועה קירל ומשה פרץ שיצטרפו לשחקנים שכבר נחשבים לקבועים בפסטיגל כמו אליאנה תדהר ואחרים.

כמה זה יעלה: 172 ש”ח למחיר מלא ו-139 ש”ח במכירה מוקדמת. לקוחות שופרסל יכולים לקנות כרטיס ב-69 ש”ח.

קסם של משחק

השחקן יובל שם טוב שמוכר לרובנו בשם “יובל המבולבל”, עבר שנה לא פשוטה עם פרשיות שונות ומשונות. שם טוב ינסה לשים את הפרשיות מאחוריו כשהוא יופיע במעל 20 ערים שונות ברחבי הארץ עם המופע “קסם של משחק”. יחד איתו, ייקחו חלק במופע גם אורנה ומשה דץ, כוכב הילדים הדוד חיים ושחקנים נוספים.

כמה זה יעלה: 105 ש”ח לאדם (כרטיס חובה לילד בכל גיל).

עמי ותמי

סיפור הילדים המפורסם של האחים גרים יגיע לחנוכה הקרוב למופע ארצי וגדול בכיכובה של מיכל ויצמן (מיכל הקטנה). יחד עם ויצמן תשתתף גם השחקנית חנה לסלאו וטל מוסרי. המופע נכתב ע”י מיכל קליין ומומלץ לגיאלי 2 עד 12. תוכלו למצוא הצגות שלו בערים רבות כמו הרצליה, מודיעין, יבנה ועוד עשרות ערים שונות.

כמה זה יעלה: 149 ש”ח.

פופאפ מיוזיק

למי שבכיוון מוזיקלי יותר ולגילאים המתבגרים יותר, מופע חדש שייקרא “פופאפ מיוזיק” יתקיים בחנוכה 2018 ויציג שורת כוכבים נוצצת על במה אחת שיופיעו יחד ולחוד. עומר אדם, נינט טייב, מרינה מקסימיליאן, עידו עמדי ישתתפו במופע ואפילו הזמרת הקפריסאית אלייני פוריירה שמוכרת לנו בזכות הלהיט האירוויזיוני (פייר). המופע ירוץ שבוע בלבד בהיכל התרבות בת”א.

כמה זה יעלה: החל מ-129 ש”ח לכרטיס.

עולם האגדות

גם רמי לוי החליט לדרוך רגל בתחום מופעי החנוכה כשבדרכו האופיינית הוא שובר את מחירי
השוק כשמחיר המופע יעמוד על 20 ש”ח בלבד. לוי יעלה את המופע “עולם האגדות” בכיכובה של מיכל מוכתר (מיקי), לינור אברג’יל, רוי בוי וגם קובי פרץ שמתקמבק עכשיו לאחר שהות תקופה במאסר. המופע ירוץ בכמה ערים שונות ברחבי הארץ.

כמה זה יעלה: המחיר לכל המופעים עומד על 19.90 ש”ח בלבד.

שובם של המכבים

השחקן עוז זהבי ומייקל לואיס יתחברו גם הם למופע חנוכה חדש שנקרא “שובם של המכבים” ויספר על עלילות יהודה המכבי וחבריו המכבים. סיפור חנוכה בקיצור. יחד איתם ישתתפו במופע גם הזמרת אגם בוחבוט, חן אמסלם ורוני דלומי. גם מופע זה ירוץ במספר גדול של ערים ברחבי הארץ כמו חיפה, עפולה ועוד.

כמה זה יעלה: 154 ש”ח לכרטיס ו-134 ש”ח במכירה מוקדמת.

הקוסם מארץ עוץ

עוד כוכבת ילדים (שמנסה את דרכה לאחרונה גם בעולם המבוגרים) שמגיעה עם מופע חדש לחנוכה 2018 היא רינת גבאי שתצא עם המופע “הקוסם מארץ עוץ” ובו ייקחו חלק גם הזמרת נסרין קדרי, הזמר אדם וגם השחקנים איתי תורג’מן ואיציק כהן. תוכלו למצוא הופעות של ההצגה בערים רבות כמו למשל חיפה, תל אביב, מעלה אדומים ועוד רשימה ארוכה של ערים.

כמה זה יעלה: 154 ש”ח לאדם ו-134 ש”ח במכירה מוקדמת.

מפצח האגוזים של הבלט הישראלי

הבלט הישראלי יציג את יצירת הבלט המוכרת “מפצח האגוזים” שכבר העלתה בעבר לפני כמה שנים ועתה היא תרוץ ברחבי הארץ בחופשת החג. עשרות רקדני בלט מקצועיים ישתתפו בהפקה שתגיע לחיפה, תל אביב וערים נוספות בשבוע אחד בלבד בחג החנוכה.

כמה זה יעלה: בין 135 ל-175 ש”ח.

בעקבות הלב

ולסיום, גם למגזר הדתי יש מופע חנוכה משלו והוא ייקרא “בעקבות הלב” וישתתפו בו כוכבים של המגזר הכוללים את ישי לפידות, שולי רנד וגם מאיר סוויסה אחד. המופע יבוסס על הסיפור “הלבלר הקטן מפירנצה” מהספר של אדמונדו דה אמיצ’יס וירוץ בכמה ערים שונות בישראל ביניהן חולון, פתח תקווה ועוד,

כמה זה יעלה: 129 ש”ח לכרטיס ו-99 ש”ח במכירה מוקדמת.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יוסי

אתר נחמד ואיכותי שמעדכן באופן קבוע מתי יחזרו ההופעות

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן