הטיול שאתם חייבים לעצמכם

אם אתם רוצים ליהנות מטיול שונה בחו”ל שתזכרו אותו לכל החיים, אנחנו ממליצים לכם לטוס לנורבגיה ולהתאהב במדינה שנחשבת להכי יפה בעולם ובצדק. אמנם נורבגיה היא המדינה הארוכה ביותר באירופה, אבל מצד שני היא גם מקום ראשון במדד הפיתוח של האו”ם. המשמעות היא שנורבגיה נגישה במיוחד וניתן ליהנות ממנה בקלות, במהירות ובנוחות מערבית.

בניגוד לטיולים במקומות אחרים בעולם הדגש בנורבגיה הוא הטבע עצמו. למעשה, כמעט בכל מקום שתפנו (אנחנו לא מצאנו כאלה אבל עדיין משאירים מקום לספק) תיהנו מנוף מרהיב שלא ישאיר אתכם אדישים. וזה הזמן לשבור כמה מיתוסים על נורבגיה. אנחנו נתנו למיתוסים השונים שמות של משפטים נפוצים שבטח גם אתם אמרתם אותם לעצמכם (או לפחות חשבתם להגיד)

כמה קר פה. ממש פריזר…

בנורבגיה מזג האויר משתנה במהירות והמשפט המקומי טוען ש:”אם מזג האויר לא מוצא חן בעיניכם חכו רבע שעה כי זה ישתנה”. אנחנו ממליצים להצטייד תמיד בבגדים חמים נוספים (בכל זאת נורבגיה) כמו כובע צמר, כפפות וצעיף ולהתלבש בהתאם לשיטת הבצל. וכמובן לא לשכוח לארוז לטיול בנורבגיה מטריה ושכמיה להגנה מפני הגשם. האמת היא שאם אתם ירושלמים או גרים ביהודה, שומרון, בנימין או ברמת הגולן אתם תרגישו ממש בבית מבחינת מזג האוויר.

איכס, זאת ארץ לזקנים

אולי תופתעו אבל בטיול לנורבגיה כל בני המשפחה נהנים והיא ממש לא “ארץ לזקנים”. למעשה, בנורבגיה כל אחד יכול למצוא את מבוקשו, למשל יש פארקים לילדים, פעילויות אקסטרים לחובבי האדרנלין, מוזיאונים שונים וכמובן שהיא גן עדן למהנדסים ולצלמים. וכמובן שבכל גיל אי אפשר להישאר לטרולים שנמצאים בכל מקום בנורבגיה.

אין פה מה לאכול

אם אתם שומרי כשרות בטח תשמחו לדעת שבנורבגיה הדגים שולטים בכל הארוחות. בנוסף, המנות שמוגשות במלונות הנורבגים מתחרים בכבוד (ויש כבוד) בשפע שמוגש במלונות הישראלים, כך שאתם תרגישו בבית ותהנו מארוחות כיד המלך. בחלק מהמלונות תוכלו לרכוש גם Lunch Box במחיר סמלי שיכלול אוכל כפי רצונכם, למשל כריכים, ריבות, פירות וכל מה שעולה בדעתכם. ככה תחסכו זמן בחיפושים אחרי מקום לארוחות צהריים ותטיילו בכיף.

יקר פה רצח

נורבגיה ממש לא יקרה גם בהשוואה לסטנדרט זהה של חופשה בישראל. אבל הפטריוטיות הישראלית מצדיקה את עצמה כי בנורבגיה יש עדיין כמה מוצרים שנחשבים ליקרים, למשל מים ותחבורה ציבורית אבל מי כמונו הישראלים כדי למצוא פתרונות. למשל :
מים – ניתן להעלות בקבוקי מים בטיסות שיוצאות מהארץ ולמלא שוב בברזים בנורבגיה. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם ולהיות רגועים מסיבה אחת – המים פה נקיים במיוחד ולא סתם נורבגיה נבחרה ע”י האו”ם כארץ הנקייה בעולם.


תחבורה ציבורית – בערים הגדולות כמו אוסלו וברגן ניתן לרכוש כרטיסים משולבים (אוסלו פס וברגן קארד בהתאמה) שמעניקים הנחות משמעותיות בתחומים שונים, למשל כניסות לאתרים, תחבורה ציבורית, סיורים ושפע של אטרקציות בחינם. כן, קראתם נכון – בטיול לנורבגיה ניתן ליהנות מאטרקציות חינם אין כסף.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן