החופש הגדול בפתח – ביטוח נסיעות לחו”ל כבר עשיתם?

מזהים את החופש הגדול מקילומטרים. הוא מגיע כשהטמפרטורות מזנקות למעלה והילדים כבר מרגישים שהם בחופש למרות שרשמית הם עדיין מגיעים לבית הספר. המשמעות היא שממש בקרוב תצאו לחופשה משפחתית, אולי אפילו בחו”ל, ואם זו התכנית בהחלט רצוי לטפל באחד המרכיבים החשובים ביותר בדרך: ביטוח הנסיעות שלכם. הנה כל מה שחשוב לדעת עליו אם אתם במקרה מתלבטים האם הוא באמת קריטי.

למה חשוב לרכוש פוליסת ביטוח?

בין גבולות ישראל אנחנו יודעים בדיוק מה מגיע לנו בכל הקשור לטיפולים רפואיים, אשפוזים או ביקורים בחדר המיון. האתגרים מתחילים כשאנחנו יוצאים מנתב”ג ומוצאים את עצמנו כמה שעות מאוחר יותר במדינה זרה. ברוב המקרים אנחנו לא ממש יודעים את השפה, ואנחנו בטח לא מכירים את המנהגים המקומיים. גם אם בארץ אפשר להגיע די בקלות לביקור אצל רופא ולדעת כמה זה יעלה, בחו”ל תצטרכו להיפרד מסכום כסף מכובד ותקווה שמכשול השפה לא יגרום לאי הבנה שתוביל לאבחון לקוי או לטיפול לקוי עוד יותר. הפוליסה מספקת הגנה לא מבוטלת, וזו בדיוק הסיבה להשקיע את הזמן ואת האנרגיות בבחירת ביטוח נסיעות לחו”ל שיעניק לכם כיסוי מתאים.

שאלות שכדאי לשאול

ביטוח נסיעות לחו”ל תלוי בכמה וכמה גורמים שמשפיעים על הכיסוי ועל העלות שתשלמו. הכיסויים הבסיסיים ביותר מתייחסים לימי אשפוז, לביקור אצל הרופא, לניתוחים ולטיפול בשברים. אם אתם מתכננים בנג’י או סנפלינג, או כל פעילות אתגרית אחרת (גם סקי נחשב אתגרי) תצטרכו כיסוי מקיף הרבה יותר. תוכלו גם להוסיף כיסוי חשוב לציוד שאתם לוקחים איתכם, חשוב למי שנוסע עם הלפטופ למשל, וכן אפשר להיות ערוכים טוב יותר לתרחיש שבו הטיסה נדחית או מתבטלת, ולמצבים של איבוד כבודה בדרך מישראל אל היעד שלכם.

ואם פתאום לא בא לי?

כשאתם מתכננים את החופשה אתם בטוחים שהכל יעבוד בדיוק לפי התכניות. תצאו לחופשה, הכל יעבור בשלום ובוודאי שלא תחלמו לבטל את הנופש הזה. מצד שני, החיים בלתי צפויים ואם תצטרכו לבטל או לשנות תכניות ברגע האחרון – ביטוח נסיעות לחו”ל יספק לכם כיסוי גם במצב הזה. כך, גם אם חלילה מישהו מבני המשפחה יזדקק לטיפול שלכם ותיאלצו לבטל על השופינג בניו יורק או על הנופש בתאילנד, לפחות תשנו קצת יותר טוב בלילה בידיעה שאתם לא משלמים גם על החופשה שבוטלה. יש לזה משמעות אדירה.

לרכישת ביטוח נסיעות הקליקו כאן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן