הדרך האולטימטיבית להגיע ממקום למקום

להבדיל מהעבר הרחוק, היום אנו רואים עד כמה יש מגוון רחב של דרכים להגיע למקומות שונים. זאת בין אם מדובר על נקודה קרובה אליה צריכים להגיע ובין אם מדובר על נקודה רחוקה שחייבים להיות בה בשעה מסוימת. כך, רבים היום מגיעים עם קורקינט חשמלי למקום העבודה שלהם, לפגישות שונות, לנקודות בהן הם אוהבים להיות, או לכל מקום אחר.

הניידות הגבוהה שמציע קורקינט חשמלי

בין הסיבות הרבות שמציגות את הקורקינט הממונע לכזה שרבים בוחרים בו כדי לנוע ממקום למקום, אנו יכולים לזהות את הניידות הגבוהה שלו. כלומר, היום קורקינט חשמלי מומלץ הוא כזה שניתן לעלות עליו בביטחון רב ובקלות, לנסוע עליו במקומות שונים ללא כל קושי, ולרדת ממנו במקום שרוצים לאחר שלא התאמצנו כלל וכלל. אין ספק שניידות היא דבר בעל חשיבות רבה בעולם של היום, והדבר גורם ליותר ויותר אנשים בגילאים שונים לחפש דגם איכותי שישרת אותם היטב.

הנוחות של כלי רכיבה ממונע דו גלגלי זה באה לידי ביטוי כבר מהרגע הראשון שמתרגלים אליו. גם אם לעתים לוקח מעט זמן להתרגל לרכיבה על קורקינט חשמלי, הרי שאפשר לראות שמרגע שבוחרים בו לניידות ממקום למקום אי אפשר לוותר עליו בעתיד. חשוב להדגיש שחלק גדול מרמת הניידות הגבוהה של כלי זה מגיע בזכות דגמים של קורקינט חשמלי מתקפל שמדגיש שוב ושוב עד כמה הוא נוח מאוד לנשיאה אם רוצים להגיע איתו כמעט לכל מקום בכל רחבי הארץ.

ההגעה לכל נקודה בארץ

כאן נוכל להרחיב יותר על החשיבות של דגמים מתקפלים של קורקינטים ועל היכולת של כל אחד לקחת אותם איתו כשהוא משתמש בתחבורה ציבורית. הדבר מדגיש את הנקודה שבזכות רכיבה ושימוש נכון עם קורקינט חשמלי מתקפל אפשר לעלות לרכבת ישראל ואף לאוטובוסים מסוימים כדי לבקר קרובי משפחה וחברים שגרים בנקודות מרוחקות, ואפשר אף להגיע למקומות עבודה מרוחקים בערים הגדולות. אין ספק שהדבר מוכיח שקורקינט הוא הדרך האולטימטיבית לנוע היום בדרכים.

בכל הקשור לעלייה עם הקורקינט לרכבת ישראל, הרי שיש לדעת כי הרכבת אכן מאפשרת זאת. האיסור החל על בעלי הקורקינטים הוא לא לרכוב בתוך שטח התחנה ולא בתוך הקרונות של הרכבת, אך היום יש ברכבות קרון מיוחד לרוכבים שיכולים לאחסן בו זמנית את הכלי. חשוב לדעת שאם אין מקום לאותו קורקינט חשמלי מתקפל בקרון זה, יש לחכות לרכבת הבאה. גם אוטובוסים בינעירוניים מאפשרים העלאת קורקינט בתא המטען (אך בעירוניים חובה לקפלם ולהכניסם לתיק נשיאה).

כיצד לבחור את הכלי המומלץ ולנהוג נכון

באופן טבעי כל אדם רציני, בין אם מדובר על נער בגיל שבו מותר לו לרכוב על כלי רכיבה דו גלגליים ממונעים ובין אם מדובר על אדם מבוגר, ירצה מאוד להצטייד בקורקינט שישרת אותו היטב החל מהרגע הראשון שהוא רוכב עליו. לכן כדאי למצוא קורקינט חשמלי מומלץ שקיבל חוות דעת טובות מרבים שרכשו אותו, ומיד לאחר קנייתו להבין עד כמה הוא איכותי, יעיל,  חזק, יפה, בטוח ונוח מאוד. זאת כדי למצות עד תום כל חוויית רכיבה על כלי חשוב זה.

בל נשכח כי מדובר על כלי רכיבה שיכול להגיע למהירויות גבוהות ולהימצא בדרכים שונות ומאתגרות, אם נגדיר זאת כך. לכן יש לעלות על קורקינט חשמלי רק לאחר שמכירים את החוקים ואת התקנות שקשורים אליו. כך מבינים היום רבים שיש לרכוב רק על שבילים ייעודים (ואם הם לא קיימים אז על הכביש בימין הדרך), שאין לרכוב על מדרכות או מעברי חצייה, אלא להוביל את הקורקינט ביד, ושחשוב לשמור מרחק, לשים קסדה ולהקפיד על נראות גבוהה באמצעות פנסים, מחזירי אור וכד’.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן