הדברים הכי מוזרים שאנשים שומרים ברכב שלהם

המכונית שלנו, קופסת מתכת בעלת ארבע הגלגלים וארבע דלתות, לוקחת אותנו ממקום למקום בנאמנות במרבית המקרים. כל מי שמחזיק בכלי רכב דואג להצטייד בפרטי החובה כמו וסט זוהר, מסמכי ביטוח הרכב, חבילת טישו אקראית, פנקס ועט, גלגל רזרבי ומשולש אזהרה. הגברים שביננו אולי מחזיקים בכיפה למקרה הצורך, אחרים ואחרות מאפסנים ברכב כסף קטן, כמה כלי עבודה או ערימת עצי-ריח בלי ריח. עד כאן הכל מוכר וידוע, אבל מה לגבי שטרות מזויפים, כאלה כבר יש לכם בתא המטען? ומתכון למרק טאקו, היה לכם כזה במכונית פעם?

מכירים את הימים האלה שאין לכם כוח לעבוד באמת ואתם מוצאים את עצמכם גולשים שעות ברשתות חברתיות או באתרים שלא בהכרח מעניינים אתכם? באחת הפעמים האחרונות שזה קרה לי, הגעתי לבחור מסן חוזה, שגם לו זה קרה. אחרי איזה זמן של שיטוט בין אתרים, אותו בחור התחיל שרשור ב-Yelp בו סיפר על מתקן המנגל שהוא מחזיק באוטו באופן קבוע ותהה אם עוד מישהו לא מעוניין לעבוד באותו הרגע ויש לו דבר מה מעניין לספר.

בין התגובות המשעשעות סיפרה אחת על שרשרת זהב מזויפת בנוסח סרסורים, אחר על שלוש ׳כריות-נפיחות׳ ארוזות, ומשיבה אחרת סיפרה שתמיד יש לה צ׳ופסטיקס, קשים ומפיות ברכב. את הבחור שמחזיק תריסר כוסות יין, תבנית עוגת גלידה בצורת בייסבול ונעלי גולף, היינו רוצים לפגוש פעם בחיים.

מה שקורה במוסך, לא נשאר במוסך

לפעמים לא ברור האם הנהג באמת מודע לעובדה שהאוטו שלו נושא עימו נניח 50 מסמרים באחד הצמיגים או קן מכרסמים בפילטר המזגן. באתר אוהבי המכוניות והגלגלים Odometer פרסמו רשימה מצולמת של 18 הפריטים המוזרים ביותר שמכונאים מצאו ברכבי הלקוחות. אם חשבתם שזה הולך להיות סולידי וסטנדרטי, דעו שהרשימה רק מתחילה בערימת מזרנים שמצאה את דרכה לאזור המתלים. במכונית אחרת, שנכנסה למוסך לאחר שהלקוח – או הלקוחה – הלינו על כך שאחד המושבים אינו נע על תושבתו בקלות, התגלה אביזר מין בעל ממדים משמעותיים. רכב אחר התייצב לתיקון לאחר שהלקוח ציין שבוריטו נפל לתוך המנוע ובאוטו אחר נמצאה חבורת גורי סנאים בעת פתיחת ה-Airbox.

החיפושית הסמוראית

מי שהתנסה בחייו ברכישת רכב מיד שניה בוודאי מצא איזו שארית מחייו או שאריות בכללי של בעל הרכב המקורי. ב-Jalopnik אספו סיפורים מרתקים מגולשים שמצאו אוצרות ברכב המשומש. סוכן מכוניות, שרכש רכב במכירה פומבית, סיפר שלאחר זמן קצר יצרה איתו קשר הבולשת הפדרלית (FBI) וביקורה של זו במקום חשף מאות שטרות מזויפים ברכב.

בפורשה אחת, שנרכשה אף במכירה פומבית ממשלתית על ידי אדם פרטי, נמצא קילו של סם מסוג קוקאין וגולש אחר סיפר שבסמוך למנוע התגורר סמור ממין הרמין. גם שן טוחנת בלוח המחוונים וחרב (חרב!) סיפרו הגולשים שמצאו ברכבם, אבל הדבר המוזר והמעולה ביותר הוא מתכון למרק טאקו (כן, יש דבר כזה) שלדברי הקונה היה החלק הכי טוב בעסקה והוא משתמש בו עד עצם היום הזה.

הגרסה הבוליוודית

כשמדובר במכונית שכורה, החפצים הנשכחים בכלי הרכב המוחזרים מניבים פריטים מסוג קצת שונה. הנפוץ מכולם הוא תחתונים, או לפחות ככה זה בהודו. בבלוג של Zoomcar, חברת השכרת הרכב הראשונה של הודו, פורסמה רשומה משעשעת ביותר ובה ציינו בין יתר הדברים שנמצאו במכוניות שכורות שהוחזרו גם צנצנת של אורגנו יוקרתי, אוסף עצמות ובדיקת הריון.

בפניה מבודחת ללקוחות המשתמשים באמצעי מניעה שאולי הגיעו לבלוג החברה, מבקשים הכותבים: ״בעוד אנו שמחים שאתה בטוח, אנחנו רוצים להניח שאתה יודע איך להיפטר מזה כמו שצריך״.

ארבע על ארבע וקופון אחד פלוס אחד

לטובת אלו שמשתמשים הרבה באוטו, ובאופן ספציפי לאלו שיוצאים ל-Road Trip ברחבי ארצות הברית ממליצים בבלוג הטיולים הזה על רשימת דברים ׳לא שגרתיים׳ שכדאי להחזיק ברכב: מגבונים לחים (גם אם אין לכם ילדים), מי פה, כסף קטן, פנקס ועט, פנס, שמיכה ומפה.

בהתחשב במזג האוויר ששורר באזורנו בתקופה האחרונה ולא צפוי להשתנות בחודשים הקרובים, ככל הנראה לא נמהר לאמץ את אפשרות המטריה, אבל את הטיפ לשמירת קופונים לסופרים, קניונים ומסעדות בקופסא ייעודית בתוך האוטו – אנחנו מבטיחים לזכור ל-Road Trip הבא שלנו.

תמונת שער: Shutterstock. גיפים: GIPHY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן