עם ביהיפ תקבלו הזדמנות של פעם אחת בחיים

ביהיפ היא לא עוד חברה, היא חברה שמציעה לעובדיה פעם אחת בחיים, לשינוי הזה לא מעט אנשים מייחלים, הם עובדים קשים סביב השעון, לא מצליחים לפגוש את יקיריהם ועל הדרך פוגעים ביקר להם מכול. בעידן בו הכול יקר, בפרט במדינת ישראל, הציבור מרגיש מחויב לעבוד בעבודה אחת רבת שעות ולעיתים אף בכמה עבודות. אז מה עושים כשעובדים סביב השעון ומרגישים שדורכים במקום? אם התחושה הזו מוכרת גם לכם, אולי הגיע הזמן לתת לקדמה לשנות את כללי החיים ותת הצצה אחת אל ביהיפ – השיווק הרשתי שיהפוך את הכול מדמיון למציאות.

הצעה שקשה לסרב לה – הכל על שיווק רשתי בחברת ביהיפ

שיווק רשתי מבית ביהיפ שונה מכל מה שהכרתם עד כה ואם הציעו לכם כל מיני הצעות בעבר, זו בהחלט תהיה הצעה שונה מכולן. רוצים לדעת איך אפשר לשנות את מערך הכספים והחיים שלכם?  הנה כמה נקודות המהוות יתרון גדול ביותר על מסלול החיים של אלו שכבר הצליחו,  רוצים להיות חלק או להשתלב בהצלחה הזו? הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. לפני הכול, שלא כמו שיטות שיווק אחרות, בשיווק רשתי מבית ביהיפ, אתם עובדים אך ורק תחת מוצרים ושירותי חברת ביהיפ, כלומר,  משתכרים אך ורק ממה שתצליחו למכור. גייסתם מפיצים חדשים? בשלב הזה, תוכלו להניב רווח אך ורק מאחוזי המכירות ולא מעצם הצטרפותם של אלו ובנקודה זו חשוב לציין שוב ושוב – אין מדובר בשיווק פירמידה- כאמור, שיווק המתבסס על גיוס מפיצים. אז את זה כבר הבנו, לגייס מפיצים, זה לא להרוויח מעצם הצטרפותם אלא מעצם רווחי המכירה העתידית שיבצעו. בנוסף למכירה האישית שלכם, אחוזי מכירת המגויסים האחרים- תוכלו לשנות את עולמכם ולא רק הפיננסי, מקצה לקצה.  פרט הזה חשוב לציין משום שהמון אנשים לא מרשים לעצמם להיכנס לעסקי שיווק רשתי היות והם נוטים לחשוב כי מדובר בשיטת הפירמידה- שיטה אסורה על פי חוק.

אלו פעולות מבצעים המפיצים במסגרת שיווק רשתי?

לאחר שמבינים עניין, מגיע שלב ההצטרפות והחתימה על הסכם הפצה משותף. הסכם זה הכרחי היות והוא זה המסדיר את היחסים ביניכם לבין החברה – ראה ערך ביהיפ. באמצעות הסכם זה, תינתן לכם האפשרות להשתבץ תחת מפיץ נכון עם מספר ספונסר. מרגע שחתמתם, אתם לא באמת חייבים לעוט ולרכוש ישירות את מוצרי החברה – מאידך, לא רכשתם? לא זכיתם בשלל ההטבות המגיעות לכם. כאמור, ככל שתפיצו יותר, כך יגדל סיכויכם לזכות בעמלות ורף תמלוגים גבוה יותר.  כמו כן, עניין המכירה, הינו עניין שמטרתו לא רק לחזק את היכרותכם עם המוצר אלא מאפשר כלים נכונים לשם כך.  “ספונסר” משמע מפיץ שכבר מכיר את התחום והוא זה שתמוקמו מתחתיו . מרגע שהצטרפתם וצירפתם, יהפוך מעמדו של האחראי הזה ליותר ויותר גדול וזאת נוכח ריבוי תפקידיו. אז מה אמור להיות משותף לכם ולמפיץ שמעליכם? בעיקר רווחים גבוהים ואמות מוסר גבוהות- שאחרת, ההליך הזה לא יחזיק מעמד. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן