אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – חמישה פריטים שיהפכו את המטבח למושלם

טענה נפוצה טוענת כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ולפיה יצאנו לבדוק עבורכם את חמשת הפריטים הקטנים-גדולים שיהפכו את המטבח הביתי שלכם לסביבת מטבח מושלמת ביותר עבורכם.

  1. צלחות קורנינג – צלחות קורנינג הן למעשה צלחות CORELLE המיוצרות על ידי חברת קורנינג האמריקאית. צלחות אלו ידועות בעמידותן וחוזקן וזאת לנוכח העובדה שהן מיוצרות מזכוכית מחוסמת המונעת את שבירתן גם במקרים בהם הצלחת נשמטת לכם מבין הידיים ונופלת לרצפה.
  2. פחי אשפה של חברת SIMPLEHUMAN- פחים אידיאליים לסביבת המטבח המיוצרים על ידי חברת סימפליומן המתמחה בייצור פחי אשפה בנפחים שונים לסביבת הבית והמטבח. פחי סימפליומן עשויים מנירוסטה והם משלבים בתוכם חומר ציפוי אקרילי ייעודי העמיד מפני נזקי חומציות האשפה. פחים אלו מגיעים בנפחים שונים של החל מ-1.5 ליטר ועד 60-85 ליטרים במידת הצורך. פחים אלו משלבים בתוכם פטנטים שונים למניעת ריחות אשפה ובחלק מהדגמים ניתן למצוא פטנט ייעודי של תא אחסון לשליפת שקיות אשפה במהירות וללא מיכל פנימי. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של פחי סימפליומן המגיעים בעיצובים חדשנים היכולים להתאים לכל סביבת מטבח ביתי.
  3. מייבשי כלים תוצרת סימפליומן- חברת SIMPLEHUMAN מתמחה גם בייצור מתקנים ייעודים לייבוש כלים המיוצרים משילוב חומרי גלם של נירוסטה ופלסטיק. מייבשי כלים אלו משלבים בתוכם מגש נשלף העשוי מפלסטיק להוצאת מי השטיפה לאחר הייבוש והם כוללים גם מתקן ייעודי לייבוש סכו”ם וסדרן סכינים ייחודי.
  4.  מתקן נתלה לכיור – מתקן זה מיועד לצרכי אחסון ספוגיות וכלי ניקוי והוא נצמד לכיור בעזרת כפתורי גומי מתכווננים. מתקן זה מאפשר לכם ליהנות מפתרון אידיאלי לחומרי הניקוי המשמשים אתכם לצרכי ניקוי כלים והוא מיוצר מנירוסטה אשר אינה מחלידה לאורך זמן. כמו כן, המתקן משלב בתוכו תא ייעודי לספוג הרחצה הכולל בתוכו חריצי אוורור אשר נועדו להבטיח ייבוש מהיר של ספוגית הניקוי ומניעת הצטברות בקטריות וחיידקים על גבי הספוגית.
  5. מקן ייעודי להנחת טאבלט או ספר בישול- במידה ואתם מבשלים או אופים באמצעות מתכונים שונים המצויים באתרי אינטרנט או בספרי בישול, אנו ממליצים לכם לרכוש מתקן ייעודי להצבת טאבלט או ספר בישול.

כל אחד מהפריטים המופיעים לעיל, מתווסף לעשרות ג’אדטים ומוצרים נלווים ההופכים את חוויית הבישול והאפייה למהנה יותר, נוחה יותר ופרקטית הרבה יותר בסביבת המטבח הביתי. את המוצרים הנ”ל, ניתן לרכוש כיום באמצעות בתי עסק שונים העוסקים ומתמחים במכירת ציוד משלים לסביבת המטבח.

לסיכום, כל מטבח ביתי יכול להפוך למטבח המושלם באמצעות מספר פריטים קטנים אשר יעשו עבורכם את ההבדל הגדול בעת השימוש בהם. חמשת הפריטים המופיעים בכתבה הם רק חלק מהיצע הפריטים הממתין גם לכם באתר הבית של פשוט לבית- חנות מסחר אלקטרוני המאפשרת לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של פריטים חיוניים לכל סביבת המגורים המודרנית.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן