איך להיות ראשון בגוגל

רשת האינטרנט, ובפרט מנוע החיפוש “גוגל”, הפכו במרוצת העשור או שניים האחרונים לפלטפורמת השיווק והפרסום הגדולה והנרחבת ביותר בעולם. כמעט עבור כל בית עסק מכל ענף פעילות, שיווק באינטרנט וספציפית קידום בגוגל הן אופציות שיווקיות מרכזיות שקשה להתעלם מהן. המשמעות של “קידום בגוגל” היא הצורך של מפרסמים להופיע באחת מתוצאות החיפוש הראשונות, או לפחות בדף הראשון של תוצאות החיפוש, כאשר גולשים מחפשים בגוגל אחר מילים וביטויים הקשורים ישירות לתחום פעילותו של אותו עסק. מהן הדרכים הטובות ביותר לוודא כי כמפרסמים אתם תהיו ראשונים בגוגל?

לקדם את האתר באופן אקטיבי – העולם העשיר של קידום אתרים

הצורך “להיות ראשונים” בתוצאות החיפוש של גוגל הוא כאמור צורך שיווקי בסיסי המשותף כיום לאינספור עסקים בכל מדינה בעולם. לכן, צמח בעשור האחרון סביב צורך זה תחום רחב ועשיר הבא לתת עליו מענה. זהו התחום המוכר כ”קידום אתרים”. תחום זה אוגד בתוכו מספר רב של טכניקות ושיטות פעולה שונות באמצעותן ניתן לקדם אתר מסוים ולהביאו למקומות גבוהים יחסית בתוצאות החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח וביטויים מרכזיים בתחום בו עוסק אתר זה.

אחד הסוגים המרכזיים והבסיסיים ביותר של קידום אתרים הוא מה שמכונה – קידום אתרים אורגני. במסגרתו של קידום אורגני פועלים בעלי האתר (או מקדמי האתרים המקדמים עבורו את האתר) במספר דרכים “אורגניות” שונות במטרה לקדם את האתר, אך ללא פרסום ישיר בגוגל, ללא תשלום ישיר לגוגל על מנת שיקדם באופן אוטומאטי את האתר בתוצאות החיפושים הרלבנטיים. כך, במסגרת קידום אתרים אורגני מתבצעות פעולות שונות כמו אופטימיזציה לדפים שמכיל האתר, העלאת תכנים מסוגים שונים, יצירת קישורים לאתרים אחרים ברשת ועוד – רובן ככולן פעולות אשר משפיעות על הדירוג שמעניק האלגוריתם של גוגל לאתר מסוים אותו הוא בוחן.

אל מול קידום אתרים אורגני קיימת גם האפשרות של קידום אתרים ממומן. זהו כאמור קידום עבורו משלמים ישירות לגוגל, על מנת להופיע כאחת התוצאות הראשונות בדף החיפוש הראשון, אלו הן התוצאות שאנו תמיד מקבלים ראשונות ומופיעות כ”קישור ממומן”. אתרים רבים בוחרים בתמהיל מסוים של קידום אורגני וממומן, בהתאם לנסיבות השונות.

כיצד מומלץ לעשות זאת – קידום אתרים מקצועי

עבור בעליו או מנהליו של אתר מסוים או של עסק מכל סוג המעוניין לקדם את אתר האינטרנט המייצג אותו – מהי הדרך היעילה והמומלצת ביותר לעשות זאת?

ובכן, עולם האינטרנט בכלל ותחום קידום האתרים בפרט הוא מקום תחרותי ביותר, כאשר עבור כל ביטוי או מילת מפתח מתחרים ביניהם אינספור אתרים על הדירוגים הראשונים בתוצאות החיפוש. לכן, על מנת להצליח באמת לקדם את האתר בצורה מוצלחת ויעילה מומלץ לשכור אנשי מקצוע המתמחים בדיוק בתחום זה. מקדמי ומקדמות אתרים מקצועיים העובדים בחברות המתמחות בקידום אתרים הם אנשי המקצוע הרלבנטיים למשימה זו. על מנת לקדם אתר בצורה מוצלחת יש להקדיש לכך לא מעט זמן, ללמוד ולהכיר את שלל הכלים השונים הזמינים בעולם זה, להיות מעודכנים כל הזמן בנוגע לשינויים ועדכונים שונים המתרחשים בעולם האינטרנט וכו’.

אם אתם באמת מעוניינים לקדם את האתר שלכם בצורה מוצלחת כדאי לקרוא מעט ולהכיר את התחום של קידום אתרים, אך הסיכוי הטוב ביותר לקידום מוצלח מתקבל משכירת שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן