תקלה בביוב? ככה תתמודדו!

ריח לא נעים, הצפה של הרחוב או של הבית, תקלה במערכות המים ושלל בעיות: כל אלה ואחרים יכולים להוביל למסקנה כי הביוב שלכם מוצף, תקול ואינו תקין.

בכל הנוגע למערכות מים וביוב, במידה של תקלות או העדר תחזוקה שוטפת, בעיות במערכות המים יצופו (תרתי משמע) במועד מסוים, תוך שזה יקרה דווקא ברגעים בהם אתם ממש לא מוכנים וערוכים לכך. לכן חשוב לדעת כבר עכשיו כיצד מתמודדים עם תקלות בביוב.

הביוב שנמצא בתוך הבית או מחוץ לבניין הינו אלמנט שאנו לא ממש שמים אליו לב בחיי היום יום וזאת משום שמדובר במערכות מים שאנו רגילים לכך שהן עובדות ומתפקדות בכל זמן.

עם זאת תקלות בביוב שקורות עקב השלכת פסולת לא מתאימה, הצפות, פגעי מזג האוויר, סתימות במערכות המים, צנרות תקולות ועוד – יכולות להתרחש בכל שעה ולכן חשוב לדעת כיצד מתמודדים:

איתור מקור הבעיה – אם יש לכם תקלה במערכות המים והביוב, חשוב בתחילה לנסות להבין מהו מקור הבעיה. נסו לבדוק מהיכן נובעת הסתימה או ההצפה והיעזרו בכלי עבודה ובביגוד מגן כדי לפתוח את פתח הביוב בבית או כדי לפרק ולבדוק את הברזים.

במידה ואתם לא רוצים לבצע את הפעולה לבד או לא מצליחים לזהות את מקור הבעיה, מומלץ להיעזר בחברות אינסטלציה מקצועיות על מנת לאבחן את מקור הקלקול, תוך שאנשי מקצוע ישתמשו במצלמות טרמיות, בשימוש במכשירים מיוחדים, כמו גם בשלל דרכים לאיתור נזילות ובדיקת מערכות המים וזאת ללא צורך בנזקים או הרס של קירות ומרצפות.

בחירה של אנשי המקצוע – אחת הדרכים להתמודדות מהירה עם תקלות בביוב היא בחירת שירות ביובית בירושלים או בכל מקום בארץ. שירותי ביובית מתבצעים על ידי משאית ביובית מקצועית שמבצעת ניקוי, יניקה ושטיפה של מערכות הביוב.

מערכות המים שלנו נועדו לייצר חלל אשר איליו זורמים מי השפכים והלכלוך שאנו מייצרים, אך בהעדר תחזוקה או בהשלכת פסולת לא מתאימה: הן יכולות להתקלקל, להיסתם ולהיות עמוסות ומוצפות. לכן משאית ביובית היא כזאת שעל ידי צינור יניקה שואבת את כל הלכלוכים ולאחר מכן, באמצעות שימוש בלחץ מים גבוה, מנקה ביסודיות את המערכות ואת הביוב עצמו ומחזירה אותו למצב תקין.

החלפת צנרות  – במבנים ישנים שלא עברו תחזוקה או שיפוץ, ייתכנו לעיתים רבות בעיות במערכות המים, בצנרת או במערכת הביוב. בשל כך יש לבחור מומחים בתחום האינסטלציה ומומחים במתן שרותי ביובית בירושלים ובסביבה על מנת שניתן יהיה לאבחן את מקור הבעיה, לבצע תיקון ושאיבה של לכלוכים מהביוב ולאחר מכן החלפה תיקון או התקנה של צנרות חדישות.

בכך תוכלו גם לבצע שיפוץ המערכות המים, גם ליהנות ממים זורמים בצורה יעילה יותר, כמו גם להעלות את ערך הנכס וזאת בשל החלפת צנרות וטיפול במערכות המים ובדוודים.

לסיכום, בעיה בביוב קורית דווקא שלא התכוננו לכך. עם זאת חשוב לא להתייאש ולטפל במקור התקלה באמצעות מומחים בתחום האינסטלציה ומערכות המים.

 

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
גבאי שאיבות

כתבה אינפורמטיבית שהביאה לי מידע רב אודות ביובית

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן