שואב אבק מומלץ – פתרונות מהירים ויעילים לניקיון בבית

מחפשים שואב אבק מומלץ? משימות ניקיון לעולם לא תגמרנה, ככה זה, כשיש כל כך הרבה מטלות על הראש, הרצון היחידי הוא להפוך את עצמכם לפרודוקטיביים, לנקות בצורה יעילה ולהדביק את הפערים ואת הזמנים. שואב אבק טוב יעזור לכם מאוד בעניין.

אז מאיפה מתחילים? אם במסגרת המשימות שלכם יידרש מכם לנקות את האבק מהשטיחים, ריפודים או אפילו ווילונות, לא תוכלו לעשות את זה קצר ונכון ללא שואב אבק רוידמי.
בעוד השוק הפתוח מציע לא מעט שואבי אבק, לרוידמי יש הצעה אחת עבורכם, בחרו את השואב שיסמן וי עבורכם על הדברים שחשובים באמת.
ראו את הנתונים בטבלת ההשוואה הבאה:

שואב אבק מומלץ שעומד בציפיות

כאשר מדברים על שואב אבק מומלץ מדברים על שואב שמילא את דרישות הניקיון בבית שלכם, ולכן, מחובתכם לבדוק ולהתנסות בו ישר לאחר הקנייה. יש לבדוק נוחות, תפעול נכון ולא בהכרח לחשוב כי הפרטים הטכניים הם אלו שייקבעו את איכותו.

אספנו כמה נתונים שבהחלט יביאו אתכם לנקודה אחת – שואבי האבק של רוידמי הם המוצלחים והמשתלמים ביותר – כי לאחרים יש אולי מוצר דומה מבחינות מסוימות, אבל אין את אותה רמה שירות או רמת איכות ביצועים.

בחירת סוג השואב והתאמתו לצרכיכם זה דבר חשוב. ולכן השוק הפתוח מציג שואב אלחוטי, שואב עומד ושואב רטוב יבש. כפי שהבנתם, בחירת השואב תלויה בעיקר בהתאמה לניקיון, גודל המשטחים והמשימות עצמן. אם יש לכם שטיחים בהיקפים גדולים השואב העומד יתאים כאן יותר, מאידך, במצב של משימות ניקוי קטנות יותר, תוכלו להיעזר בכל שואב אחר.

במידה ואתם בוחרים שואב שיש בו שילוב בין המשימות, רצוי לכלול בתוכו תכונות ייעודיות על מנת להבטיח את ההתאמה למשימת הניקיון.

חשוב גם לדעת ממי קונים והיכן, כי אם חלילה צצה בעיה, תרצו לקבל שירות טוב ואמין, ולא להיתקל בחוסר מענה.

מה כדאי לקנות, שואב אבק רגיל או אלחוטי?

השואב הרגיל יתאים למרבית המשימות בעוד הוא ניחן בכושר תמרון גבוה וכך גם בגישה לכל האזורים. מאידך, אם יש לכם שטיחים עבים בבית, יידרש מכם לבחור דווקא את שואב האבק האלחוטי שיהיה נוח יותר לשימוש. במידה ובכל זאת תרצו לבחור שואב אבק רגיל גם לצרכי שאיבת שטיחים המוצגים על קיר, רצוי לבחור שואב חובט עם עצמת יניקה גדולה יותר. הסיבה לכך נובעת משום המרחק בין המנוע לקצהו של הצינור.

שואבים עומדים יהיו כבדים יותר וכך פחות נוחים לעבודה, כך גם נוטים להיות רועשים יותר אבל כן יעילים בשאיבת שיער של בעלי חיים וניקוי שטיחים המתפרסים על שטח נרחב.

שואב שיודע לשאוב גם מים מועד לתקלות, ואילו שואב אבק אלחוטי, יסייע לכם להיפרד מהסרבול של כבלי החשמל אבל לא רק. בשורה התחתונה לאחר סיכום כל הפרמטרים, אין ספק ששואב האבק האלחוטי הוא המומלץ ביותר, ורוידמי ישראל מציעים פה מוצר משתלם ומוצלח במיוחד.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
טלי

מאמר מעולה. תמיד רציתי לרכוש שואב אבק לבית ולא הבנתי בזה יותר מידי

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן