ריהוט גן וחומרי הגלם הקיימים

יש לכם את הסגנון שלכם ואתם משתוקקים לרהט את הגינה, או לפחות את החלק המרוצף, זה שבו תארחו חברים ובני משפחה. אלא שרגע לפני קבלת ההחלטה הסופית רצוי להכיר את חומרי הגלם השונים, את ההבדלים ביניהם ובעיקר את היתרונות שלהם. כך תוכלו לדעת שאתם בוחרים רהיטי גינה יפים ומרשימים אבל גם עוצמתיים ואיכותיים. אלה הם פריטי הריהוט שילוו אתכם עוד שנים רבות וטובות.

אפשרות ראשונה: ריהוט גן מאלומיניום

אחד מחומרי הגלם הנפוצים והמשמעותיים היום בתחום עיצוב ריהוט הגן, הוא ללא ספק האלומיניום. כשהוא עובר תהליך כימי ייחודי הוא הופך לחסין בפני השמש והגשם כאחד, והחשש מפני חלודה הופך באופן רשמי ללא רלוונטי. החומר החזק הזה גם מבטיח לכם חיסכון אדיר בזמן ובמשאבים, והסיבה פשוטה: הוא לא זקוק לתחזוקה וגם אם תמיד חשבתם שמים יזיקו לו אתם יכולים להיות רגועים כשאתם שוטפים אותו במים. תוכלו להיות רגועים גם כשאתם לא משתמשים בו – בלי כיסוי הוא עדיין ייראה נהדר ואין סיבה לחשוש מבלאי של החומר.

אפשרות שנייה: רהיטי גינה מראטן סינטטי

חומר גלם איכותי נוסף הוא ראט סיננטי, ואם אתם מכירים את הריהוט הקלאסי העשוי PVC הרי שכאן מדובר בשדרוג שכולל גם ציפוי UV. הציפוי הזה הוא שמבטיח לריהוט את החסינות החשובה כל כך, זו שמאפשרת לו לשרוד לאורך זמן גם בקיץ הישראלי שידוע כלוהט במיוחד. הבשורה הטובה היא שתוכלו גם למצוא אותו בשלל מרקמים וגוונים, וזהו יתרון משמעותי אם אתם משתוקקים להשתולל ולבחור בסגנון עיצוב לא שגרתי ובוודאי שלא פשוט. הכל כשאתם נהנים ממראה טבעי ונקי.

אפשרות שלישית: זכוכית מחוסמת

לקראת סיום נזכיר את הזכוכית המחוסמת, ואם אתם לא מכירים אותה בשמה סביר להניח שנתקלתם בה לא פעם. למשל, כשאתם בוחרים שולחן לפינת הישיבה רצוי לבחור בזכוכית מחוסמת, זו שעברה חימום והגיעה עד לטמפרטורה בלתי נתפסת של 700 מעלות רגע לפני שהוחזרה (במהירות) לטמפרטורה קרה ושפויה יותר. התהליך הזה הוא קריטי פשוט משום שזו הדרך להפוך את הזכוכית העדינה לפתרון בטיחותי וטוב יותר.

ריהוט גן – שילוב מנצח

אז איך בוחרים את חומר הגלם האידאלי? עכשיו כשאתם מבינים את היתרונות של חומרי הגלם השונים אתם יכולים להתמקד בבחירת ריהוט גן אסתטי ומרשים מצד אחד, אבל גם נוח ופונקציונלי מצד שני. השילוב בין כורסאות מראטן סינטטי לצד שולחן אוכל עם זכוכית מחוסמת או שולחן אירוח קטן מאלומיניום, הוא שילוב נהדר שמבטיח לכם עמידה בכל היעדים שהגדרתם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן