פונטים בעברית להורדה – בשביל אנחנו צריכים להוריד פונטים?

כל מי שעובד עם מעבד תמלילים, מערכות תוכן ואמצעים אחרים שמתעסקות בטקסטים, כתיבה וכדומה, יודע שיש באפשרותו להשתמש בפונטים שונים על מנת לכתוב כל מילה וכל משפט. ישנם לא מעט פונטים אשר מגיעים בילט אין עם התוכנה עצמה, כאשר יש מקרים בהם הפונטים מתאימים לכל שפה ויש מקרים שהם מתאימים רק לשפות מסוימות.

הפונט, כפי שאנחנו יודעים מאפשר לנו לעצב את המילה בצורה כזו או אחרת, באופן כזה שאנחנו יכולים לייצר גם מהטקסט, גם מהמילים השונות, אלמנט של עיצוב. בין אם מדובר בטקסט שמיועד למכתב, מאמר, ספר, או כל דבר אחר.

כאן עולה השאלה, אם כך מדוע אנחנו צריכים פונטים בעברית להורדה הרי התוכנות איתן אנחנו עובדים, מגיעות כבר עם רשימה של פונטים בהם אפשר להשתמש. בין אם זה בעברית ובין אם זה בשפות אחרות.

לפני שנסביר מדוע אנחנו צריכים פונטים בעברית להורדה צריך להדגיש, השימוש באמצעי זה הוא מאוד נפוץ. כלומר אנחנו יכולים לראות לא מעט בתי דפוס ומעצבים שבוחרים לפנות אל גורמים שונים אשר מציעים פונטים בעברית שמיועדים לשימוש בדרכים שונות. שוב, כפי שציינו, על פי הצרכים שלהם.

פונטים בעברית להורדה הם הרבה יותר מאשר אלמנט ליצירת טקסט, כפי שנוכל לראות בהמשך, יש לכך משמעות שיווקית, פרסומית, במובנים רבים יש לכך משמעות מסחרית מאוד גדולה. יתרה מזו, הפונט כשלעצמו הוא בעל סימן מסחרי, מה שאומר שאנחנו לא יכולים להעביר אותו מאחד לשני ולעשות בו שימוש כאילו מדובר במוצר רגיל. הוא לא שונה במובן הזה מכל סוג של תוכנה או אמצעי אחר שאנחנו קונים ומקבלים עליו רישיון. רק אנחנו יכולים לעשות בו שימוש ואסור לנו להעביר אותו הלאה.

מדוע נרצה להוריד פונטים בעברית?

יש לכך שתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא, הפונט מאפשר לנו לייצר ייחודיות בעיצוב הטקסט שלנו. במקום להשתמש בפונט רגיל, אריאל או כל סוג פונט אחר, אזי שבאמצעות פונטים שאנחנו מורידים דרך כלים של חברות מסוימות, אנחנו נהנים מטקסט בעיצוב ייחודי שמותאם לאופי העסק שלנו, כפי שאנחנו רואים אותו.

מן הסתם, הייחודיות הזאת יכולה לבוא לידי ביטוי בלוגו, באופן בו אנחנו רושמים את שם העסק על כל מוצר ועל כל נייר מכתבים, בדרך בה אנחנו מעצבים את האתר שלנו ועוד.

הסיבה השנייה היא, שיש לא מעט חברות שמעצבות פונטים בעצמן, בצורות שאנחנו לא יכולים למצוא בשום מקום. זה אולי נשמע מופרך, הרי יש לא מעט אופציות שקיימות בשוק, מה הסיכוי לייצר אופציה נוספת של פונטים בעברית. אך האמת היא, כל מי שמכיר את הנושא יודע, שיש לא מעט אופציות כאלה, ואנחנו יכולים ליהנות מהן אם נחליט להוריד פונט בעברית שמתאים למה שאנחנו מחפשים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן