סליקה באינטרנט – פתרון אידיאלי לעסקים

עד לפני מספר שנים, איש לא האמין שלקוחות ובפרט ישראלים ירצו לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט. הטענה הרווחת היתה, אף אחד לא יהיה מוכן לציין את פרטי כרטיס האשראי שלו באינטרנט. זה לא בטוח, אנשים יחששו מזה.

היום, לא הרבה שנים אחרי שנוצרה האופציה הזו, אנחנו כבר יודעים שהטענה הזאת ממש לא נכונה. אומנם יש חברות גדולות וגורמים שונים שעדיין חושבים כך, אך הנתונים מראים אחרת. המספרים מוכיחים שיותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט, יותר ויותר אנשים מוכנים למלא את הפרטים שלהם ללא שום חשש.

למה הם בוחרים לעשות את זה? זה נוח, זה קל, זה זמין והכי חשוב, זה גם בטוח. כל עסק או נותן שירות שעובד עם מערכת סליקה, מקבל למעשה קוד אבטחה שמאפשר לו להציע מכירה מאובטחת, כלומר, מדובר על קוד שמאפשר לבצע את כל תהליך הסליקה בצורה בטוחה מבלי לחשוש שמישהו יכול לגנוב את הפרטים של הלקוחות, מבלי לחשוש שמישהו יכול להשתמש בפרטים של הלקוחות לצרכים אחרים.

מדוע בתי עסק צריכים את זה?

אחרי שהבנו מדוע יותר ויותר גולשים בוחרים לבצע רכישות דרך האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי, קל יותר להבין מדוע בתי העסק צריכים להפעיל מערכת סליקה שתעבוד דרך אתר האינטרנט שלהם.

בימים בהם אנשים מעדיפים לבצע רכישות דרך הרשת, בין אם זה דרך המחשב ובין אם דרך מכשיר הסלולר או הטאבלט, ופחות מעדיפים ללכת לקניון או למרכז מסחרי לבצע קניות, וזה נכון לגבי קניון של מזון, ביגוד, מוצרי חשמל ואפילו חבילות נופש או כל דבר אחר, אז אנחנו יכולים להבין מדוע כל בית עסק חייב שתהיה לו מערכת סליקה באינטרנט.

אם הוא לא מחזיק מערכת כזו, הוא מונע מהגולשים שלו אפשרות לבצע רכישות און ליין, ומחייב אותם בעצם להגיע אליו לעסק. מרבית הגולשים יוותרו על האופציה הזאת, עבורם זו טרחה שגובה זמן ואפילו כסף. במקום שהם יוכלו לבצע את הרכישה מתי שהם רוצים, מאיפה שהם רוצים, בעל העסק מחייב אותם להגיע אליו בשביל לבצע את הרכישה או להרים אליו טלפון בשעות שהוא עובד.

ככה מגדילים את קהל הלקוחות

אך מערכת סליקה באינטרנט איננה מיועדת רק למי שיכול להגיע אל בית העסק ובוחר שלא לעשות זאת. מערכת סליקה היא גם פתרון אידיאלי עבור מי שאיננו יכול להגיע אל בית העסק.

נניח ואנחנו מייצרים מוצר מסוים, מפרסמים אותו באתר שלנו וגולשים מאזור אחר בארץ או מחו”ל נחשפים אליו ומעוניינים בו. הדרך שלהם לרכוש את המוצר שלנו היא באמצעות כרטיס אשראי ותשלום באינטרנט. אם לא נחזיק מערכת סליקה באינטרנט, הם לא יוכלו לבצע את הרכישה ואנחנו נפסיד לקוחות פוטנציאליים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן