סאמר סקול כמתנת בר מצווה

המתנה שמקבל נער אשר הגיע למצוות לכבוד בר המצווה שלו היא אחת המתנות הגדולות והמשמעותיות ביותר שקיבל עד כה בחייו. בר המצווה הוא אכן אירוע משמעותי בחייו של כל נער יהודי, וההורים ובני המשפחה לרוב מעוניינים להעניק לו מתנה ראויה אשר תתאים למעמד ותעניק לו חוויה בלתי נשכחת לכל החיים. לא פשוט למצוא מתנה שכזו, אשר אכן תענה על כל הציפיות. אחת האפשרויות המעניינות יותר (ממספר בחינות, אותן נפרט מיד), אפשרות ממנה נהנים אינספור נערים ונערות ישראליים מדי שנה, היא זו של סאמר סקול. מהו בדיוק סאמר סקול, מה עושים במסגרתו ומדוע מדובר במתנת הבר מצווה האולטימטיבית?

חופשת לימודים קסומה ובלתי נשכחת – ללמוד אנגלית בצורה המהנה ביותר

סאמר סקול הוא בעצם השם הלועזי למה שמוכר לרבים מאיתנו כ”מחנה קיץ”. הכוונה היא ל”מחנה” בחו”ל אליו טסים נערים ונערות בקבוצות גילאים מסוימות, במטרה ליהנות וללמוד גם יחד. על פי רוב מדובר במחנה בתנאים מפנקים ומהנים במיוחד, אליו מגיעים נערים ונערות בני אותן קבוצות גיל מכל רחבי העולם. במסגרת המחנה לומדים הילדים ובני הנוער יחדיו שיעורי אנגלית ולעיתים שיעורים בנושאים נוספים, ולימוד זה אפקטיבי במיוחד מכיוון שהתלמידים זוכים לתרגל מיד ובאופן רציף את האנגלית שלהם, בדרך הטובה ביותר בה ניתן ללמוד שפה – באמצעות תקשורת ישירה עם בני נוער רבים אחרים המתגוררים ולומדים איתם במחנה. השפה היחידה המשותפת לכולם היא כמובן אנגלית, ולכן הצורך לתקשר ולהתחבר עם שאר החברים למחנה גורמת לשיפור מרוכז ומורגש ביותר באנגלית.

כך מושגות למעשה המטרות המרכזיות של כל סאמר סקול – לימוד אפקטיבי של אנגלית, יצירת קשרים חברתיים עם בני נוער ממדינות שונות בעולם ויצירת חוויה מהנה, משמעותית ובלתי נשכחת, מהסוג שזוכרים ונוצרים בחיבה למשך שנים רבות קדימה.

אנגליה, אמריקה ויעדים נוספים – סאמר סקול כמתנת בר המצווה האולטימטיבית

נערים ישראלים רבים המגיעים לגיל בר המצווה זוכים לטוס לסאמר סקול בתור מתנת בר המצווה שלהם, בראש ובראשונה מפני שמדובר במתנה מושלמת עבור גיל זה ועבור מאורע משמעותי כל כך כמו בר מצווה – ניתן כמובן למצוא קבוצות גילאים שונות במחנות סאמר סקול, אך גיל בר המצווה הוא מהגילאים המרכזיים והפופולאריים ביותר, כך שניתן תמיד למצוא קבוצות של נערים ונערות בגילאים אלו בכל סאמר סקול בעולם.

מישראל יוצאים בני נוער רבים לסאמר סקול במדינות דוברות אנגלית כמו אנגליה וארצות הברית, אך ניתן למצוא גם אפשרויות נוספות דוגמת ספרד. מלבד ללימוד האנגלית ולסביבה המהנה והמעשירה בה שוהים בני הנוער, כולל כל סאמר סקול גם כמה ימים של אטרקציות, נסיעה משותפת למוקדי תיירות מעניינים באותה מדינה וכו’. זו סיבה נוספת לכך שמדובר במתנה האולטימטיבית לבר מצווה – מלבד החוויה לכל החיים והלמידה האפקטיבית זוכים בני הנוער לבקר במקומות חלומיים כמו ניו יורק, לוס אנג’לס, לאס ווגאס, לונדון, מדריד וכו’.

בקיצור – המתנה המושלמת לכל בר/ת מצווה. אם אתם לא בטוחים, פשוט שאלו את הנער/ה האם ועד כמה היו רוצים לחוות חוויה שכזו…

מידע נוסף תמצאו באתר www.summerschool.co.il

תמונה: Ardmore language school

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן