facebook_pixel
תוכן מקודם

מדריך פרסום בגוגל אדוורדס למפרסם המתחיל

גוגל מציעים למפרסמים אפשרות לפרסם במנוע החיפוש שלהם ולהגיע למספר גדול יותר של גולשים שצריכים את השירות או המוצר שלהם על ידי מערכת שנקראת גוגל אדוורדס, זה פלטפורמת הפרסום של גוגל. המודל של גוגל מציעים למפרסמים להשתתף בסוג של מכרז בין יתר המפרסמים באותה הנישה וכל פעם מחויב עסק אחר בהתאם לנראות שלו, לדירוג המודעה ועוד הרבה פרמטרים נוספים, כאשר המפרסם מחויב בכל פעם שמישהו לחץ על המודעה שלו, תשלום מבוסס הקלקות Pay Per Click.

מרבית שאתם צריכים לדעת בשביל לפרסם בעצמכם נמצא כאן.

בחירת סוג הקמפיין

קיימים מספר סוגים של קמפיינים בגוגל:

  • רשת החיפוש

מדובר על פרסום בגוגל, כאשר המודעות נמצאת בחלק העליון והתחתון של דך התוצאות, 4 תוצאות למעלה ו 3 תוצאות למטה.

  • רשת המדיה – google display network

רשת המדיה של גוגל היא ענקית, תוכלו לפרסם את הבאנרים שלכם בהמון אתרים לפי סיווג, נושא האתר ועוד… עלויות הפרסום ברשת המדיה מאוד זולה אך היא גם מאוד לא ממוקד ולכן צריך לעבוד בצורה מאוד חכמה על איך, למי ומתי לפרסם שם.

  • קניות

בתחילת חודש מאי גוגל הכניסה לפיילוט מספר מצומצם ביותר של מפרסמים 1% מסך החיפושים לגוגל קניות, בקמפיין זה מוצגים מוצרים בתוצאות חיפוש של גוגל עם תמונה, מחיר ותיאור המוצר ועם קישור ישיר לעמוד המוצר, בקרוב מפרסמים נוספים יכנסו לקמפיינים האלו ויהיה מאוד מעניין  לראות כיצד זה ישפיע על התעשייה.

  • יוטיוב

פרסום סרטונים ביוטיוב ובאתרים נוספים, מאוד מומלץ אם יש לכם מה לספר או מה להראות, מחירי הפרסום יחסית זולים אבל הם במגמת עלייה כי יותר ויותר מפרסמים מתחילים להיכנס.

  • אפליקציות

לאלו שרוצים לשווק את האפליקציה שלהם, פחות רלוונטי לנושא הכתובה הזו ולכן לא ארחיב מעבר.

הגדרות מסע הפרסום

כאשר אתם מגדירים קמפיין חדש עליכם להגדיר מספר דברים:

  • תקציב פרסום יומי – אין מה להרחיב, פשוט כמה כסף אתם רוצים להשקיע ביום בגוגל.
  • מילות מפתח – אחרי מחקר מילים, תצטרך להזין את מילות המפתח שתרצה להופיע בהן.
  • מיקום גיאוגרפי – בפני אילו אנשים תרצו שהמודעות שלכם ייחשפו
  • שפות – לאילו שפות תרצו שהמודעות שלכם יוצגו
  • תזמון הצגת המודעות – באיזה יום ושעה תרצו שהמודעות שלכם יוצגו.
  • מכשירים – מובייל, מחשב נייח, או טאבלט – באיזה מכשיר תרצה שהמודעה של תוצג.
  • מודעות – עליכם להוסיף מודעות בכל רמת של קבוצת מודעות.
  • שיטת הצעת המחיר – מחיר ידני, אוטומטי מבוסס על קליקים, המרות ועוד..
  • הגדרות נוספות: סוג התצוגה, מילות מפתח שליליות, קהלים, נושאים, מיקומי המודעות ועוד..

מבנה מודעת הטקסט

מודעות הטקסט בנויים לפי הפורמט הבא:

כותרת 1: עד 30 תווים

כותרת 2: עד 30 תווים

תיאור המודעה: עד 80 תווים

מומלץ להשתמש בכל התווים שהמודעה שלך תקבל כמה שיותר בולטות.

בנוסף יש למודעות הטקסט תוספי מודעות שחובה להשתמש גם בהם: התקשרות, מיקום, יתרונות מרכזיים, מידע מובנה, הודעה ועוד…

קביעת מיקום המודעה

מיקום המודעה נקבע על ידי 2 פרמטרים:

  1. מחיר מקסימלי לקליק
  2. ציון איכות מילת המפתח

כאשר ציון האיכות נקבע על ידי 3 פרמטרים מרכזיים:

  • רלוונטיות המודעה למילת המפתח
  • שיעור קליקים צפוי
  • חווית דף נחיתה

כאשר שיעור קליקים צפוי מקבל את המשקל רב יותר מבין השלושה בציון האיכות של מילת המפתח.
ציון האיכות של מילת המפתח נע בין 1 ל-10 כאשר 10 הוא הציון הגבוה ביותר.

ברגע שכופלים את ציון האיכות והמחיר המקסימלי לקליק מקבלים את דירוג המודעה, וככול שאתה עם דירוג גבוה יותר אתה גם תופיע מעל המתחרים.

כמובן שיש עוד המון דברים שצריך לעשות לפני שמשיקים קמפיין חדש בגוגל אדוורדס.

לקבל פרטים על השירות שלנו, אתם מוזמנים לקרוא קצת יותר על תהליך העבודה שלנו.

אודות הכותב

שירה סתיו

שירה סתיו

גיקית, ערה, חד הורית, תל אביבית לא היפסטרית, טבעונית, לא אוהבת אספרסו. כותבת כאילו אין מחר.

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->