מדוע עליכם להזמין שירות הוצאת כלבים?

האם אתם מגדלים כלב להנאתכם אך מתקשים להוציא אותו לטיולים? נמצאים בתקופת מבחנים או שוהים שעות ארוכות בעבודה ומתקשים להוציא את הכלב בזמן לטיולים ממושכים? ובכן, כל שעליכם לעשות הוא להזמין שירותי דוגווקר לחיית המחמד שלכם. כך תוכלו לדאוג לצרכים החשובים של הכלב ולאפשר לו לטייל, ליהנות ולבלות, בזמן שאתם עובדים, נמצאים בחופשה או לומדים למבחן קשה וחשוב.

חיי כלב בחברה העירונית המודרנית

בעת העתיקה הכלב שהה בחוץ רוב הזמן והתלווה לבעליו לכל מקום, כך הוא זכה לפעילות גופנית מספיקה ולא נאלץ לשהות בבית סגור רוב שעות היום. כיום, רוב הכלבים זוכים לטיול בבוקר וכאשר חוזרים מהעבודה, אך שני טיולים ביום לא מספיקים לכלב ממוצע. אם הכלב אינו פעיל גופנית הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בשינוי התנהגות, בעשיית צרכים בבית וכדומה.

וטרינרים ומומחים לגידול כלבים ממליצים לכל בעלי הכלבים להוציא את חיית המחמד לטיולים ממושכים לפחות שלוש פעמים ביום, שני טיולים באורך כחצי שעה ועוד טיול ארוך יותר. הכלב זקוק לטיול ממושך לא רק כדי לעשות את צרכיו אלא כדי לרוץ, לפרוק אנרגיות, להריח, להיפגש ולשחק עם כלבים אחרים וכדי לחדד את חושיו.

מאחר ורוב בעלי הכלבים בחברה המודרנית והעירונית עובדים שעות ארוכות וחוזרים מותשים הביתה, הם מתקשים להוציא את הכלב לפי צרכיו. הפתרון הוא הוצאת כלבים לטיול על ידי דוגווקר מקצועי ויעיל. הדוגווקר מגיע לביתכם, הוא מוציא את הכלב לטיול ארוך, ולמעשה מחליף אתכם בטיול מאחר ואינכם יכולים לעשות זאת.

איך לבחור דוגווקר?

בעבר הלא רחוק היה נהוג להציע לאחד מילדי השכנים להוציא את הכלב לטיול כאשר אתם יצאתם לחופשה או עבדתם הרבה שעות. כיום, מקובל להזמין שירות הוצאת כלבים לטיול על ידי דוגווקר מקצועי ואמין, זהו מקצוע לכל דבר המחייב ניסיון וידע. כדאי לדעת כי דוגווקר הוא מקצוע מוכר בארצות הברית, בארץ התחום עדיין נמצא בחיתוליו, אך כעת באמצעות אפליקציה חדשה כל אחד יכול להזמין דוגווקר שיטייל עם כלבו, בתמורה למחיר משתלם ושווה לכל כיס.

שירות מומלץ ואיכותי לכל בעלי הכלבים

שירותי הוצאת כלבים לטיול (דוג ווקינג) מיועדים לכל בעלי הכלבים בישראל, ניתן להזמין שירות בתל אביב, בחולון, בירושלים, בחיפה ובכל יישוב אחר. שירות זה מומלץ למי שאימץ גור חדש ופעלתן, לבעלי כלבים אנרגטיים, לבעלי כלבים הסובלים ממצב בריאותי המחייב להוציא אותם בתדירות גבוהה וכיוצא בזה. זהו פתרון מושלם גם לכל מי שעובד שעות ארוכות מחוץ לבית, לסטודנטים בתקופת מבחנים, לקשישים, למי שטס לחו”ל או יוצא לחופשה בארץ ולכל מי שאינו מסוגל להוציא את הכלב שלו לפחות שלוש פעמים ביום לטיולים ממושכים.

כדי להזמין שירות דוגווקר כדאי להוריד אפליקציה ייעודית באמצעותה ניתן להזמין בקליק מהיר דוגווקר מנוסה ואמין. הוא מגיע לפגישת הכרות בביתכם ולאחר מכן ניתן לתאם את השירות על בסיס יומי, שבועי, חודשי וכדומה.

כדאי לדעת כי הזמנת השירות באפליקציה נחשבת לדרך הבטוחה, הנוחה והיעילה ביותר כדי לדאוג לטיולים ממושכים לכלב שלכם, ניתן לעקוב בזמן אמת אחרי מסלול הטיול של הכלב עם הדוגווקר, לקבל מידע על התנהגות הכלב בזמן הטיול, ואפשר אפילו לבקש מהדוגווקר לתרגל פקודות שונות או לקחת את הכלב לפארק כלבים הנמצא במרחק הליכה מהבית.

אם חיפשתם פתרון להוצאת כלבכם תוכלו גם אתם להוריד את האפליקציה המתקדמת וליהנות משירות מנצח ויעיל, לכם ובעיקר לכלב שלכם שיוכל לבלות ולטייל בזמן שאתם נעדרים מהבית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן