מאוורר תקרה מעוצב

באירופה ובארה”ב כבר מזמן הבינו את התועלת בהתקנתה של מאוורר תקרה מעוצב. התועלת הרבה תורמת הן בפנים הבית והן בחצר, כאשר הקיץ הקופח של ישראל, לא פוסח על אף אזור.  יש לדעת, כי מאווררי תקרה, יעילים גם לימי החורף, כשאר כיוון הלהבים יהיה כנגד כיוון השעון. המאוורר יסובב את האוויר החם בחדר, ישאב אותו כלפי מעלה ויזרים אותו בחלל, מה שיגרום לחיסכון בהוצאות האנרגיה, בשיעור של 15%. ניתן למצוא מאווררי תקרה בעיצוב מרשים לפרגולות הנמצאות בחצר ביתכם, מה שיסייע לאורחים שלכם, לשבת עמכם גם בצהרי היום, מבלי שיזיעו ויסבלו.

יש לציין כי גם חרקים כגון יתושים וזבובים שנוהגים להגיע אלינו בקיץ, יתרחקו ולא יגיעו אליכם בשל המשב העז של מאוורר תקרה מעוצב. המאוורר מופעל בקלות ויוצר תנועת אוויר בחלל. ניתן יהיה להפעיל אותו יחד עם המזגן בבית, מה שייעל יותר את פעולת הקירור, כאשר האוויר הקר של המזגן יתפזר בעזרת המאוורר לחללים השונים.

מאוורר תקרה בעיצוב מיוחד ועם שלט רחוק

תוכלו להפעיל את מאוורר התקרה מכל מקום בחלל שהוא מותקן באמצעות שלט רחוק, מה שמקל עליכם ועל בני הבית בהפעלת מאוורר תקרה מעוצב. בעבר מאווררי תקרה, ניו נראים מגושמים ואפילו פגמו באסתטיקה של עיצוב הבית. היום מאווררי תקרה מגיעים בשלל גוונים ועיצובים, אם מודרניים, קלאסיים ואם כפריים, מה שיתאים לסגנון של כל בית וחצר. אין צורך שהילדים ימשכו בחוט ויסתכנו בנפילה חלילה, כאשר מאוורר התקרה יוכל לפעול בלחיצת כפתור פשוטה.

מומלץ לצאת ולבקר בחנויות למוצרי חשמל, כך שתוכלו לראות ולהתרשם ממבחר הדגמים של מאווררי תקרה תעשייתי ולכל מטרה. חשוב לבחור את העיצוב שיתאים לסגנון הבית ולטעמכם האישי. ניתן למצוא מאוורר תקרה מעוצב במחירים שמתחילים בכמה מאות שקלים ומסתיימים בכמה אלפי שקלים, הכול תלוי בתקציבכם ובטעמכם האישי וכן , בצרכים הספציפיים שלכם.

חוזרים לשימוש במאווררי תקרה בעיצובים מיוחדים

ניתן למצוא מאווררי תקרה העשויים ממתכת ובעלי עיצוב עתידני לאוהבי מראה הי טק אך ישנם מאווררי תקרה בעיצובים מיוחדים וכפריים אשר נעשו בעבודת יד ומורכבים מעץ שיכול להתאים לכל עיצוב קלאסי של בית. תוכלו לשחק עם מראה עיצובי מיוחד לשלב את המאווררים עם המזגן לקיץ נעים וקריר יותר. אם ביתכם גדול במיוחד, ניתן למצוא מאוורר תקרה תעשייתיים, כך שיתאימו במיוחד לחלים גדולים או לתקרות גבוהות במיוחד.

תוכלו לגרום ליצירת אנרגיה מינימאלית באמצעות התקנתם של מאווררי תקרה בכל חלל בבית , לרבות חדרי הילדים וחדר השינה שלכם. בכל מקום שמותקן מאוורר תקרה, הוא חלל שנעים ממש לשהות בו. בקיץ מאוורר התקרה יקרר ובחורף,  הוא יחסוך לכם ב-40% על הוצאות באנרגיה. יש למצוא גם מתקין מקצועי למאווררי התקרה כך שתהיו בטוחים כי ההתקנה היא בטיחותית ומקצועית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן