כל העצות בדרך לחופשה שתטעין אתכם לכל השבוע

בכל תחילת שבוע אנחנו מחכים לו וסופרים את הימים עד שיגיע, השאלה היא מה אנחנו עושים כשהוא כבר כאן. רשמו לפניכם 4 עצות בדרך לחופשת הסופ”ש המושלמת הבאה שלכם

דילים למתקדמים

איך מתכננים את חופשת הסופ”ש המושלמת? בראש ובראשונה מתחילים לחפש את הדילים המשתלמים ביותר. כיום ניתן למצוא דילים בקונספטים שונים: דילים לזמן הקרוב, דילים לחופשות בין 3-6 חודשים מראש או לספונטניים שבינכם, דילים לחופשה מהרגע להרגע, כלומר, מהיום להיום או מהיום למחר.

חפשו ברשת את הדילים בהתאם לתכנון הזמן שלכם, ותוכלו לחסוך אפילו עד 50% הנחה ממחיר החופשה הרגיל.

הגעתם ליעד

לאחר שמצאתם מאגר עם הדילים שמתאימים ללוח הזמנים שלכם, הגיע הזמן לבחור את היעד. היות וסופ”ש הוא הזדמנות מצוינת לצאת מהשגרה, ומעבר לעובדה שבחרנו לעשות זאת באמצעות חופשה מפנקת, מומלץ גם להתרחק מהסביבה הרגילה והמוכרת ולקיים את הנופש הבא דווקא באילת. למרות המרחק, טיסה אחת קצרה תוביל אתכם לעיר הנופש של ישראל, ומיד תכניס אתכם לאווירה הנכונה של הסופ”ש החופשי שלכם.

באילת תוכלו למצוא מגוון מלונות בהתאם לצרכיכם: מלונות הכל כלול לחופשת סופ”ש באילת לכל המשפחה, מלונות בוטיק או ספא לזוגות אוהבים ועוד מגוון מלונות המציעים מתקנים ושירותים נפלאים לחופשה המושלמת באוויר הים והחופש האינסופי של העיר.

הרגע להירגע

סופ”ש הוא הסטופר של המרוץ היומיומי שלנו בעבודה, בלימודים או בכל תחום אחריות שלא נותן לנו מנוח בשגרה. אחת המטרות של חופשה בסוף השבוע היא לתפוס פינה של רוגע ושלווה. נצלו את הזמן הזה ואת העובדה שאתם בבית מלון, ובחרו בכל הפינוקים שעומדים לרשותכם, למשל: מתחמי ספא עם טיפולים , מיטת שיזוף מול הבריכה, גיחה קטנה לים או אפילו לשתות את הקפה של הבוקר במרפסת עם נוף אמתי של חופשה במיטבה.

לאמיצים שבינכם, מומלץ לקחת את השלווה עד הסוף ולנתק את הטלפון הנייד לכמה שעות במהלך הנופש. תדמיינו לעצמכם שהצלחתם לתפוס תנומה נעימה עם שמש מלטפת ורעש רקע של נופש ושכחתם שבעוד כמה ימים שבוע חדש מתחיל, ואז בדיוק ברגע הזה הטלפון שלכם מצלצל ומזכיר לכם את קולה של השגרה… כדי להימנע ממצב שכזה, כבו את הפלאפון והתמסרו לרגע השקט שלכם. מגיע לכם.

סופ”ש ארוך

בוודאי שמעתם על המונח “חמישי שמח”. מאחלים אותו בדרך כלל במשרדים כמעין ברכה המבשרת על בוא הסופ”ש. אז אם חמישי מבשר את בוא הסופ”ש, למה שלא תנצלו את העניין ותצאו לחופשה כבר מיום חמישי? כך תרוויחו עוד לילה מפנק בבית מלון ועוד יום לעצמכם.

הרבה אנשים מתכננים את חופשת סוף השבוע שלהם בין שישי לשבת ומתעלמים מהיום הנוסף שאפשר לקחת לחופשה וחבל. בקשו מהבוס לצאת קצת יותר מוקדם וקחו לעצמכם גם את יום חמישי. הגיע הזמן לצאת לחופשת סופ”ש ארוך וליהנות מכל רגע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן