כל הסיבות לטוס לסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו אומנם נחשבת לעיר קטנה יחסית בקליפורניה, אך בהחלט מדובר באחת מהערים היפות ביותר באמריקה. היא מציגה תצפית מדהימה על העיר את גשר הזהב המפורסם, שטחים הרריים, נופים ציוריים, אדריכלות בסגנון וויקטוריאני, שפע של תרבות מגוונת ועוד שלל דברים שהופכים את סן פרנסיסקו לאחת הערים המתויירות  בעולם. העיר מציעה אלפי אטרקציות ומידי שנה ומתאימה למשפחות עם ילדים, זוגות וחברים צעירים שרוצים ליהנות משלל הפעילויות המגוונות. טיסות לסן פרנסיסקו יוצאות מנתב”ג ונוחתות ישירות בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו לאחר עשרים ושש שעות. למרות הטיסה הממושכת, ההגעה אל היעד שווה את המאמץ. אספנו עבורכם כמה אתרים פופולריים שאסור לכם להחמיץ.

גשר שער הזהב (Golden Gate Bridge)

גשר שבוודאי יצא לכם לצפות בו בכמה סרטים הוליוודיים בטלוויזיה. הוא הגשר המצולם ביותר בעולם ונחשב לאחד מהסמלים המובלים של העיר. אורכו כשלושה קילומטרים והוא מחבר בין האוקיינוס השקט לבין מפרץ סן פרנסיסקו. כל מבקרי העיר חייבים לחצות את הגשר מתחילתו ועד סופו, אם בנסיעה או ברגל בכדי להתרשם מהמבנה הזהוב ממש  כמו בסרטים.

אי אלקטרז  (Alcatraz Island)

אי קטן הממוקם במרכז סן פרנסיסקו אשר בעברו הרחוק שימש בית סוהר פדראלי לפושעים מסוכנים מאוד והיה לבית הסוהר הבטוח ביותר באמריקה. הוא נסגר בשנות השישים ועבר מידית לרשות הגנים הלאומיים וכך הפך למעשה לאחד מהאתרי התיירות הפופולריים בסן פרנסיסקו. הוא ממוקם על אי מרוחק במפרץ של העיר ומסביבו תוכלו לצפות בים הסוער, ליהנות מהשוניות הרבות שמקיפות אותו, מסיור בתוך הכלא, מהחצרות והמבנים ההיסטוריים העתיקים.

אם בחרתם לסייר בתוך האתר, מומלץ לשכור אוזניות ולהקשיב להסברים לגבי ההתנהלות השוטפת האסירים מפיהם של אסירים מוכרים מאוד. מדובר בסיור מרתק שאורך לפחות שלושים דקות. במהלכו תעברו גם במסדרונות אפלים בהם תוכלו לחוש את ההיסטוריה של המקום היטב.

מרינה סן פרנסיסקו

בתוך המרינה הגדולה של העיר תמצאו שני רציפים פופולריים מאוד: רציפי הדייגים ((Fisherman’s Wharf ורציף 39 PIER. בתוך האזור כולו תוכלו ליהנות ממסעדות מגוונות, אתרי בילוי מגניבים לאורך החוף כשאחד מהנופים הוא מפרץ סן פרנסיסקו, האי אלקטרז ושער הזהב. ניתן לצאת מהרציפים הללו לסיורים רבים במפרץ, ליהנות מאריות ים ששוכבים על הרפסודות בקרבת הרציף ואף משחקים במים. באזור המרינה קיימים מגוון מתקני שעשועים לילדים ואטרקציות לכל בני המשפחה.

סמוך לרציף הדייגים המפורסם, יש את כיכר ג’ראלדי (Ghiradelli Square) אזור שוקק חיים, עם מסעדות רבות, בתי קפה, שוק האיכרים ((The Ferry Building Marketplace ומקומות נוספים.

הטווין פיקס (Twin Peaks)

רוצים לטפס גבוה וליהנות מתצפית מרהיבה על כל סן פרנסיסקו? הטווין פיקס הן למעשה שתי גבעות עם פסגות זהות המתנשאות לגובה של שלוש מאות מטרים. זוהי הנקודה השנייה בגובהה בסן פרנסיסקו. מדובר באתר שמגיעים אליו הרבה אנשים, מטפסים במהלך היום ונהנים מתצפית נהדרת. אף פעם לא נמאס לצפות על גשר הזהב מרחוק או על אזורים נוספים שבוודאי עוד לא ראיתם.

מוזיאון הילדים ((Children’s Creativity

הגעתם לסן פרנסיסקו עם ילדים, מומלץ מאד לקחת אותם למוזיאון הילדים שנמצא לא רחוק מגני Yerba Buena. המוזיאון מדהים לילדים, הוא מצליח לעורר את דמיונם בזכות שילובי אומנות מיוחדים, אזורי מולטימדיה וטכנולוגיה מתוחכמים – פעילויות שמצליחות לגרום להם להפעיל את הראש וליהנות מהחוויה. כמו כן, במוזיאון יש עמדה עם פלסטלינה, בה הם יוכלו ליצור כל העולה על דעתם, לצלם מהדורת חדשות ואפילו ליצור וידאו קליפ משל עצמם. חוויה מצוינת לכל המשפחה.

צ’יינה טאון (China Town)

צ’יינה טאון בסן פרנסיסקו מציעה חוויה אמתית. ניתן להתחיל את הסיור דווקא מכיכר יוניון (Union Sq) ולהמשיך לאורך רחוב Bush. בסוף הרחוב קיימת שדרת גראנט (Grant Av), אחת מהשדרות היפות בעיר. בה תראו את השער הידוע עם עיטורי דרקונים מיוחדים. הרבה אנשים בוחנים כל ציור וציור בשער ומתעכבים שם דיי הרבה זמן. לאחר מכן תוכלו להמשיך לטייל בשדרה, כשהיא לכשעצמה שדרה יפיפייה. בה תמצאו מסעדות המציעות מאכלים מקומיים טעימים, דוכן של מגדת עתידות, דוכני מזכרות, שוק ירקות ופירות והכל במחירים מוזלים ונוחים לכל כיס. בסוף חודש ינואר, חוגגת צ’יינה טאון את יום השנה הסיני. כך שאם תגיעו בתקופת הזו, תוכלו ליהנות גם מהחגיגות הללו שנחשבת לגדולות ופופולריות מאוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן