כך תעלו את ערך הנכס שלכם ב-3 צעדים פשוטים

אתם רוצים להשכיר את הדירה ולקבל עליה קצת יותר מהשכנים שלכם. אולי אתם מתכננים למכור אותה, אבל רוצים לייצר רווח נאה ככל האפשר. מצד שני, כשאתם בוחנים את השטח אתם לא לגמרי בטוחים שיש לכם את הזכות לדרוש קצת יותר, ויכול להיות שאתם אפילו צודקים. השאלה החשובה היא מה בכל זאת אפשר לעשות, ואיך בכמה צעדים תשדרגו את הנכס ותצדיקו את המחיר הגבוה.

1 – טפחו את הגינה או את המרפסת

על פניו, מרפסת או גינה הם שדרוג לא רע בכלל לנכס. בפועל, גינה לא מטופחת או מרפסת ריקה ומוזנחת ממש לא ישיגו את המטרה. זה הזמן להשקיע קצת יותר, לבחור ריהוט גן מרשים ולהפוך את חלקו החיצוני של הבית למרחב נעים ומזמין יותר. תתפלאו, אבל כשהמרפסת שלכם הופכת לחדר אירוח נוסף, כזה שמשלב בין פרקטיקה לאסתטיקה, ערך הדירה כולה עולה. למעשה, הוא יעלה יותר מאשר מחיר הריהוט, כך שמדובר בהשקעה משתלמת לכל הדעות.

2 – החליפו או שדרגו את הקיים

הסלון שלכם נראה לא רע, אבל הקירות לא נצבעו מאז שבגין היה ראש הממשלה. הריצוף דווקא הוחלף אבל הריהוט החליף את צבעו מזמן. תתפלאו, אבל הדברים הקטנים האלה משפיעים גם על ערך הנכס שלכם, בין אם אתם מחפשים שוכרים או קונים. אתם לא חייבים לרהט מחדר את כל הבית, כמובן, אבל יש מספיק דברים שאפשר לעשות. רפדו מחדש את הספה, החליפו את השטיח, צבעו את הקיר או לכל הפחות רכשו ריהוט גן חדש במקום כסאות הפלסטיק השבורים. הדברים הקטנים האלה עושים הבדל עצום, גם אם נדמה לכם שזו השקעה מיותרת (וזו בהחלט לא).

3 – הוסיפו כמה צמחים והכניסו צבע

יש שדרוגים יקרים, ויש גם כאלה שעולים הרבה פחות. צמחים נכללים בקטגוריה השנייה, ויש להם עוד לא מעט יתרונות. כשאתם מכניסים צמחים ופרחים הביתה אתם מאירים את החלל, ואתם משיגים את המטרה הזו עם תקציב מוגבל יחסית. אם יש לכם מרפסת או גינה יש לצמחייה משמעות רבה עוד יותר, והיא בהחלט קריטית לצד רהיטי הגינה היפים שלכם, אבל גם דירות ללא שטחים חיצוניים יכולות להיראות עשירות ומרהיבות יותר. כשאתם מכניסים את הטבע הביתה אתם משדרים נועם ורוגע, שני מאפיינים שיש להם ביטוי גם בשורת המחיר.

מאמר בחסות: https://www.ganimverehitim.co.il/

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן