כך תכינו גינתכם לקיץ

הכן גינתך לקיץ – הגיע הקיץ ואיתו הגיעה השמחה כי מי לא אוהב את השמש זורחת? את הציפורים מצייצות כשאתם שותים את הקפה בדשא הפורח, בין העצים ששתלתם והצמחים שצימחתם? “הכן גינתך לקיץ” זו לא רק סיסמה, אלא מנטרה שחשוב לחזור עליה כדי להכין את הגינה במיטבה. אז איך תיערכו בהתאם כך שאחרון האורחים יהיה שבע רצון ולא ירצה ללכת מגינתכם? שאלות רבות כדאי לשאול. אנחנו כאן ננסה לענות עליהן מקרוב.

ניקיון ופינת ישיבה

לפני הכל – ניקיון. ניקיון הגינה כולל שתילת פרחים, השקיית הדשא, הצבת פסלי נוי, סילוק פסולת ולכלוך, כך שהגינה תיראה מינימום גן אירועים שמתאים להכנסת האורחים. ומה אחרי הניקיון? הגינון והצבעוניות? כן, כן, הנוחות היא הדבר החשוב ביותר – דאגו לפינת ישיבה – סטייל זולה שאיש לא יפספס. פינת זולה צריכה להיות נוחה ולא רק יפה, לכן דאגו לפינת ישיבה מזמינה, נעימה למגע, רכה וחיונית לשכיבה או לישיבה נינוחה. דאגו שיהיו מספיק מקומות ישיבה בהתאם להכנסת האורחים הצפויה. קחו בחשבון שמי שיש לו גינה מהווה מקור משיכה לקרובים ולחברים. כאן תמצאו פינות זולה המחירי מבצע

אתר סביונית לבית ולגן

אבזרו את הגינה במטבח חוץ משודרג

ומה לגבי מטבח גינה? ומה לגבי בר של משקאות?  שאלתם את עצמכם אם אפשר ליצור מטבח מאובזר במדשאות היפות שיצרתם לעצמכם?  בין פינת הזולה היפה לערסל המתנופף התקינו מטבח גינה מאובזר לחיתוך סלט ירקות, הכנת אוכל ונשנושים. גם בגינתכם אתם יכולים להרגיש בבית כשאבזור שלם של המטבח יופיע בלי שתצטרכו לטרטר את עצמכם לתוך הבית. מטבחי גינה מאובזרים כוללים מקררים למוצרי חלב ובשר, מגירות אחסון לבקבוקים – השומרות על טמפרטורה נכונה, גריל מושלם למערכת גז ביתית, בעל יכולת הצתה עוצמתית, כך שאת המנגל הבא בקרב החברים ובני המשפחה תוכלו לבצע בקלות ובספונטניות שלמה, כשהכל קרוב כל כך בלי הצורך לרוץ עד למטבח הבית ושוב לחזור עם השיפודים, הסלטים, האבטיח והמלון. מטבח גינה כולל את האביזרים הנחוצים לכם לאירוח כמו כיריים חשמליים, קומקום חשמלי, ארונות רבים נוספים לאחסון מזון וכלי מטבח שונים. ללא ספק, המטבח שלכם יוסיף המון צבע, עניין ופרקטיקה מעולה –  מושלם לאורחים שרוצים להתפנק, מושלם למארחים שרוצים לפנק.

חסון מטבחי גינה

יופי ללא פשרות  כי איכות היא לא מילה גסה

ריהוט גן מזמן לא מתפקד כפונקציה בלבד. יש לו משמעות, והמשמעות היא יופי ללא פשרות. חשוב להבין כי יש ריהוט שמועד לפורענות ויכול ליצור בלאי בגלל שמש חזקה מדי, בגלל חוסר תחזוקה מתאימה, בגלל סיבות נוספות שקשורות לכל מה שמתרחש מחוץ לגבולות הבית, אולם ריהוט גן איכותי מבטיח לכם הגנה מלאה, תחזוקה טובה ושמירה מפני הבלאי לאורך שנים. בחרו את הריהוט המתקדם שיתאים גם לסגנון של גינתכם, גם לתקציב הכיס שלכם וגם למראה עיניים מלבלב.

ההשקעה משתלמת

כמו שאתם משקיעים בריהוט בבית, כך ראוי להשקיע בריהוט ומטבח חוץ. כיום רבים אוהבים לשבת בגינה, מי שיתברך בה, יתברך במזל. כיף שיש פרטיות, שאפשר לעשות על האש, לארגן מסיבות ואירועים קטנים בבית שלכם, שאפשר לשבת כשהרוח מבדרת את השיער ואתם אוכלים, שותים ומדברים להנאתכם כאילו הגעתם למלון בארץ זרה, מוקפים פרחים, עצים, ריהוט מזמין, אך כדי שכל זה יתקיים על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים להכין את הגינה, כך שהיא תהיה ראויה לרגע המופלא הבא.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן