כך מנהלים חנות וירטואלית ב-2018 בלי כאבי ראש

בתי עסק וחברות מובילות בישראל הבינו כי חנות מקוונת יכולה להיות מרכיב משמעותי בפעילות שלהם. 2018 עומדת בסימן התמקצעות בתחום. זה לא משנה אם הקמתם חנות וירטואלית משלכם או שאתם מתעתדים לפתוח כזו, אם אתם מעוניינים לפעול דרך פלטפורמה עצמאית או רוצים למכור דרך איביי, אמזון או עליבאבא.

הכניסה של אמזון לפעילות מכירות ושילוח ישירה בישראל מאותתת הן לשחקנים משמעותיים בזירה המקומית, כמו שופרסל וקבוצת פוקס ועזריאלי והן לעסקים קטנים ובינוניים כי התחרות שבפתח מחייבת התמקצעות. אלה יצטרכו להתחרות בשירות המשלוחים של ענקית הקמעונאות, שצפויה להציע שילוח של חבילה בתוך 24 שעות מרגע ההזמנה; ועד החנויות עצמן, שייאלצו להת­מו­דד עם המחירים האטרקטיביים של חלק מהמוצרים באמזון.

ההתמקצעות נדרשת לא רק בהקשר של הקמה, מיתוג ובידול החנות המקוונת, בניית תשתיות, התממשקות למערכות CRM והנחת “עוגנים” בממשק המשתמש וערוצי ההפצה שיגרמו ללקוחות לחזור. היא נוגעת לעצם ההבנה כי המותג והצלחתו מתבססים במידה רבה על ניהול שוטף של חנות האון ליין. הנה כמה קשיים שבעלי חנויות מקוונות מתמודדים איתם מדי יום:

  • הגיעו עשרות מוצרים חדשים אבל לאף אחד אין זמן להקים אותם בממשק החנות הוירטואלית ולכן הם לא מופיעים באתר  
  • צרכנים שמבקשים לרכוש מוצרים מקבלים הודעה כי אזלו מהמלאי לאחר שכבר החלו בתהליך הרכישה בגלל חוסר עדכון. הם כבר לא יחזרו.
  • מוצרים שהוזמנו דרך האתר מגיעים באיחור אל בית הלקוח בשל קשיי תפעול מול מחסן החברה וחברות המשלוחים.
  • בעל החנות מושקע מאוד בניהול החנות הפיזית ואילו החנות המקוונת נראית נטושה ולא מטופלת גם ברמת שירות הלקוחות. או לחילופין – בעל החנות ועובדי החנות נאלצים להקדיש שעות רבות לתחזוקת האתר והחנות הפיזית נפגעת
  • התקבלו עשרות הזמנות מלקוחות ובשל העומס, הטיפול בהם איטי וממושך.
  • החנות המקוונת פועלת ללא דופי אך מעטים שמעו עליה. היא לא מקודמת בקידום אורגני או ממומן יעיל בגוגל או בפייסבוק והלקוחות הפוטנציאלים לא מקבלים דיוורים מותאמים אישית באימייל.

על פי ההערכות, קיימות כ-4,500 חנויות וירטואליות בישראל ורובן רחוקות ממימוש הפוטנציאל שלהן. קשה לאתר מומחי שיווק שלא יסכימו עם ההערכה כי קמעונאים חפצי חיים חייבים לעצמם אסטרטגיית איקומרס ב-2018.

הפער בין הפוטנציאל לבין הסטנדרטים המקצועיים הנמוכים בשטח כמעט בלתי נתפש: הן ביחס לתכנון, בנייה ותפעול האתר והקטלוג הדיגיטלי, בנייה ושיפור תהליך משפך המכירה, תפעול מערך שירות הלקוחות והמכירות בטלפון, בצ׳אט או במייל, אחסון וניהול מלאי, ניהול מדיניות החזרה, בקרה על הלוגיסטיקה והאחסון, שילוח ומעקב אחר המשלוח, הצעת מוצרים משלימים בזמן נכון, ניהול קמפיין מותאם אישית באימייל ועוד.

כדי לענות על הצורך קמה חברה בשם WeCommerce המספקת את כל הצרכים לניהול ותפעול חנויות וירטואליות תחת קורת גג אחת: תכנון וייעוץ לחנויות וירטואליות, הקמת ותפעול אתרי סחר, ניהול מערך שירות הלקוחות והמכירות בטלפון, בצ׳אט ובמייל, תפעול הלוגיסטיקה והשילוח, תחזוקת התכנים באתר ושיווק דיגיטלי במגוון כלים..

WeCommerce מספקת פתרון יעיל ונוח שמוריד מבעלי האתר את ״כאב הראש״ של התפעול השותף ומייעל באופן דרמטי את ההתנהלות, חוויית השירות ושביעות הרצון של הלקוחות.

שירותי החברה מותאמים לצרכים של הארגון וליכולות הכלכליות של אתרים קטנים, בינוניים או גדולים.

היום כבר ברור כי חנות וירטואלית מצליחה לא מסתכמת בהקמת אתר והיא עסק חי ודינמי. היא חייבת להיות תמיד מעודכנת, להציע שירות לקוחות ומערך מכירות בזמן אמת, לשלוח את המוצרים במהירות וביעילות אל בית הלקוח וכמובן שיווק מתקדם ויעיל במנועי חיפוש, רשתות חברתיות, פלטפורמות תוכן, ניוזלטרים ועוד.

WeCommerce מפעילה עבור חנויות מקוונות צוות מקצועי ומיומן של אנשי שיווק, לוגיסטיקה, שירות וטכנולוגיה בתחום הסחר האלקטרוני, ועוזרת לבעלי החנויות הוירטואליות להגדיל את התנועה לאתר שלהם, להגדיל את יחס ההמרה ואת כמות העסקאות, להגדיל את מספר הלקוחות החוזרים, לייעל את תהליך השילוח ולשפר את שביעות הרצון של הלקוחות.

בין השירותים המוצעים:

תפעול ולוגיסטיקה:

  •         תפעול ועדכון שוטף של האתר – הוספת מוצרים חדשים, הסרת מוצרים שאזלו מהמלאי, עדכון מחירים, תכנים ותמונות וכו’.
  •         שירות לקוחות ומכירות אנושי בזמן אמת – החברה מספקת  שירות לקוחות ומכירות אנושי במגוון ערוצים: טלפון, צ’אט ומייל.
  •         ניהול מערך המשלוחים – החברה מזמינה  את המשלוח המתאים, מנהלת  את התהליך מול חברות המשלוחים ומול הלקוח (גם במקרים של בעיות ותקלות), ודואגת  לשלוח את המוצר במהירות וביעילות.

שיווק:

  •         קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל
  •         ניהול דף הפייסבוק וקידום ממומן בפייסבוק
  •         ניהול קמפיינים בפלטפורמות תוכן
  •         כתיבת תכנים – אנשי התוכן של החברה כותבים מאמרים, סקירות, כתבות ופוסטים עבור החנויות.
  •         דיוור ניוזלטר – אנשי התוכן של החברה כותבים, מעצבים ויוצרים ניוזלטרים עבור החנויות ושולחים אותם למאגר הלקוחות שלהם, על בסיס קבוע.

הקמת ותפעול אתרים

  •         הקמת אתרי סחר על פלטפורמות ייעודיות ויצירת ממשקים בין אתרי סחרי למערכות חיצוניות

ייעוץ ומיתוג:

  •         ייעוץ אסטרטגי וכתיבת תכנית להשקת החנות הוירטואלית
  •         מיתוג מלא הכולל לוגו, צבעוניות ועיצוב האתר

השירות של WeCommerce מיועד גם לעסקים שטרם הקימו חנות וירטואלית או נמצאים במהלך תהליך ההקמה. לא בטוחים איך ממשיכים בתהליך? – אנשי האסטרטגיה והמיתוג של WeCommerce ילוו אתכם בתהליך ויעניקו לכם ייעוץ אסטרטגי, תכנית להשקת החנות הוירטואלית, מיתוג מלא וליווי תהליך ההקמה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן