יש פתרונות קסם

קרה לכם פעם שקניתן נעליים ב-400 שקלים בחנות מסוימת ויום למחרת ראיתם את אותן הנעליים ב-200 שקלים בלבד בחנות אחרת? סביר להניח שבאותו הרגע עברה בכם התחושה שעבדו עליכם ושיצאתם פראיירים. התחושה ש”עובדים עלינו” יוצרת לא אחת קונוטציות שליליות, אבל במקרים מסוימים אנו דווקא אוהבים זאת. כך למשל, אנחנו אוהבים ללכת לסרט בקולנוע, לצפות בסרט פנטזיה או מדע בדיוני ונותנים לבמאים והשחקנים “לעבוד” עלינו לשם ההנאה שבדבר. באופן דומה, גם אמן חושים מקצועי משתמש בפעולות מתוחכמות כדי להפתיע ולהשאיר אותנו פעורי פה.

מה תוכלו לראות במופע חושים?

כל קוסם למבוגרים בוחר להפתיע את הקהל שלו בדרך אחרת. אחד המופעים המרהיבים הקיימים היום הוא מופע קלוז-אפ. זהו למעשה מופע מחושב המתרחש ממש מתחת לאפם של הצופים. במהלך המופע מציג האמן מעשי פלאים המבוססים על טכניקות זיכרון, שפת גוף וכמובן הגורם האנושי. כך, האמן יכול לקרוא מחשבות ולעשות קסמים בלתי אפשריים כמעט עם קלפים, כפיות ועוד. בתוך מופע הטלפתיה המרהיב לא שוכח הקוסם לתבל את האווירה בהומור ולהפוך כל אירוע לאירוע בלתי נשכח.

קוסם למבוגרים – למי זה מתאים?

בדומה לילדים, גם אנשים מבוגרים אוהבים לחזות בקסמים וטריקים שעינם עדיין לא הספיקה לראות. אמן חושים טוב ומקצועי יכול להיות מסמר הערב בכל אירוע שתבחרו:

  • יום עיון – אין זה משנה אם בחרתם לעשות יום עיון בנושא שמירה על איכות הסביבה או יום שכולו התמקדות באירועים היסטוריים משמעותיים שהתרחשו בארץ. ניתן לרענן מעט את האווירה של יום עיוני ומעט “כבד” זה באמצעות מופע קסמים מלהיב.
  • כנס עסקי – מזמינים חברות שונות לכנס פרטי במטרה ליצור שיתופי פעולה? אין דרך טובה יותר למשוך אליכם שותפים מלהזמין אותם למופע מצחיק, משעשע ומרתק שלא יותר את הספקנים ביותר אדישים לפלאים שהם יראו.
  • ערב חברה – החלטתם לערוך אירוע חברה גדול לחברה שלכם לרגל 40 שנות קיומה? לאחר שהזמנתם אולם גדול ומפואר, סיכמתם עם בעלי הקייטרינג על המנות הטעימות וכתבתם את דברי הנאום שאתם עומדים לשאת, כדאי להזמין קוסם לקראת סיום הערב שיעניק לאירוע שלכם ערך מוסף. הטריקים שלו יפתיעו את כל העובדים שלכם, והם לא יפסיקו לדבר על המופע הרבה חודשים לאחר מכן.
  • יום הולדת – מעוניינים לציין את יום הולדתו ה-70 של הסב בדרך מיוחדת? אם אתם רוצים לעשות יותר מלשבת בבית הקפה השכונתי, תוכלו לערוך את היום המיוחד באלם גדול עם כל בני המשפחה והחברים – בהשתתפותו של אמן חושים מרתק.

מישל הקוסם הוא אמן חושים מקצועי ומיומן הפועל במשך שני עשורים בתחומו. הוא הופיע בכל רחבי העולם, וכעת מעניק הופעות שונות ברחבי הארץ. מישל שולט היטב בשלוש שפות – עברית, צרפתית ואנגלית – תכונה אשר הופכת אותו לנגיש לקהלים מגוונים בישראל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן