התחפושות המקוריות של 2019

אמנם חנוכה בקושי הסתיים אבל כדאי שתתכוננו כבר עכשיו לפורים ותזמינו תחפושות מבעוד מועד. לפניכם רשימת התחפושות המקוריות והפופולריות לשנת 2019 כדי שתהיו מוכנים כבר עכשיו.

ורק להכין אתכם ההורים– השנה התחפושות הפופולריות (הן לבנים, הן לבנות והן לנוער) מבוססות בעיקר על תכניות טלוויזיה, כוכבים שונים בתחום המוזיקה והספורט, סרטים, סדרות ומשחקי מחשב.

למה להזמין תחפושות מראש?

מומלץ להזמין את התחפושות הפופולריות מראש, הן בחנויות הייעודיות בארץ והן באמצעות אתרי מכירות אינטרנטיים מחו”ל (איביי, עלי אקספרס ודומיהם) וזאת מסיבה אחת – ככל שמתקרב החג יורדת הזמינות של התחפושות ועולים המחירים.

המשמעות היא שתכנון מראש מאפשר הן למדוד ולהחליף במידת הצורך והן לרכוש מספר תחפושות. בכל אשר תבחרו אל תתפתו למחירים נמוכים ואל תרכשו תחפושות שאינן עומדות בתקנים, למשל תקני בטיחות אש וכו’.

עם זאת, המחירים הנמוכים משחקים לידיהם של אלו שמוזמנים ליותר ממסיבה אחת. הזמנה מראש היא חובה כאן וזאת מסיבה אחת – רק הזמנה כזו מאפשרת לרכוש מספר תחפושות במחיר של אחת.

תחפושות לבנות

הנסיכות של דיסני אף פעם לא יוצאות מהאופנה והשנה נוספה אופציות חדשות – תחפושת של בל מהסרט “היפה והחיה” ותחפושות של אנה ואלזה מסרט ההמשך ל”פרוזן”. אליהם מצטרפת ברבי – הבובה שאמנם חגגה 60 אבל נשארת תמיד צעירה ובעלת מידות בלתי אפשריות

כל התחפושות בתחום זה מאופיינות בסגנון קלאסי, בשפע של בד, בשרוולים תפוחים ובמראה מפואר הודות לטולים, פייטים, נצנצים, פרחים ואמרות מזהב ו/או מתחרה. תחפושת נוספת בז’אנר הנשים החזקות הן תחפושות של גיבורות על ואבירות. התחפושת של וונדר וומן צפויה להיות להיט היסטרי.

תחפושות לבנים

התחפושות שצפויות להיות פופולריות לבנים הן תחפושות של ססטיק ובן אל, של כדורגלנים מפורסמים (מסי, רונלאדו וכו’) ותחפושות של פאוור רינג’רס בעקבות הסרט החדש בסדרה. לקטנים יש תחפושות של דמויות שונות ממסך הטלוויזיה, למשל כוכבי מפרץ ההרפתקאות, צבי הנינג’ה (תחפושות תלת-ממדיות עם שריון וסט חרבות), סמי הכבאי ובוב הבנאי.

תחפושת פופולרית מפתיעה היא תחפושת פורנטנייט בעקבות משחק המחשב שכבש את העולם. תחפושת פורנטנייט כוללת אביזרים שונים שעומדים בתקני מכון התקנים הישראלי – מה שאומר שהילדים יכולים להזדהות בהצלחה ובביטחה עם הגיבורים שלהם ממסך המחשב.

תחפושות לבני שני המינים

בקרב בני שני המינים צפויות להיות פופולריות תחפושות של חדי-קרן הודות לאביזרים השונים: קשתות, כובעים, פאות ועוד. כמו כן, צפויות לככב התחפושות של הטרולים בעקבות סרט האנימציה, תחפושות של אימוג’יים שונים ותחפושות מפחידות בעקבות הסדרה “דמדומים”, למשל שלדים, ליצנים מפחידים ועוד.

בקרב בני הנוער צפויה פופולריות מפתיעה של תחפושות בנושאי עמים שונים, למשל אלות יווניות, סמוראים, פרעונים וכן תחפושות של הודים והודיות. בנוסף, בני הנוער צפויות להתחפש לשפים ולשפיות הודות למגוון הרב של תכניות הבישול בטלוויזיה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן