השנה החדשה בפתח: מה לקנות במתנה?

עדיין לא התאוששנו מפסח, נדמה שהקיץ הגדול רק התחיל אבל רובנו מתחילים לתכנן את ראש השנה ואת רצף החגים שמגיעים בעסקת החבילה הזו. במסגרת ההכנות אנחנו צריכים לבחור גם כמה מתנות מלהיבות לעובדים או למארחים, וגם לאנשים שאנחנו אוהבים. הנה כמה רעיונות למי שעדיין לא ממש בטוח איזו מתנה היא האידאלית.

1 – שוברי המתנה הקלאסיים

אחת המתנות הנפוצות וכאלה שאינן דורשות חשיבה מוקדמת או השקעה מיוחדת, מתייחסת לשוברי שי. השוברים הללו מאפשרים לכל אחד לבחור בדיוק את מה שהוא אוהב, שינוי מרענן בהשוואה לימים שבהם נאלצנו לבחור בין מצנם לסט מצעים. אין ספק שזו הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לפרגן לעובדים לקראת השנה החדשה, להעניק להם מתנה וגם לספק גמישות כמעט מוחלטת. ואמנם, חיסרון בולט הוא היעדר העונג שבפתיחת המתנה והחוויה המרגשת הנלווית. מה גם שמתנה מהסוג לא מאפשרת זיכרון לקבלת מתנה עם משמעות. ובכל זאת, בבחירת מתנה מהסוג, כדאי להוסיף טאץ’ אישי משלכם עם עוד שי קטן, כזה שיהפוך את הכרטיס המגנטי למתנה קצת יותר אישית ומלהיבה אפילו יותר. שי קטן מהסוג יכול להיות בהחלט ברכה שוקולדית או מארז שי שהוכן בהתאמה אישית למועד המיוחד.

2 – מארזי שוקולד מהודרים

אם הזכרנו את הצורך בטאץ’ אישי ואם אנחנו מחפשים מתנה שתשלב גם ברכת שנה טובה ומתוקה, נדמה שמארזי שוקולד עושים את העבודה היטב. הבשורה הטובה היא שתוכלו לבחור היום מארזים מהודרים באמת, כאלה שלא ממש מזכירים את סלסלות הקש עם נייר הצלופן והשוקולד המסחרי. קופסת פח יוקרתית עם טראפלס במגוון טעמים או מארז קרטון ממותג שכולל בתוכו פרלינים במילויים בלתי שגרתיים, וגם שילוב של שוקולד על מקל עם ברכת “שנה מתוקה” – כל החלופות הללו עונות על כל הדרישות שלכם: אישי, מתוק, יוקרתי, ייחודי ואפילו ממותג.

3 – משלוחים פרחים ושוקולד

אם אתם מחפשים מתנה למארחים שלכם, לאימא או לחברה הכי טובה, אין ספק שיש לזרי הפרחים הססגוניים יתרונות רבים משלהם. אחד היתרונות המשמעותיים הוא כמובן הנוחות, זו שנלווית לאפשרות שלכם לבחור את הזר שאתם רוצים בלי לצאת מהבית ואפילו בלי להרים את הטלפון. ולצד מתנה מהסוג, שלא תחזיק לתקופה או תשאיר טעם טוב בפה, גם מארזי שוקולד אישיים ומעוצבים תוכלו להזמין אונליין בלחיצת כפתור, וגם לשלב מסר אישי משלכם שיגרום לצד השני להרגיש מיוחד באמת. היכולת לשלב בין מתנות לחגים עם יין או שוקולד, שמותאמות לכל אחד, לבין משלוחים שחוסכים לכם זמן יקר, זוהי כנראה הדרך הפשוטה להעניק מתנה קצת שונה ואפילו בלי לעבוד קשה מדי בשביל זה.

להזמנת מארזים לראש השנה היכנסו לחנות אונליין של רוי שוקולד – רשת בוטיקי השוקולד המציעה מארזים חגיגיים ומפנקים

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן