הפאלפון נתקע? לא סוחב? כך תהפכו אותו לחדש

הפלאפון שלנו מהווה כיום את “חברנו הטוב ביותר” (כמובן, מבלי לפגוע במקומו של הכלב), הוא הולך עמנו לכל מקום, ומשמש אותנו כאמצעי תקשורת, אמצעי בידור, יומן, כלי למידע ורשימת השימושים עודנה ארוכה.
כך, שכאשר אנחנו מגלים שהוא נתקע, הוא בקושי “סוחב” אנו עתידים להילחץ ואף לחוש חוסר אונים. אז החדשות הטובות שרגע לפני שאנחנו רצים למעבדה הקרובה למקום מגורינו, ישנן מספר פעולות אותן אנו יכולים לבצע בעצמנו – כאשר בכוחן של פעולות אלו לגרום לפלאפון לשוב ולפעול במהירות וביעילות, בדיוק כפי שפעל כשרכשנו אותו.

למחוק תוכנות וקבצים
פעמים רבות אנו מורידים אפליקציות, תוכנות וקבצים, רק מתוך סקרנות, או לצורך שימוש למשך תקופת זמן קצרה, ולאחר זמן מה אנחנו שוכחים מקיומם, והן סתם תופסות מקום בפאלפון ועלולות להאט את פעילותו.
מחיקת תוכנות וקבצים שאנחנו לא צריכים, או שכבר לא נמצאים בשימוש שלנו, היא אחת הפעולות הראשונות והמרכזיות אותן צריך לבצע במקרים בהם הפלאפון פועל באטיות או נתקע כל תקופת זמן קצרה.
ניקוי מטמון
אנחנו חיים בזמנים בהם אחד מתפקידיו העיקריים של מכשיר הפלאפון הוא לצורך גלישה ברשת האינטרנט (אנשים רבים עושים בפלאפון שימוש רב יותר לצורך גלישה מאשר לצורך שיחות או שליחת הודעות).
מהסיבה הזאת, פעולה נוספת בה מומלץ לנקוט כאשר הטלפון פועל באיטיות היא ניקוי מטמון.
תפקידו של המטמון הוא לייעל את חוויית הגלישה שלנו, כאשר הפעולה אותה הוא מבצע לצורך כך, היא שמירת מידע אשר התקבל מאתרים שונים בהם אנו נוהגים לגלוש.
מה שכן, מידע ישן ולא רלוונטי אשר נשמר בזיכרון המטמון, עלול להכביד על הגלישה ולפגוע בחוויה, ולכן, במידה והגלישה ממכשיר הפלאפון היא איטית, ההמלצה תהיה לנקות את המטמון.
הורדת אנטי וירוס
מכיוון שמכשיר הפלאפון משמש אותנו לגלישה באתרים שונים, המכשיר עלול להיות חשוף לווירוסים מסוגים שונים – וירוסים אשר בכוחם להאט את הגלישה ולפגוע באיכותה.
מהסיבה הזאת, אחת הפעולות שכדאי לנקוט בהן על מנת שאיכות הגלישה תהיה גבוהה ומהירה יותר, היא להוריד אנטי וירוס, ולנקות את המכשיר מווירוסים שונים שהצטברו על גביו – האנטי וירוס ישמש אותנו גם בעתיד ויגן על המכשיר מפני וירוסים עתידיים אליהם אנו עלולים להיחשף.
גיבוי קבצים ותמונות בענן
קבצים אותם אנו מורידים ותמונות אותם אנו מצלמים באמצעות הפלאפון תופסים מקום רב במכשיר, ולכן, עלולים להאט את פעילותו.
כמובן, שמחיקת תמונות לא תמיד באה בחשבון, לכן, מה שכן ניתן לעשות זה לגבות את הקבצים והתמונות בענן, ועל ידי כך להיות רגועים בידיעה שהתמונות והקבצים נשמרים ושתמיד יש לנו גישה אליהם, ומצד שני, גם למנוע מאותם הקבצים והתמונות לתפוס מקום רב על גבי המכשיר ולהאט במידה רבה את פעילותו.
מעוניינים בפרטים נוספים? ליצירת קשר היכנסו https://www.joystickplus.co.il/category/שירותי-מעבדה-2

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן