המקומות השווים ליום כיף

רוב מקומות העבודה הם כמו הבית השני של העובדים. העובדים מגיעים כל יום לאותו מקום, לכל עובד יש משימות ונושאים שעליהם הוא אחראי ואם הוא לא יעשה משימה כזו או אחרת, זה עלול לפגוע במהלך התקין של העבודה השוטפת.

כל עובד רוצה להיות מוערך במקום עבודתו ולכן הוא נותן מעצמו את המקסימום שהוא יכול, במיוחד אם הוא מרגיש סיפוק והנאה ממקום העבודה. על מנת לשמר את המוטיבציה והמורל הגבוה של העובדים, מומלץ מדי פעם לשבור מעט את השגרה היומיומית ולארגן עבורם דברים כיפיים כמו ארוחת צהריים משותפת במסעדה או מקום ממנו מזמינים אוכל למשרד, יציאה לסדנאות והרצאות וגם ימי כיף.

ימי הכיף שהחברה מארגנת עבור העובדים שלה מעניקה להם מעט חופש מהעבודה האינטנסיבית, וכך העובדים מעריכים יותר את מקום העבודה ורוצים להעניק חזרה בעבודה טובה ומקצועית. ניתן לומר שכך שני הצדדים מרוויחים – גם העובד וגם החברה.

בפורטל קרמל תמצאו מגוון הצעות לימי כיף, גיבוש ואטרקציות

ריכזנו עבורכם מספר מקומות אטרקטיביים ומיוחדים שיעניקו לעובדים שלכם יום כיף בלתי נשכח:

sea event – פארטי לופט

מעוניינים ביום כיף מקפיץ ומלא במוזיקה? פארטי לופט הוא המקום בשבילכם! מתחם מסיבות מאובזר ומיוחד שיכניס את העובדים לאווירה של שחרור וכיף.

המקום מאובזר בכל הציוד הדרוש למסיבה מקפיצה – החל ממערכת הגברה מקצועית, רחבת ריקודים, אורות מסיבה וערכת קריוקי מלאה למסיבת קריוקי מטורפת! מכיוון שהמתחם ממוקם על שפת החוף, מומלץ מאוד להגיע בימי הקיץ כך כולם יוכלו ליהנות גם מירידה לחוף ולהרגיש ממש כמו בחופשה.

מופע סטנדאפ של צמד שיניים

אין כמו יום כיף גדוש בסטנדאפ ובדיחות כדי להעביר את העובדים חוויה כיפית במיוחד. צמד שיניים, הסטנדאפיסטים האהובים, יגיעו להפיל את כולם מצחוק עם תלבושות, אביזרים ובעיקר המון הומור.

עם מגוון מערכונים, שואו מטורף והומור שנון – צמד שיניים יותירו את העובדים עם בטן כואבת מרוב צחוק ובדיחות מצחיקות שיצחיקו את כולם גם במסדרונות העבודה.

כאן תמצאו עוד הצעות למופעי סטנד אפ באירועים פרטיים

פאן באופן

העובדים שלכם נמצאים מהבוקר ועד הערב במשרד מול המחשב? קחו אותם ליום כיף של רכיבת אופניים גדוש באנרגיה וספורט. יום כיף בפאן באופן יכניס את כולם לאדרנלין גבוה, גיבוש קבוצתי וכמובן חוויה פסטורלית ומהנה.

תוכלו לצאת למסע אופניים רכיבתי וחוויתי בכל רחבי הארץ עם אופניים מקצועיות ומדריך. מומלץ מאוד לבחור באופניים זוגיים לרכיבה משותפת (נקרא אופני טנדם), כך אלו שמעט וששים מרכיבה לבד יוכלו ליהנות מרכיבה משותפת עם חבר לעבודה. פעילות מיוחדת ומגבשת במיוחד.

חגיגת קוקטיילים – Mixta cocktails

רוצים להוציא את העובדים שלכם מעט מהשגרה? קחו אותם לסדנת קוקטיילים צבעונית שהיא פשוט חגיגה. שעתיים של שכרון חושים (וגם מעט שכרון אלכוהולי ?), והעובדים שלכם יגיעו למחרת לעבודה עם שלל חוויות משותפות והרבה צחוקים.

בסדנת הקוקטיילים הם ילמדו הכל על המשקה המתקתק והטעים, ואף יהיו ברמנים לערב אחד ויכינו במו ידיהם מגוון משקאות מיוחדים. נוסף על טיפים מעולם הקוקטיילים והערבוב העובדים ייהנו ממשחקי אלכוהול ותחרויות מגבשות ומלאות בהומור.

מחפשים ארגון יום כיף לילדים? כאן תמצאו מגוון הצעות להפעלות מדליקות לכל אירוע

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן