הכנה לצו ראשון

הכנה לצו ראשון זהו תהליך שיותר ויותר אנשים חוזרים על אותן הטעויות בגינו. יש אנשים שלא עושים שום הכנה וזו באמת החמצה על כל המשתמע מכך. כבר בגיל שש עשרה וקצת ובהתאם לדרישות הצבא מקבלים את הצו הראשון וכן, חשוב מאוד להתכונן לפני שניגשים אליו.

למה זה כל כך חשוב? מה החשיבות של הדבר הזה שנקרא הכנה לצו ראשון לפני שמגיעים לשורות צה”ל?  אז אולי יש עוד מספיק זמן עד הגיוס, מאידך, כבר אז חשוב מאוד להתכונן לפני שמגיעים למעמד הבחינות והיום הזה שיקבע היכן תשרתו ומה תעשו במסגרת שירותכם הצבאי. למעשה, הצו הראשון הוא זה הממיין גם אתכם לתפקידים הייעודיים לכם, בכדי להשיג את התפקיד הנחשק ולעשות בדיוק את מה שמתאים לכם, חשוב מאוד לבצע מראש הכנה לצו ראשון.

החשיבות של הכנה לצו ראשון

כפי שהבנתם, חשיבות הכנה לצו ראשון הינה קריטית היות ועל פי מבחני ומבדקי השלב הזה, קובע הצבא את התפקידים אליהם תשובצו בסופו של דבר. מיותר לציין כי התפקידים הללו ישליכו המון על העתיד שלכם ויקבעו ויחרצו לא מעט מחייכם. מכאן, חשוב מאוד לבצע הכנה לצו ראשון ולא לדלג על השלב הזה. לא משנה אם מתכננים קריירה בשירות הצבאי או מוותרים עליו, ההכנה יכולה בהחלט להשפיע על ההחלטות ולהציב אתכם בדיוק במקום אליו אתם שואפים בפועל. הטעות הנפוצה ביותר היא לחשוב כי הכנה לצו ראשון מיועדת רק לאנשים שרוצים להשיג הישגים גבוהים לרבות קצונה או הגשה לשם ומאידך, ההכנה הזו מתאימה לכל דורש שרוצה לעשות דברים מעניינים במהלך השירות. כאשר עומדים לפני שירות צבאי, חשוב מאוד ואפילו מומלץ לבצע הכנה בכדי למצוא תפקיד מתאים ומעניין כשינעים את השירות הצבאי שלכם.

הכנה לצו ראשון – עד כמה מבחני צו ראשון ישפיעו על שירותכם הצבאי

טעות נוספת שעושים לא מעט אנשים קשורה באי הכנה לצו הראשון, רבים לא מתכוננים, ניגשים ואף לא מגויסים לצבא. זה קשור בחוסר ביטחון, ביטחון מופרז ואפילו חוסר הבנה וקבלה כי הכנה זו יכולה לתרום להם ביותר. יש גם אנשים שמאוד רוצים להגיע מוכנים רק שאינם יודעים איך ולמי לפנות וכאן נכנס למעשה שירות של הכנה לצו ראשון ומסייע להם להגיע מוכנים למבדקים הללו. בעבר היה נהוג לחשוב כי אין הכנה לצו ראשון, מאידך, עם השנים, יותר ויותר אנשים השכילו להבין את היתרון בהליך זה וניגשים ומבצעים הכנה לפני שהם ניגשים למבדקי הצו הראשון.

אז אם גם אתם בגיל וקיבלתם את הזימון הראשון, מן הראוי שתעשו את מה שצריך כולל כוננות ראויה לפני שאתם מגיעים למעמד המבחנים, הריאיון האישי וכל השאר. כאשר אתם בוחרים הכנה לצו ראשון, אתם למעשה מקבלים את כל המידע של מה שהולך להיות בצו הראשון בזמן אמת- כך למעשה אתם מסירים מעצמכם לחץ מיותר, חששות ואפילו אי וודאות מיותרת. כאשר אתם עושים הכנה, אתם למעשה מתכוננים בצורה הטובה ביותר לרגע שיכריע לא מעט בחייכם.

מה קורה במעמד הצו הראשון

קודם כל חשוב לדעת מה עומד לקרות, הכנה לצו ראשון זה למעשה הדבר החשוב ביותר כדי שלא להישאר באוויר. לדעת אילו שאלות עומדות בפניכם. למעשה, כאשר מגיעים על עיוור למבדקים הללו מבלי לדעת מידע בסיסי, עלול לעשות טעות שלא יהיה ניתן לתקן. אם זה המגע הראשוני שלכם עם צה”ל חשוב מאוד שלא להגיע מבלי לדעת לפחות את המידע הבסיסי הזה. כאמור, כשיודעים למה לצפות הדברים יכולים להיות קלים יותר ומשם אפשר להתקדם נכון על פי כל הכללים שמובלים רק למקום אחד- תפקיד נחשק ובעיקר מעניין בשירות הצבאי שלכם.

תמונה: stock.adobe.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן