החופש הגדול: הזדמנות להשקיע בילדים

(קרדיט: Depositphotos)

מאת קמפוס לימודים

הילדים בחופש, במקרה הטוב ישנים עד הצהריים ונמרחים אחר כך על הספה מול הטלוויזיה או מול המחשב, ובמקרה הרע – מטפסים על הקירות משעמום? זה לא חייב להיות כך. אפשר לספק להם גירויים ואתגרים, הזדמנות להכיר חברים חדשים וללמוד, ואפילו לא תצטרכו להתחנן כדי שזה יקרה. איך עושים את הקסם הזה? בעזרת רישום לסאמר סקול עם קמפוס לימודים.

סאמר סקול לא יקר כמו שאתם חושבים

הורים רבים חוששים לשקול את האפשרות של רישום ילדיהם לסאמר סקול מכיוון שיש להם את הרושם שמדובר בעניין יקר, מעבר להישג ידם. ואכן, בעבר סאמר סקול היה אופציה “לעשירים בלבד”, אך זה כבר ממש אינו נכון. מגוון האופציות לסאמר סקול בימינו והתחרות בין מרכזי הסאמר סקול הרבים באירופה ובארה”ב הוזילו מאד את העלויות, והיום סאמר סקול זה ממש לא יקר יותר מאשר להעסיק את הילדים בארץ בזמן החופש. עשו חשבון כמה עולה לכם כל יציאה משפחתית, אפילו לקולנוע או לקניון, כמה עולה דלק נסיעות, כניסה לבריכה ורכישת אוכל ושתייה במקום, וכו’. המועצה הישראלית לצרכנות פרסמה השנה את חישוביה לעלות החופש הגדול למשפחה בישראל 2019. לפי הנתונים שבידי המועצה, משפחה ממוצעת תוציא כ-10,000-14,000 ₪ למשפחה במשך החופש הגדול מעבר להוצאותיה הרגילות. סכומים אלו אינם כוללים עלויות של חופשה בארץ או בחו”ל וימי חופשה, כך שלמעשה רוב המשפחות יוציאו הרבה יותר במשך החופש. תמורת סכומים דומים תוכלו להעניק לילדיכם חוויות בלתי נשכחות, אנגלית נהדרת וחברים לכל החיים.

מה מקבלים בסאמר סקול

סאמר סקול זה לא בית ספר. זוהי מסגרת המספקת אמנם לימודים של השפה האנגלית, אך רוב הלמידה אינה מתבצעת בכיתות לימוד, אלא תוך כדי פעילויות שונות ומגוונות. הילדים מבקרים באתרים, אטרקציות, פארקי שעשועים, מוזיאונים, אירועי תרבות ופסטיבלים, מבצעים יחד משימות קבוצתיות וספורטיביות, ועוד ועוד. כל זאת הם מבצעים בשפה האנגלית, מכיוון שאין ברירה אחרת – הם מוקפים בילדים אחרים מכל העולם, והדרך היחידה לתקשר עם כולם היא באנגלית. הם לומדים למעשה בעיקר בשיטת ה”הטמעה”, כאשר הצורך הטבעי לתקשר תוך כדי הפעילויות והאינטראקציות עם הסביבה יוצר מוטיבציה חזקה לשימוש ולמידת השפה. המדריכים בכיתות מסייעים אמנם לרכישת ידע מעמיק בשפה, אך היומיום בסאמר סקול הוא שמאפשר את הלמידה היעילה ביותר. מכיוון שרוב הפעילויות מרגשות וכיפיות ומעוררות רגשות חזקים של הנאה ושמחה אצל התלמידים, השפה מתחילה גם היא להיות מקושרת במוחם לרגשות חיוביים, והיחס שלהם אליה משתנה, גם לאחר שחוו קשיים בה בעבר בבית הספר הרגיל. למידה המקושרת לרגשות עזים גם נחרטת יותר בזכרון ומופנמת טוב יותר מלמידה משעממת בכיתה.

איך ואיפה נרשמים?

כדאי לעשות “שיעורי בית” לפני שנרשמים, כדי לבדוק את כל האופציות ולבחור היטב את זו המתאימה ביותר לילדכם. תוכלו גם לפנות לייעוץ בחברת קמפוס לימודים הוותיקה, מעל 35 שנה בתחום, שכבר עשתה את כל העבודה בשבילכם ויכולה לספק לכם את כל המידע על כל האופציות הטובות ביותר הקיימות בשוק. המידע של מומחי קמפוס הוא העדכני ביותר, והיא היחידה המכשירה מדריכים מלווים ומנהל מטעמה לפקח על הפעילות המתבצעת ולוודא שכל הילדים זוכים ליחס אישי וחוויה איכותית. קמפוס לימודים מתאימה את המרכז לכל ילד על פי גילו, תחומי העניין שלו, התקציב וההעדפות שלכם, ההורים, ונתוני המקום.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן