הוצאת אזרחות פורטוגלית

כל יהודי מכיר את ההיסטוריה היהודית ואת האירועים הבולטים בהיסטוריה היהודית. אחד האירועים הבולטים הוא כמובן: גירוש יהודי ספרד. מה שלא מעט יהודים אינם יודעים הוא העובדה שבגירוש ספרד, עברו יותר מ70 מאחוזי יהודי ספר לפורטוגל.

אולם, הדבר איננו היטיב עימם והם מצאו את עצמם לאחר פרק זמן כלשהו ששהו בפורטוגל, מגורשים גם מפורטוגל. יהודי פורטוגל המגורשים, מצאו את עצמם מפוזרים ברחבי העולם. ישנם יהודים שהגיעו למרוקו, טוניס או לוב וישנם יהודים שאף הגיעו למדינות אירופה הצפוניות. מכל מקום, כיום ישנם לא מעט ישראלים, הזכאים להוציא אזרחות פורטוגלית, מתוקף היותם צאצאים ליהודי פורטוגל. אם יש לך מסמכים המעידים על היותך צאצא ליהודי ספרד או יהודי פורטוגל, יתכן מאוד שאתה יכול לקבל אזרחות פורטוגלית.

כל הסיבות לעבור את התהליך לקבלת אזרחות פורטוגלית

לא מעט אנשים נרתעים מתהליכים ארוכים ובירוקרטים ולכן, לא מעט אנשים אשר ידוע להם ממסמכים או סיפורי עבר שהם צאצאים ליהודי ספרד או פורטוגל, מוצאים את עצמם נמנעים מלבקש אזרחות פורטוגלית בדרך הרלוונטית לכך, מתוקף העובדה שתהליך זה הוא תהליך מורכב ותובעני, אשר ידרוש מהם זמן ועיסוק אינטנסיבי בכל מה שדורשת קבלת אזרחות פורטוגלית. אולם, חשוב מאוד לדעת שדרכון פורטוגלי מהווה דרכון אירופאי לכל דבר, בעל לא מעט יתרונות. דרכון אירופאי הוא דרכון אשר ללא ספק יכול לפתוח שערים רבים עבור האדם האוחז בו. מדובר בדרכון אשר מקנה לאדם זכויות כאלו ואחרות בקרב מדינות האיחוד האירופאי. אין ספק שכדאי מאוד לסבול את התהליך הבירוקרטי הכרוך בהגשת בקשה עבור אזרחות פורטוגלית ולעבור אותו שלב אחרי שלב, עד קבלת האזרחות המיוחלת

כיצד ניתן להפוך את תהליך קבלת אזרחות פורטוגלית לקצר ונוח יותר

הגשת הבקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית, גובלת ראשית כל במסמכים המעידים כי האדם הוא אכן שייך לצאצאי היהודים שגורשו מפורטוגל. המסמכים המעידים זאת, ישלחו לקהילה היהודית בפורטוגל שאמורה לאשר כי האדם הוא אכן צאצא לאותם יהודים מגורשים. כמובן, שכל מסמך אשר יוצא לפורטוגל חייב להיות מתורגם לפורטוגלית ומאושר על ידי נוטריון, על מנת לאמת את המסמך. לאחר שמתקבל אישור מהקהילה היהודית הפורטוגלית בכל הנוגע לשיוכו של האדם המבקש ליהודים אשר גורשו מפורטוגל באופן משפחתי מובהק, הרי שעל האדם לשלוח את האישור מהקהילה היהודית, בצירוף מסמכים שונים לממשלת פורטוגל. ממשלת פורטוגל תבחן את המסמכים השונים ותחליט האדם בהתאם לכלל המסמכים ניתן להעניק לאדם המבקש אזרחות פורטוגלית או לא. מדובר ללא ספק בתהליך תובעני אשר יכול להיות מתיש ומורכב. כיום, ניתן להקל על המבקש את התהליך, לקצר אותו ולייעל אותו, על ידי כך שפשוט בוחרים באיש מקצוע או בחברה העוסקים בתחום הגשת בקשת לקבל אזרחות פורטוגלית עבור אדם כזה או אחר, בצורה המקצועית והאיכותית ביותר. איזי נשיונליטי היא המרכז הישראלי לאזרחות פורטוגלית האיכותי ביותר בתל אביב, איזי נשיונליטי ידועה ביחס אישי ומקצועי כאחד.

אין ספק שהבחירה בחברה שעוסקת בתחום הגשת בקשות לקבלת אזרחות או באיש מקצוע הפרטי העוסק בתחום, הידועים כטובים ביותר בתחום זה, זהו דבר המסייע רבות עבור אדם המעוניין לקבל אזרחות פורטוגלית מתוקף זכותו לכך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן