גלו הכל על מטבח אקלקטי – שילוב בין כפרי למודרני

מעצבים מטבח ואינכם יכולים לבחור בסגנון המועדף עליכם: מודרני או כפרי? תתנחמו לגלות שכיום אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם המטבחים הוא שילוב בין אלמנטים מודרניים לבין אלמנטים כפריים. כי למה צריך לבחור כשאפשר לשלב בין העולמות באופן הרמוני וטבעי?

עיצוב המטבח כחלל פתוח הופך אותו לחלק בלתי נפרד מחלל המגורים. כתוצאה מכך תהליך העיצוב של המטבח הפך להיות נדבך חשוב ומשוקעת בו המון מחשבה. אחד הטרנדים היותר אהובים בשנים האחרונות הוא שילוב בין שני עולמות ויותר בחלל אחד ועיצוב המטבח המושלם והמותאם ביותר לצרכים האישיים של המשתמשים בו. לכן אם אתם אוהבים את הסגנון הכפרי אך בד בבד נמשכים גם לסגנון המודרני החדשני, אין שום סיבה שתדרשו לבחור אחד על פני השני.

הסגנון הכפרי המסורתי מפנה מקום ומכניס אלמנטים מודרניים

עד לא מזמן הנטייה הייתה לעצב מטבחים כפריים לפי הספר: עץ מלא, צבעים חומים, חומריות כבדה, חמימות, משטחי וארונות עץ ועוד. אולם עם הזמן ועם כניסת הטכנולוגיה הסגנון האורבני החל לתפוס מקום מרכזי והשילוב של אלמנטים נקיים, אסתטיים ואלגנטיים וחומרי גלם ממתכת כמו אלומיניום ונירוסטה הפך להיות פופולרי.

עולם של אפשרויות עיצוב בלתי נדלות

במטבח המודרני עומדות בפני האדם הפשוט יותר אפשרויות. אם בעבר העיצוב הכפרי התאפיין בצבעוניות חומה וחמה, כיום אפשר לשחק עם הצבעוניות וחומרי הגלם וליצור עיצוב מותאם להעדפות אישיות. כיום פחות מקובל לראות סגנון כפרי נטו או מודרני בלבד. רוב המטבחים פחות נוטים לסגנון אחד מובהק ומשלבים בתוכם נגיעות של סגנונות שונים. בכך הם מביאים לידי ביטוי את הטעם האישי, האמרה הייחודית והסגנון של דיירי הבית.

המגמה כיום: להתאים את העיצוב לצרכים אישיים

המגמה השולטת כיום היא מטבחים בהתאמה אישית, כלומר המשתמשים מתאימים את העיצוב למבנה החלל, לגודלו ולצרכי השימוש שלהם. ערבובים בין חומרי גלם, סגנונות וטקסטורות זו המילה האחרונה בעולם המטבחים וניתן לראות סוגים שונים של ערבובים בתערוכות המטבחים ובקולקציות הכי חדישות בארץ ובעולם. המטבח האקלקטי מחבר בין עולמות שונים באלגנטיות ומשלב בין מסורתי לתעשייתי, לכן הוא הבחירה הפופולרית.

הגיע הזמן לומר להתראות ללבן

מלבד צבעוניות חומה וחמימה המטבח הכפרי הגיע בצבעוניות לבנה, במיוחד במטבחים בסגנון פרובנס. אולם בעידן הנוכחי, כאשר זה מגיע לבחירות הצבע אפשר לראות באופן מובהק שהצבעים הכהים החלו משתלטים על המטבח ויוצרים ליין חדש ומיוחד של עיצוב. שילובים בין שחור, ירוק ערבה, כחול כהה ואפור הם לא זרים למטבח האקלקטי. גם השילוב בין גווני העץ הטבעיים לבין הצבעים כהים הנו פופולרי ומיוחד, או בינם לבין צבעים מטאליים משדר סקס אפיל ועוצמה.

בארץ של קיבוץ גלויות כמו ישראל לשלב בין עולמות וסגנונות בבית אחד זו החלטה סמלית ומאוד מיוחדת. עם זאת כדי שהתוצאה תהיה איכותית כדי לפנות לחברת מטבחים מקצועית שתדע כיצד לממש את החזון ולתכנן מטבח מעוצב, פונקציונלי וכמה שיותר אותנטי.

תמונה: Mark McCammon ,Pexels

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן