גיא גלבויז מגלה לכם את חמשת השיטות הטובות ביותר לפרסום ממוקד

הפרסום ברשת הוא כבר מזמן עניין שבשגרה – אין כמעט דבר שלא ניתן למצוא בה, היא מתחדשת בכל יום וזמינה לכולם במשך 24 שעות ביממה. על כן מובן מאליו שכל מי שרוצה לפרסם מוצר, שירות או רעיון ימצא את מבוקשו בפלטפורמות השונות אשר הרשת מציעה לגולשים ולמפרסמים, וישתמש בכלי הפרסום המעולים שהיא מספקת.

האתרים השונים מתחרים ביניהם על קהל יעד שלעיתים הוא מצומצם ביותר ולפעמים ישנם קונים רבים אשר אין צורך להילחם עליהם. בכל מקרה על מנת להביא לפרסום יעיל, סגירת עסקאות והבאת המוצר או הרעיון שלכם לידיעת הכלל יש לעשות זאת נכון ולפנות לאנשים אשר מבינים בתחום.

מתמקדים בפרסום

פרסום ממוקד הוא שיטה שמוכרת כבר כמה שנים ועושים בה שימוש בעיקר ברשתות החברתיות כגון פיסבוק, אינסטגרם וגם בגוגל. גיא גלבויז הינו יועץ פיננסי בכיר ויזם אשר יודע לזהות הזדמנויות ולהפיק מהן את המרב. הפרסום הינו חלק בלתי נפרד מן היזמות ולכן חשוב לדעת כיצד למנף את העסק או הרעיון שלכם ולהביא אותו אל האנשים הנכונים במינימום השקעה.

כוחו של הפרסום הממוקד

פרסום ממוקד הינו הדרך היעילה ביותר לפיתוח והרחבה של מאגר הלקוחות שלכם, ככל שתדעו כיצד לעשות זאת נכון, כך תראו ברכה בעמלכם ותגיעו להישגים גדולים ליותר. הפרסום הממוקד יכול להיעשות במספר דרכים, אך חשוב לבצע אותו באחריות ובמסירות ולא להפקיד אותו בידיו של אדם לא מיומן.

שיטות לפרסום ממוקד

ישנן כאמור שיטות שונות לפרסום ממוקד בפיסבוק:

  • ניתן לפרסם מודעות רגילות.
  • פרסום ממומן דרך מנהל ההודעות.
  • קידום של העמוד.
  • או קידום ממומן של פוסטים מסוימים.

ההבדל בין פרסום ממוקד לפרסום שאינו ממוקד הוא משמעותי ויכול להשפיע על תוצאות הקמפיין כולו. בעוד שפרסום ממוקד מתמקד בעיקר בגולש או בתנועה של הגולשים באתרי עניין שונים, שעות גלישה ומפגשי התעניינות בשירות או מוצר מבוקש. הפרסום הממוקד מדבר בעיקר על צמתי מידע ייחודיים ומתאימים למפרסם ברשת האינטרנט (פורומים, אינדקסים, מגזינים ועוד).

מדוע לא כדאי לפרסם בשיטת פרסום בלתי ממוקד

פרסום בלתי ממוקד יופיע בדרך כלל בצורה של באנרים, וגם קישורים לאתרים שונים. בפרסום מסוג זה יש חסרונות שונים:

  • הפרסום תופס את הגולש כשהוא גולש להנאתו ברשת ולא ברגע שהוא מחפש דבר מה מסוים. הוא מתבסס על תנועה של כמות גדולה של גולשים אשר מתוכה יגיעו הגולשים הרלוונטיים.
  • היתרון שלו הוא בחשיפה הגדולה שלו שכן הוא אגרסיבי יותר. מאידך על הפרסום להיות קריאטיבי על מנת לפצות על חוסר המיקוד.

מה המטרה ואיך מגיעים אליה?

היעד הינו הופעה במקומות הראשונים במנועי החיפוש ובראשם גוגל אשר שולט באופן ניכר ברשת האינטרנט. הפרסום הממוקד בגוגל הינו אפקטיבי מאוד על פי כל הבדיקות והסטטיסטיקות. הפרסום מתמקד בגולש אשר נכנס לרשת על מנת למצוא דבר מה ייחודי. הסיכוי שהוא ייגרר אחרי הפרסום שלכם הוא גבוה מאוד שכן מדובר על פרסום חכם.

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני סוגים עיקריים:

  • קידום אורגני (SEO) אשר מתבסס על חשיפה ללא תשלום.
  • קידום ממומן ADwords, שהוא בעצם קניית מיקום.

הקידום האורגני מדבר על תוצאות החיפוש שמגיעות באופן טבעי וללא התערבות של תשלום כל שהוא או קניה של מיקומים. והם יופיעו בדרך כלל בצד ימין של הדף. חלק משיווק אתרים באינטרנט עוסק בקידום אתרים ממומן. ככל שמדובר על קידום של אתרים בתשלום אז מדובר על התערבות לא טבעית אשר מקדמת את המודעה שלכם למקומות הראשונים. התוצאות הללו יופיעו בדרך כלל מעל התוצאות האורגניות.

על מנת לקדם את האתר שלכם באופן משמעותי מומלץ לפנות אנשים אשר מתמחים בתחום הפרסום. גיא גלבויז הוא דוגמא לאדם שניתן לפנות אליו ולקבל טיפים ועצות מעולות שיסייעו לכם לקדם את העסק למקומות טובים בהרבה.

איך מנהלים ADwords

קידום אתרים כולל בין השאר אסטרטגיה שתביא להשגה של מקסימום כניסות  שהן רלוונטיות למסגרת התקציב הנתון. בנוסף יש להתחשב בביטויים ומילות מפתח אשר מסייעות בשיווק של המוצר או השירות שלכם דרך האינטרנט. הרעיון הוא למקסם את התוצאות ואת ההחזרים במסגרת התקציב שיש לכם וכל זאת תוך התחשבות בסוג המוצר ומצב התחרות על כל מילה בכל זמן.

התהליך של ניתוח מילות חיפוש בהתאם לרלוונטיות שלהן (לפי הבדיקות הסטטיסטיות של גוגל) מורכב משלושה רבדים:

  • הצד של העסק אשר כרוך בביצוע של תחקיר אודות תחום העיסוק וכמובן הלקסיקון והז’אנר המקצועי על מנת להטמיע מילות מפתח רלוונטיות במנועי החיפוש.
  • הצד של הגולש שמדבר על מהן המילים אשר מוכרות כיותר מבוקשות לתחום העיסוק שלכם על ידי המבקרים בגוגל.
  • הצד של מנוע החיפוש גוגל אשר פועל על פי המדד הסטטיסטי של מנוע החיפוש. כך ניתן להבחין בין מה שאכן מבוקש על ידי גולשים לבין מה שרק נראה כך.

במה צריך להתמקד?

מילות החיפוש בהן ישתמשו רב הגולשים הן בעלות חשיבות גבוהה ביותר. כאשר גולש ממוצע תר אחר מוצר או שירות כל שהוא הוא יכול להיות אדם פשוט שמחפש באופן אינטואיטיבי או ביטויים של לקוח מקצועי שבהו הגולש ישתמש (וניתן לבדוק זאת.). המטרה היא להופיע בתוצאות הראשונות של בדף המתאים דרך שימוש במילות החיפוש שבהן השתמש הגולש על מנת להגיע ליעדו. בדרך זו מצליח העסק לעניין את הלקוח הפוטנציאלי. בעוד הלקוח ממוקד ברצון ובזמן אשר מוקדש להשגה של המטרה.

המפגש של מוצר/שירות בנקודה הזאת הינה השילוב האיכותי ביותר בין מוצר/שירות, מטרת הלקוח והזמן הפנוי שלו. כאן גם בא לידי ביטוי היתרון של פרסום או הופעה בדף הראשון של פיסבוק. על פי הבדיקות והסקרים הופעה של קישור מקודם בתוצאות הראשונות של גוגל  ילחץ הרבה יותר באופן משמעותי מכל צורת פרסות אחרת ברשת. למעשה כ-75% לא ימשיכו לדף השני ויבחרו בתוצאות שמופיעות בדף הראשון. ניתן לפרסם גם במודעות המילים Ad Awards אשר ממוקמות בצד התוצאות הרגילות והטבעיות של מנועי החיפוש.

למה כדאי לפנות לאנשי מקצוע?

כמו כל שירות שאנו מעוניינים בו גם הפרסום הממוקד הוא עסק למקצוענים בלבד. מלבד הידע והניסיון ישנם דברים נוספים כמו למשל כושר אלתור וקריאטיביות אשר חשובה מאוד בעולם הפרסום. אנשים אשר נמצאים בתחום שנים רבות עוקבים אחר השינויים שקורים בעולם הפרסום ופועלים על פי הם. התחרות היא גדולה מאוד ועל כן רק השקעה נכונה ופניה לאנשים המתאימים יביאו לכם את התוצאה המתאימה לכם.

אין זה משנה אם בחרתם לפרסם בפייסבוק או בגוגל בכל מקרה המוצר שלכם יזכה לטיפול הטוב ביותר וגולשים רבים יגיעו דווקא אל העסק שלכם. הכול טמון בניסיון של מי שעומד מאחורי הפרסום. מילות מפתח יכולות לסייע לגולשים להגיע אליכם אך הן עלולות גם להכשיל אותם ולגרום להם לסטות מהדרך. במילים פשוטות הפרסום הממוקד הוא כמו פניה אישית ללקוחות רבים אשר מחפשים את אותו המוצר או השירות. הגולשים הם מפונקים ומעדיפים להגיע לתוצאה במהירות הגבוהה ביותר. היו אתם אלו שמקבלים את פניהם ומספקים להם את השירות, הרעיון או המוצר שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן