ביטוח נסיעות לחו”ל – מה הפוליסה של כלל מציעה?

טיסות לחו”ל הן ללא ספק מהפעילויות האהובות ביותר עלינו, הישראלים. אינספור טיסות יוצאות את ישראל מדי שנה, עמוסות בישראלים הטסים לחופשות, טיולים ארוכים, נסיעות עסקים, ביקור קרובי משפחה בחו”ל ועוד. כפי שכולנו כבר מורגלים היטב, אחד הסידורים הבסיסיים והחשובים ביותר בטרם טיסה לחו”ל הוא רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל. בהזדמנות זו נרצה לבחון את מקור חשיבותה הרבה כל כך של רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל, דרך סעיפי פוליסת הנסיעות שמציעה אחת מחברות הביטוח המובילות במשק כיום – חברת כלל ביטוח:

כיסוי כספי נרחב. תמיכה וייעוץ שוטפים ועוד – ביטוח נסיעות לחו”ל מבית כלל

פוליסת ביטוח הנסיעות שמציעה כלל נחשבת לאחת הפוליסות האטרקטיביות והמשתלמות ביותר בתחום זה בארץ, הן בגלל התנאים שכוללת הפוליסה שמציעה החברה והן מפאת הטיפול והשירות המקצועיים שהיא מעניקה.

אחד הסעיפים הראשונים והמרכזיים ביותר שפוליסת ביטוח הנסיעות לחו”ל של כלל הוא החזר מיידי עבור הוצאות בגין טיפולים רפואיים בחו”ל. זו הזדמנות טובה להבין את לב ליבו של ביטוח זה, ומדוע הוא חשוב ומשתלם כל כך – כישראלים, הזכאים לטיפול רפואי זול (וכמעט בחינם במקרים רבים) במסגרת השירותים שמציעה המדינה,אנו נוטים שלא להיות מודעים לעלותם הגבוהה של טיפולים רפואיים שונים בחו”ל, במיוחד עבור תיירים אשר אינם אזרחים באותן מדינות. גם פציעה קלה או אפילו חשד המביא אותנו למרפאה/בית חולים לצורך ביצוע מספר בדיקות בסיסיות, עלולים בקלות להגיע עם חשבון בגובה של מאות ואלפי דולרים (ובמקרים רבים אף מעבר לזה). פוליסת ביטוח הנסיעות לחו”ל מבטיחה כיסוי בגין הוצאות רפואיות עד לגובה של מאות אלפי דולרים, ובמקרה של הפוליסה של כלל מתחייבת חברת הביטוח להחזר מיידי – ללא צורך להמתין ולהיגרר חודשים ארוכים דרך תהליכים בירוקרטיים מייגעים.

בנוסף, מציעה כלל בפוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל שלה גם תמיכה שוטפת ורציפה עבור השוהים בחו”ל, בשירות מקוון הזמין עבור הלקוחות עשרים וארבע שעות, שבעה ימים בשבוע. כלומר, במידה ורכשתם פוליסה זו תוכלו להיות שקטים ובטוחים כי בכל מקום בעולם בו תהיו, בכל יום, בכל שעה ובכל מצב רפואי שלא תחוו, תוכלו להתייעץ באופן מיידי ובעברית עם רופא ישראלי אשר ימתין לכם אונליין. החברה מציעה ליווי וסיוע גם דרך אפליקציית ווטסאפ, וסיוע מהיר ומקצועי במקרה בו אתם נאלצים להתאשפז בחו”ל.

בנוסף, כוללת פוליסה זו תשלום מיידי גם עבור מקרים בהם המזוודה מאחרת להגיע ואתם מוצאים עצמכם בעיר זרה בחו”ל ללא הבגדים והחפצים האישיים שלכם

מגוון הכיסויים השונים, היקפם והשירות המקצועי והמקיף שמעניקה כלל הפכו אותה לחברת הביטוח המועדפת על אינספור ישראלים הטסים לחו”ל.

אפילו הידיעה כי גוף מקצועי כל כך המתמחה בהענקת שירותים אלו עבור ישראלים השוהים בחו”ל עומד מאחוריכם ומחויב לסייע לכם בכל דרך אפשרית, הופכת כל מקרה של בעיה רפואית בחו”ל לנסבל ורגוע הרבה יותר מבחינתכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן