אירוויזיון 2019 – תעודת זהות

ישראל גאה לארח את תחרות האירוויזיון 2019 – תחרות השירים שבה משתתפות עשרות מדינות מאירופה. ההפקה ה – “גדולה מהחיים”, אולפן הטלוויזיה הצפוי להיות הגדול ביותר ביבשת, הזמרים הנרגשים המבצעים גרסה חיה לשירים שנבחרו על ידי כל מדינה, ועשרות אלפי המעודדים וחובבי הז’אנר – כולם כבר סופרים את הימים אחורה, לקראת ההפקה ה – 64 במספר של התחרות המוזיקלית המרגשת, שבה משתתפות מרבית מדינות אירופה והיא נצפית כמעט בכל העולם.

לאחר שבמאי 2018 עלתה לבמה הבינלאומית נטע ברזילי, ייצגה את ישראל עם השיר המוכר לכולנו – TOY, וגם זכתה במקום הראשון – ישראל היא זו שתארח את אירוויזיון 2019, על המשלחות מ –  42 המדינות שישתתפו בתחרות.

מה צפוי לנו בתחרות האירוויזיון לשנת 2019? היכן תיערך התחרות, ואיך קונים כרטיסים? על כל זאת ועוד – לפניכם.

אירוויזיון 2019 – אנחנו עושים את זה, בגדול

ישראל השתתפה בתחרות האירוויזיון 42 פעמים החל משנת 1973, ובשנת 2018 ניצחה בתחרות בפעם הרביעית. על כן, אירוויזיון 2019 – ייערך בישראל. 42 מדינות כבר אישרו את השתתפותן באירוע, ובכל אחד משני אירועי חצי הגמר של התחרות ישתתפו 18 מדינות.

אירוויזיון 2019 יהיה האירוע הראשון בהפקת תאגיד השידור הישראלי, בשיתוף פעולה מטעם גופים רבים במשק, ביניהם עיריית תל אביב, משרד התיירות ורשת.

האירוויזיון צפוי להתקיים בגני התערוכה בתל אביב, בביתן 2, כאשר לקראת סוף מרץ צפויה תחילת העבודה על בניית האולם. מדובר באולפן הטלוויזיה הגדול באירופה, עם תכנון ובנייה מדוקדקים שיאפשרו למעל 20,000 התיירים הצפויים להגיע לארץ לקראת התחרות, לקנות כרטיסים ולצפות במופע. מתוך שלושת האולמות שייבנו לכבוד התחרות – ישודר האירוע ב”לייב”, לכל העולם.

התחרות עצמה תתחיל בישראל עם שני חצאי גמר, בתאריכים 14 ו – 16 למאי, והגמר הגדול צפוי להתקיים בתאריך ה – 18 במאי 2019.
הנציג הישראלי לאירוויזיון ייבחר במסגרת תכנית הריאליטי “הכוכב הבא לאירוויזיון”, בגמר הצפוי להתרחש בחודש פברואר 2019. מי שיבחר את הזמר שלנו לאירוויזיון בפועל יהיו שופטי התחרות והקהל שישתתף בה, כאשר ההצבעה מתאפשרת דרך אפליקציית התכנית. השיר שייצג את ישראל בתחרות ייבחר על ידי וועדה שבה ישתתף גם הזמר שנבחר וגם נציגים מתאגיד השידור הישראלי, מקצוענים מתחום ההפקות והמוזיקה, ואחרים.

מנחי התחרות וה – “גרין רום” עדיין לא נבחרו, מבחני בד (אודישנים) מתקיימים, ועל אף שהופץ כי ארז טל, בר רפאלי וליאור סושרד צפויים להנחות את האירוע – האמת היא שנכון לימים אלה, תהליך הבחירה של צוות ההנחיה עבור אירוויזיון 2019 – עוד לא הושלם.

כפר האירוויזיון – אתם לא חייבים להיות שם כדי להיות חלק מהתחרות

בנוסף לאולם האירוויזיון עצמו, שייבנה כאמור בגני התערוכה, יוקם “כפר האירוויזיון”, או ה – יורו וילג’, בגן צ’רלס קלור בתל אביב, ממש על שפת הים. ה – “יורו-וילג'” גם הוא חלק מסורתי מהתחרות, והכפר שייבנה בתל אביב השנה צפוי להיות מהגדולים שהוקמו אי פעם.

הכניסה לכפר האירוויזיון תהיה ללא תשלום, ובמתחם ניתן יהיה לצפות בתחרות בזמן אמת מעל מסכי ענק, ועוד – הופעות מוזיקליות של טובי האמנים בארץ ואמנים שהשתתפו בתחרות האירוויזיון בעבר, תקליטנים, מתחמי ספורט ויוגה, מתחמי אוכל מקומי, דוכני מזכרות מהאירוויזיון ומתחמים של נותני החסות לאירוע. כפר האירוויזיון צפוי להיפתח בתשיעי למאי ולפעול במשך כתשעה ימים, כאשר גולת הכותרת תהיה שידור גמר התחרות. הכפר מתוכנן לארח עשרות אלפי חוגגים, מהארץ ומכל העולם.

איך קונים כרטיסים לאירוויזיון 2019?

הנה פריט מידע הכרחי לחובבי הז’אנר – מכירת הכרטיסים לאירוויזיון 2019 צפויה להתחיל ממש בזמן הקרוב. התאריך שפורסם לתחילת המכירה הינו דצמבר 2018. מחירי הכרטיסים עדיין לא פורסמו, והם יתפרסמו ממש בימים הקרובים, לצד פרסום פרטים נוספים, כמו חבילות רכישה ומחירי כרטיסים לפי מקום באולם. מוערך כי היצע הכרטיסים יפחת בתוך זמן קצר, וחשוב לעקוב אחר תאריכי הפרסום כדי להבטיח רכישת כרטיסים במחירים נוחים ובמיקומים טובים, למעוניינים בכך.

אקרדיטציות וגישה לחדר העיתונאים, תתאפשר לעיתונאים ולחובבים רשמיים של מועדון האירוויזיון.

עוד דרכים לצפות בתחרות האירוויזיון 2019

אם אתם לא מתכננים לרכוש כרטיסים ולצפות בגמר האירוויזיון הגדול מתוך ביתן 2 של גני התערוכה או מכפר האירוויזיון בתל אביב – כדאי לדעת כי בנוסף לשידור התחרות בערוץ הממלכתי של ישראל, ניתן להתעדכן ולצפות בשידורי אירוויזיון 2019 גם מאפליקציית “כאן 11”, אותה ניתן להוריד למכשירי אייפון או אנדרואיד.

תמונה: Istock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן