איך לגרום לאורחים שלכם לקום מהכסא ולשמוח באירוע שלכם?

כל משפחה שמתכננת אירוע חגיגי רב משתתפים, מתכוננת לאירוע באופן יסודי. בודקים סוגי אולמות או גני אירועים או משפצים את הגינה הביתית אם מתכננים לעשות את האירוע בבית, מחפשים המלצות על קייטירנג בשרים איכותי ואפילו הולכים לטעימות, מחפשים דיג’יי שיעשה שמח, בונים תוכן שיעשיר את האירוע ומה לא.

מדובר בתיכנון מאד מדויק ורחב היקף, שדורש לא מעט עבודה. אחרי הכל, כולנו מקווים שהאירוע שלנו יהיה לא פחות ממדהים. כל כך הרבה כסף מושקע בו, כל כך הרבה מאמצים, תקוות וזמן – שאכזבה היא פשוט לא אופציה. אבל מה עושים אם הכל מתוקתק ועובד בדיוק לפי התיכנון, אבל בכל זאת אין באירוע אווירה שמחה וחגיגית? שהאורחים נראים כאילו הכריחו אותם להגיע, ורחבת הריקודים מתחילה להתרוקן כבר בשעות היחסית מוקדמות של הערב? הנה שני טיפים שיעזרו לכם להתגבר על משברי אווירה במהלך הערב:

האוכל

סוג האוכל תורם משמעותית למצב הרוח של האורחים שלכם. נכון שזה מפתיע אתכם? זהו מרכיב משמעותי ביותר בבניית האווירה של הערב – שאנשים שעורכים אירוע לא מבינים לאשורו. כשהאורחים שלכם מופתעים לטובה מהאוכל באירוע שלכם, האווירה מתרוממת לשמיים. כשהאורחים שלכם מתאכזבים, כי הזמנתם למשל מגשי אירוח זולים, זה יתבטא באנרגיות נמוכות יותר, חוסר היענות לשיתוף פעולה וחוסר שמחה כללי. גרוע מזה, הם יזכרו את האירוע בתור אירוע גרוע, מה שבאמת לא הוגן כלפי עורכי האירוע שכל כך התאמצו.

אז בואו נדבר תכל’ס – איזה אוכל הופך את האירוע לחגיגה ואיזה אוכל מוריד את האווירה? זה כל כך פשוט שזה מצחיק: אוכל טעים וכייפי גורם לאורחים שלכם להיות שמחים, אוכל בינוני גורם להם להצטער על זה שהם בכלל באו (ובטח גורם להם להרהר אם הכסף שנתנו כמתנה שווה את מה שקיבלו בתמורה). דוגמא לאוכל מצוין ומשמח הוא מה שחברת המנגליסטים עושה באירועים: בשר על האש. בשר איכותי, עסיסי, עשוי בדיוק כמו שהאורחים שלכם רוצים, מבקשים ואוהבים. טרי ונצלה מול עיניהם, מפיץ ניחוחות מגרים שרק מגבירים את התיאבון ואת הציפיה – מה גם שאוכל כזה לא יושב כבד מדי בבטן ומאפשר לאורחים שלכם לפזז בכיף על רחבת הריקודים.

 המוזיקה

כשאתם משוחחים על הדיג’יי לגבי המוזיקה שתושמע במהלך הערב החגיגי שלכם, אתם חייבים לעשות שני דברים: הראשון, זה להקשיב לו כי יש לו ניסיון והוא יודע מה מקפיץ אורחים באירועים וגורם להם לרקוד בשמחה. אולי אתם לא סובלים למשל את סטטיק ובן אל, אבל אם הוא אומר שכל שיר שלהם גורם לקהל לזנק לרחבת הריקודים – כדאי שתתנו לו לעשות את העבודה שלו. הוא יגרום לאורחים שלכם ליהנות. הדבר השני שעליכם לעשות, זה להביא בחשבון את סוג הקהל שלכם, מול הטעם שלכם ושל הדיג’יי.

כלומר – דעו את הקהל שלכם. אם מדובר בקהל בוגר ברובו הגדול, אין טעם להשמיע שירים שיגרמו להם לסבול, ועדיף לחשוב על סגנון אחר שיגרום להם לרקוד – משל שירי דיסקו כיפיים מהסבנטיז או האייטיז למשל. או למשל, אם הדיג’יי מודיע לכם מראש שהוא לא משמיע מתוך עיקרון סוג מסוים של מוזיקה, למשל שירים מזרחיים או שירי פופ עכשוויים, גם במקרה כזה עליכם לחשוב אם אתם רוצים להעסיק דיג’יי כזה, שמנהל את הערב לפי טעמו המוזיקלי האישי, שאולי כפלייליסט באוטו בשעת ערב יכול להיות נפלא, אבל כמוסיקה באירוע יכול לגרום לנפילה במצב הרוח. חשוב מאד שתבחרו בדיג’יי שיודע להרגיש את הקהל, שיודע מתי להרים את הקצב ומתי להוריד אותו.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן