חוגגים שבת חתן במקום מיוחד

רוז אירועים יוקרתיים
אחת השמחות הגדולות יותר הקיימות היום היא שמחת שבת חתן – בין אם מדובר בחתן שהתחתן במזל טוב וכעת הוא חוגג את שבעת הימים הראשונים עם כלתו הטרייה, ובין אם מדובר בחתן בר מצווה העולה לתורה בפעם הראשונה, לאחר שלמד היטב את פרשת השבוע. לפי המסורת היהודית, מדובר באירועים גדולים ומשמעותיים בחיים, ולכן רבים נוהגים לציין אותם בבית מלון איכותי או באולם אירועים מפואר.

מביאים את השמחה למלון

בני משפחה וחברים אוהבים לציין שבת חתן במלון ולהפיץ את השמחה בקרב רבים. זוהי השבת שבה החתן עולה לתורה, ולכן ראוי לחגוג בדרך מיוחדת. המלון מותאם במיוחד לאורחיו שומרי השבת. לרשותם עומד בית כנסת, וכמובן חדר גדול שבו מתקיימת הסעודה המפוארת. קיום שבת חתן במלון הוא הזדמנות נהדרת לטעום מאכלים ערבים לחיך שלא טועמים בכל יום, כדוגמת חציל במילוי טאבולה, גלילים של בצק במילוי פרגית, גלילי סלמון וטונה, פרוסות דקיקות וטעימות של בקר או פטריות טקסאניות. וכמובן, איך אפשר לוותר על קינוחים אחרי המנות העיקריות הטעימות? לחוגגים מוצעות מנות איכותיות כמו סופלה שוקולד הכולל וניל בצדו, עוגת סניקרס, מיני קרמבו ועוד.

היתרון שבמלון

כשהאירוע הגדול מתקרב, רבים מחפשים מלונות לשבת חתן כדי לחגוג את האירוע המרגש. בשנים האחרונות הפך בית מלון למילה נרדפת לציון שבתות חתן. אלה כמה יתרונות שניתן להפיק משבת במלון:
  • מאכלים איכותיים – בית מלון הוא דרך טובה להפתיע את הילדים אניני הטעם. אם יש לכם אחים קטנים או ילדים אשר עושים בעיות בארוחות השבת המשפחתיות, תוכלו להביא אותם לבית מלון ולגרום להם לאכול כמו שצריך. שכן, בזכות השפים המקצועיים יכולים גם הסרבנים שבילדים ליהנות מארוחות שבת טובות.
  • לא צריך לבשל – ואם כבר דיברנו על אוכל, בית מלון חוסך לכם את הטרחה הכרוכה בבישולים הבלתי נגמרים. אם החלטתם לציין את שבת החתן בבית, תגלו כי אתם צריכים להתחיל לבשל עוד מיום רביעי כדי להשביע את רעבונם של כל האורחים הבאים לשמוח בשמחתכם. לפיכך, אם אתם מתכננים חגיגה גדולה במיוחד, כדאי להזמין מקומות בבית מלון.
  • מקומות לינה לכולם – כשמציינים שבת חתן בבית מלון גם הדודה מארצות הברית יכולה להגיע ולהשתתף בשמחה. בבית המלון תמצאו חדרים מפוארים לכל האורחים הבאים מרחוק.

האולם שעושה שמח

אירועים משמחים כמו שבת חתן לבר מצווה או לחתונה אפשר לחגוג באווירה אינטימית בתוך אולם לאירועים קטנים. אם החלטתם להזמין לאירוע רק קומץ של אנשים איכותיים הקרובים אליכם באמת, תוכלו ליהנות מחגיגה באווירה אינטימית במקום קטן אך מפואר. צוות מקצועי דואג לעצב את האולם תוך שהוא דואג לפרטים הקטנים החשובים באמת כדוגמת עיצוב איכותי (תוך ירידה לפרטים הקטנים כמו המפיות שצריכות להיות על השולחן), שירות אדיב ואוכל שטעמו גן עדן.

כשהילד הופך לנער

כל גיל חווים רק פעם אחת בחיים, אך אם יש גיל מיוחד באמת הוא 13 – גיל המצוות. בגיל זה מגיע הנער לבגרות ומקבל על עצמו את עול המצוות. ההכנה ליום ההולדת עורכת זמן רב, בעוד הילד (שיהפוך עוד רגע לנער) לומד במשך זמן רב את פרשת השבוע וההפטרה כדי לקרוא אותן בבית הכנסת. שבת חתן בר מצווה היא ללא ספק אירוע מרגש שאותו נוהגים רבים לציין באולם אירועים או בבית מלון.

אם אתם מחפשים מקום מפואר ואיכותי לחגוג בו שמחות, הצוות של רוז אירועים יוקרתיים נמצא כאן לשירותכם כדי לספק לכם את המנות האיכותיות ביותר, חדרי לינה משובחים ואולם אירועים נוצץ וחגיגי שלא תשכחו בקרוב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן