לנשום אוויר נקי

איציק נוריאל תכנון ויעוץ מיזוג אויר
האוויר הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, והוא המאפשר את קיומנו על פני האדמה. רובנו היינו רוצים להתעורר בבוקר ולנשום אוויר צח. אך מכיוון שלא כולנו גרים במושב, פעמים רבות איננו זוכים לפריווילגיה הזו. תחת זאת אנו נאלצים להתמודד עם האוויר הדחוס יחסית המצוי במקומות כמו משרדים, מפעלים או מרכזי תעשייה, מכיוון ששם אנו מבלים את מרבית זמננו בעבודה או בבילויים. מעבר לכך, במקומות אלה אנו מושפעים ממזג האוויר בחוץ – כשחם לנו, אנו מבקשים מעט אוויר צונן, כשקר לנו – אנו מבקשים להתחמם. וכאן מהנדס בתחום מיזוג אוויר נכנס לתמונה.

כוחו של מהנדס מומחה

מהנדס מיזוג אוויר הוא האדם שתרצו לפנות אליו במקרים שבהם תרצו לעבור למשרד או למפעל חדש. זהו האדם האחראי על התכנון הנכון של מערכות מיזוג אוויר שונות. למהנדס מיזוג אוויר תפקידים מגוונים, ולכן הוא מוכרח להכיר היטב את מערכות המיזוג – היתרונות שלהן כמו גם הכשלים הטכניים. המהנדס אחראי על נושאים כמו תכנון מערכות מיזוג אוויר והמיקום המדויק שלהן, ליווי פרויקט התקנת המערכות, וכן תכנון נכון של התקנת מערכות המיזוג אשר יביא לצמצום בעלויות.

טוב להתייעץ

מהנדס מיזוג אוויר הוא למעשה גם יועץ מיזוג אוויר. כאשר עוברים למקום חדש, אחת השאלות הגדולות היא היכן למקם את המזגנים ומערכות מיזוג ואוורור אחרות. יועץ המכיר היטב את התחום יכול לסייע ללקוחות בבחירת המיקום הנכון, תוך צמצום בעלויות ובזמן עבור ההתקנה. כך שאם אינכם מבינים בתחום המיזוג, לא כדאי לנסות ולקבוע את מיקומו של המזגן במשרד החדש בכוחות עצמכם. פנו למקצוענים המכירים היטב את העבודה.

לפני שמתקינים – מתכננים

תכנון מיזוג אוויר הוא אחד הפעולות הראשונות שמבצעים מהנדסים ויועצים בעת המעבר למבנה החדש. בין אם מדובר במפעל גדול המעסיק מאות עובדים, ובין אם מדובר במשרד סטארט אפ מתחיל, יש צורך להביא בחשבון את כל ההיבטים החשובים שיאפשרו לחסוך באנרגיה ובכך להגן גם על הסביבה. אלה כמה מבין הפרמטרים השונים הנלקחים בחשבון במהלך התכנון:
  • קובעים את שיטת המיזוג המתאימה – מיזוג מרכזי, צ'ילר, VRF וכדומה.
  • מתייעצים עם מומחים בתחום הבנייה כמו אדריכלים ומעצבי פנים כדי לקבוע את הנקודות הנכונות שבהן ימוקם המיזוג. בתכנון זה נקבעים גם פתחי גישה ופתחי האוורור.
  • מתאימים את התפוקה של המיזוג, תוך התחשבות בגודל החלל ובטמפרטורה הממוצעת השוררת בו במשך כל עונות השנה.
  • משלבים את אמצעי השליטה והבקרה על מערכת המיזוג.
  • בוחרים את התרמוסטטים וקובעים את מיקומם.

אוויר הרים צלול כיין

ירושלים ידועה באוויר הצלול שלה בחוץ, אבל במפנים המצב יכול להיום קצת שונה אם לא מתקינים את מערכת האוורור הנכונה. מהנדסי מיזוג אוויר בירושלים הם מבין אנשי המקצוע המבוקשים ביותר בעיר, ולא בכדי. בבירת ישראל קיימים משרדי הייטק, ספריות, אולמי אירועים, מקומות תרבות ובתים פרטיים לרוב. כל אחד מבין הבניינים האלה זקוק להתקנת מערכת אוורור טובה, בייחוד במקרים שבהם מדובר בבניינים ישנים שכה מאפיינים את ירושלים.

החברה שעושה את כל ההבדל

התקנת מערכות למיזוג אוויר צריכה להיעשות על ידי חברה מומחית בתחום. לפיכך, חשוב להקדיש זמן ומחשבה ולבחור את החברה המתאימה לכם ביותר על ידי איסוף המלצות מבני משפחה, חברים או הגולשים באתרי האינטרנט.

איציק נוריאל תכנון ויעוץ מיזוג אויר נכון תמיד לעזור לכם בהתקנת המערכת הנכונה. איציק החל את דרכו כמהנדס מכונות והתמחה בהמשך במיזוג אוויר. היום מעניק איציק ייעוץ מקצועי למגוון רחב של בתי עסק ומוסדות ציבוריים הכוללים בתי חולים, בתי מלון ומקומות הארחה, מרכזים מסחריים, משרדים ועוד.

הכתבה פורסמה בשיתוף appworld מגזין שיווק באינטרנט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן