עור שמן – המדריך המלא

עור שומני הוא עובדה קיימת עבור רבים מאתנו, וצריך לדעת כיצד לנהוג איתו נכון העור שלנו הוא מצב קיים עבור כל אחד ואחד מאתנו. אפשר לשנות הרבה דברים במראה החיצוני שלנו ובתנאים הטבעיים שאיתם אנחנו נולדים ושאליהם אנחנו גדולים, אבל את סוג העור שלנו ואת רמת היובש מול השומניות שלו – אנחנו לא יכולים לשנות כמעט אף פעם. אחד המצבים השכיחים ביותר, שאנשים רבים מתמודדים איתו ושיש לו חסרונות ויתרונות כמו כל מצב אחר, הוא עור שומני – עור שמאופיין בכך שיש בו הפרשה מוגברת של שומן וחלב דרך השכבה החיצונית של העור, במראה חלק ומבריק ובשמירה על שלמות העור ומיעוט קמטים עם השנים, וכן בהופעה של נקבוביות שומן (“שחורים”) ופצעי אקנה, לעתים עד גילאים מתקדמים. כמו עם כל מצב אחר, צריך לדעת כיצד להתמודד עם עור שומני בצורה הנכונה ביותר בכדי להוציא ממנו את המרב ובכדי להיראות כמה שיותר טוב איתו. כמה טיפים שיסייעו לכם להתמודד עם עור שומני בצורה הנכונה ביותר לאורך זמן

  • ניקוי נכון – עור שומני הוא עור שצריך לעבור ניקוי בצורה מקצועית וקבועה יחסית, אבל חשוב מאוד לא להגזים עם היקף הניקוי הזה. כאשר לא מבצעים ניקוי לעור שמן באופן קבוע, הדבר יכול להתבטא ביציאה של “שחורים” ושל פצעי אקנה בתכיפות גדולה יותר ובצפיפות גדולה יותר, ומנגד ניקוי יתר מוגזם לעור גורם לכך שהעור מייצר יותר שומן בכדי לכפות על השומן המנוקה ממנו, וכך אנחנו סותרים את המטרה שלשמה אנחנו מבצעים ניקוי לעור שמן. לכן, חשוב לנקות בצורה נכונה ומקצועית ובאופן קבוע – אך לא להגזים עם כך, ובכל מקרה מוטב לעשות כך במצבים המצדיקים זאת מבחינה אסתטית.
  • חומרי טיפול לעור – ישנם כמה וכמה חומרים שיכולים לסייע לנו לטפל בעור השומני ולשמור עליו בריא לאורך זמן, בכדי שלא יאבד את הברק שלו מחד, ומאידך גם שלא יגיע למצב שומניות קיצוני שיכול להוביל כאמור לפגיעה אסתטית. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לחומר טבעי המסייע לשמירה על העור היא חומצה סליצילית – חומצה אורגנית פשוטה יחסית, המשווקת כמוצר אסתטי טבעי ומסייעת לנו לחטא את העור ולשמור עליו, וכך לטפל במצבי אקנה קשים, בהופעת יבלות וקשקשים ועוד – בדרך טבעית ולא כימית, עם פגיעה מינימלית בבריאות העור שלנו.

עור שומני הוא לא חיסרון – הוא עובדה שצריך לדעת כיצד לעבוד איתה היטב חשוב להטמיע כי על אף שיש לעור שמן חסרונות אסתטיים מסוימים, לא מדובר בחיסרון אסתטי אלא במצב נתון – שכמו כל מצב אסתטי אחר צריך לדעת כיצד להתמודד איתו בצורה הנכונה והחכמה ביותר. כדאי לכם תמיד להשקיע בתכשירים איכותיים ששומרים על העור היטב ומטפלים בו בצורה נכונה – ולבצע צעדים כמו ניקוי או טיפול בעור בצורה חכמה ומתוכננת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן