אטרקציות שישדרגו לכם את הטיול בחו”ל

חסכתם כסף וכבר הזמנתם טיסה? כדאי שתזכרו שחופשה בחו”ל לא חייבת לכלול רק טיול רגלי ושופינג בקניון. רגע לפני הטיול הבא שלכם, יש כמה אטרקציות שכדאי להכיר כדי לשדרג את החופשה בצורה משמעותית

לפי סקר שנערך בשנת 2006 על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, סך ההוצאות של ישראלים בחו”ל הגיע ל-2.9 מיליון דולר, לעומת 2.1 מיליון דולר בשנת 1994. זהו סכום אדיר שמעיד על כך שישראלים לא מתפשרים על אטרקציות כשהם נוחתים מעבר לים. עם זאת, רבים מהם עדיין לא מכירים לעומק את ההצעות ביעד ולכן רובם מסתפקים במסלול הבנאלי של טיול רגלי, שופינג ואולי ביקור במוזיאון.

סקירה לעומק של כמה יעדים בעולם חושפת אטרקציות מיוחדות שיכולות לשדרג בצורה משמעותית את החופשה.

הנה כמה מהן:

סדנת בישול

יש יעדים בעולם שבהם החוויה הקולינרית היא חלק בלתי נפרד מהחופשה. מצד שני, אתם לא באמת חייבים להסתפק בהשתתפות פאסיבית. למשל אפשר לשלב טיול למרוקו עם סדנת בישול עם המקומיים, ואופציות דומות קיימות גם במזרח וביעדים רחוקים כגון הודו, תאילנד וסין. סדנת בישול ביעד אקזוטי תשפר את היכולות שלכם במטבח ותפתח לכם את הצ’אקרות לטעמים חדשים.

ארוחה במסעדת יוקרה

לא רוצים להתאמץ יותר מדי אבל עדיין מעוניינים לטעום מאכלים חדשים? בשביל זה הומצאו מסעדות יוקרה. בישראל עדיין אין מסעדות עם כוכבי מישלן, אבל בחו”ל תוכלו למצוא אותן יחסית בקלות. זכרו רק להזמין מקום מראש ולא תתחרטו.

לונה פארק עם בני זוג (ובלי הילדים!)

ביקור בלונה פארק בחו”ל בלי הילדים ישנה את כל מה שחשבתם על רכבות הרים. אם עד היום סבלתם בפארקים בגלל התורים הארוכים וחוסר הסבלנות של בני המשפחה, הגיע הזמן לשנות את הפרידגמה. כל מה שצריך לעשות הוא להקדיש לפחות חצי יום לפארק שעשועים באירופה, בארצות הברית או במקומות אחרים בעולם וליהנות מכל רגע.

הופעה של להקת ענק

ביקור בחו”ל הוא ההזדמנות שלכם לראות מקרוב להקת ענק אהובה. אל תחכו שהלהקה תגיע לארץ ובררו מראש על הופעות פוטנציאליות. קחו בחשבון שמחירי הכרטיסים להופעות בחו”ל זולים משמעותית מאלו בישראל. בנוסף, אי אפשר להשוות בין האולמות, האצטדיונים והמקומות שבהם נערכות הופעות של להקות גדולות מעבר לים לבין פארק הירקון (או האמפי ברעננה).

לינה בחיק הטבע

ספוילר: רוב בתי המלון ברחבי העולם נראים פחות או יותר אותו דבר. אל תצפו לחוויה יוצאת דופן אם הזמנתם מלון יחד עם עוד מיליוני תיירים מהיבשת, ונסו לחשוב מחוץ לקופסא באמצעות לינה בחיק הטבע. זו כמובן אטרקציה שלא מתאימה לכל אחד ורלוונטית רק לחלק מהיעדים ובחלק מעונות השנה, אבל כדאי לקחת אותה בחשבון. אחרי לינה בחיק הטבע תרגישו מחוברים יותר ליעד ותוכלו לצבור חוויות משותפות לכל החיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן