תגידו שלום למודעות יוטיוב שאי אפשר לדלג עליהן

חדשות טובות. החל משנה הבאה לא תאלצו עוד לחכות חצי דקה עד שתסתיים הפרסומת המעצבנת ביוטיוב כדי לדלג עליה ולצפות בסרטון שביקשתם מלכתחילה. ביום שישי הכריזה יוטיוב בבעלות גוגל כי תפסיק להציע למפרסמים את פורמט הפרה-רול ללא כפתור Skip ב-2018, מדווח אתר Campaign. עם זאת, יוטיוב תמשיך להציג פרסומות באורך 15 ו-20 שניות ללא אפשרות לדלג עליהן. “החלטנו להתמקד בפורמטים שעובדים היטב הן עבור משתמשים והן עבור מפרסמים”, מסר דובר גוגל. על המהלך הוחלט במסגרת השאיפה של גוגל להפוך את פלטפורמת הפרסום שלה לידידותית יותר לקהל בעקבות תחרות גוברת מצד פייסבוק ואחרות. בהקשר זה החברה הציגה בשנה שעברה את פורמט “מודעת באמפר” בת שש שניות. מחקרים מגלים כי 90 אחוז מהמשתמשים מדלגים על פרסומות כאשר יש להם אפשרות לעשות כן. באשר לפורמטים שעדיין מוצעים, לא נופתע אם גם הם ילכו בדרך של הפרסומת בת ה-30 שניות. כמו כל פורמט שמתבסס על עקרון של קהל שבוי לא נצפה לו חיים אחרים. אנשים שמשתמשים בחוסמי פרסומות ממילא יקראו את החדשות האלה באדישות. הם מזמן שולטים במדיה שלהם ולא משנה מה גוגל תכריז.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן