האתר הזה יאפשר לכם לצלול לעולם של רדיו

עולם של רדיו

פעם, לפני שהיה אינטרנט, טלוויזיה הייתה מכשיר פלאים. ולפניה הקסם היה ברדיו. אני זוכר את עצמי בגיל קטן, אולי בן 8, רכון מעל טרנזיסטור ומנסה לאתר תחנות מעניינות על הסקאלה. במכשירי רדיו ישנים היה כפתור מכני שאיפשר כיוונון עדין של תחנות על הסקאלה כך שאפשר היה להצמיד את האוזן ולהאזין לצלילים שבוקעים בין הרעשים הסטטיים של גלי הרדיו.

הממשק הוויזואלי של Radio Garden משחזר את החוויה הזו לכל מי שחווה אותה בזמן אמת.

האתר הזה מציג עולם שלם של תחנות רדיו כנקודות על על כדור הארץ. אפשר להתמקד באיזור מסוים “ולשוטט” בגלובוס.

תוכלו לדעת מה משדרים ברגע זה בכל תחנה ותחנה. מצחיק לגלות, למשל, איך תחנות רדיו מסוימות במזרח התיכון, באירופה ובארצות הברית משמיעות אותה מוזיקה. ככל שהאצבע או סמן העכבר מטיילים בעולם מגלים דברים מעניינים. תחנה שמשמיעה מוזיקת רוק אלטרנטיבי בירדן, נקודה ירוקה של בלדות רומנטיות על החוף בסקוטלנד ומוזיקה סטודנטיאלית בועטת בחוף המערבי של ארצות הברית, מרחק אלפי קילומטרים משם.

Radio Garden מחמם את הלב ומעורר את התחושה שזה עולם קטן מאוד במובן הטוב ומחמם הלב של הביטוי. זה פרויקט קהילתי של חובבי רדיו ותחנות רדיו המאפשר לאנשים בכל העולם להתחבר לתחנות רדיו חדשות גם אם הן רחוקות מאוד ממקום מגוריהם.

מה שהכי שובה לב ב-Radio Garden זה השילוב בין החוויה הוויזואלית, הדיגיטלית, לבין שחזור החוויה האנלוגית. הם אפילו שיחזרו את רעשי ההפרעות והרעש הסטטי במעבר בין תחנות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן